eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont sanitariatów w obiektach placówek Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadaniaZadanie 1Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych, Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zadanie 2Przedszkole nr 43 w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zadanie 3Gimnazjum nr 3 w dzielnicy Chwałowice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-01

Rybnik: Remont sanitariatów w obiektach placówek Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych, Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zadanie 2: Przedszkole nr 43 w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zadanie 3: Gimnazjum nr 3 w dzielnicy Chwałowice.
Numer ogłoszenia: 130310 - 2015; data zamieszczenia: 01.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów w obiektach placówek Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych, Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zadanie 2: Przedszkole nr 43 w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zadanie 3: Gimnazjum nr 3 w dzielnicy Chwałowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w obiektach placówek Miasta Rybnika z podziałem na 3 zadania: Zadanie 1: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych, Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej w dzielnicy Maroko-Nowiny. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów na 4 kondygnacjach (w 1 pionie) w segmencie czerwonym ZSEU oraz zespołu sanitariatów użytkowanych przez ZSEU i RCEZ na poziomie piwnic w segmencie warsztatu gastronomicznego. Ogólny zakres robót: - roboty rozbiórkowe (stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC, okładziny z płytek, wylewki, armatura sanitarna, osprzęt elektryczny, instalacje), - roboty ogólnobudowlane (poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wymianą nadproży, wykonanie wylewek, tynków, obudowa ścian płytami G-K, sufity podwieszane z płyt G-K), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna wraz z wymianą armatury oraz przeprowadzeniem prób szczelności), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych (oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, wykonanie pomiarów), - roboty wykończeniowe (okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych, stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC z laminatu HPL, obudowy parapetów i obudowy grzejników z laminatu HPL, roboty malarskie, montaż wyposażenia). Zadanie 2: Przedszkole nr 43 w dzielnicy Maroko-Nowiny. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów przy 8 salach zajęć na parterze i piętrze (po 2 sanitariaty w pionie). Ogólny zakres robót: - roboty rozbiórkowe (stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC, okładziny z płytek, wylewki, armatura sanitarna, osprzęt elektryczny, instalacje), - roboty ogólnobudowlane (poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wymianą nadproży, wykonanie wylewek, tynków, obudowa ścian płytami G-K, sufity podwieszane z płyt G-K), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna wraz z wymianą armatury oraz przeprowadzeniem prób szczelności), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych (oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, wykonanie pomiarów), - roboty wykończeniowe (okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych, stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC z laminatu HPL, obudowy parapetów i obudowy grzejników z laminatu HPL, roboty malarskie, montaż wyposażenia). Zadanie 3: Gimnazjum nr 3 w dzielnicy Chwałowice. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w 1 pionie na poziomie parteru i piętra. Ogólny zakres robót: - roboty rozbiórkowe (stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC, okładziny z płytek, wylewki, armatura sanitarna, osprzęt elektryczny, instalacje), - roboty ogólnobudowlane (poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wymianą nadproży, wykonanie wylewek, tynków, obudowa ścian płytami G-K, sufity podwieszane z płyt G-K), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna wraz z wymianą armatury oraz przeprowadzeniem prób szczelności), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych (oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, wykonanie pomiarów), - roboty wykończeniowe (okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych, stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC z laminatu HPL, obudowy parapetów i obudowy grzejników z laminatu HPL, roboty malarskie, montaż wyposażenia). Szczegółowy zakres prac precyzują specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót oraz rysunki poglądowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania nr 1: 7 000 PLN (siedem tysięcy PLN). Dla zadania nr 2: 4 000 PLN (cztery tysiące PLN). Dla zadania nr 3: 3 000 PLN (trzy tysiące PLN).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 1, b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 2, c) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane - każda z nich o wartości co najmniej 50.000,00 zł brutto - dotyczy zadania nr 3. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. - Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - OKRES GWARANCJI - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) w zakresie zmian wartości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołów konieczności. Wynagrodzenie zostanie zmienione o wartość wynikającą z protokołów konieczności na podstawie aneksu, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku konieczności przerwania robót w wyniku napotkania w trakcie prowadzonych robót niezinwentaryzowanych instalacji lub niezinwentaryzowanego elementu konstrukcji, kolidujących z prowadzonymi robotami, o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót z uwagi na konieczność ich przebudowy. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych, Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej w dzielnicy Maroko-Nowiny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych, Rybnickie Centrum Edukacji Zawodowej w dzielnicy Maroko-Nowiny. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów na 4 kondygnacjach (w 1 pionie) w segmencie czerwonym ZSEU oraz zespołu sanitariatów użytkowanych przez ZSEU i RCEZ na poziomie piwnic w segmencie warsztatu gastronomicznego. Ogólny zakres robót: - roboty rozbiórkowe (stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC, okładziny z płytek, wylewki, armatura sanitarna, osprzęt elektryczny, instalacje), - roboty ogólnobudowlane (poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wymianą nadproży, wykonanie wylewek, tynków, obudowa ścian płytami G-K, sufity podwieszane z płyt G-K), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna wraz z wymianą armatury oraz przeprowadzeniem prób szczelności), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych (oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, wykonanie pomiarów), - roboty wykończeniowe (okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych, stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC z laminatu HPL, obudowy parapetów i obudowy grzejników z laminatu HPL, roboty malarskie, montaż wyposażenia). Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 1 - 10 tygodni od daty zawarcia umowy, w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy, 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 2 tygodni od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedszkole nr 43 w dzielnicy Maroko-Nowiny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Przedszkole nr 43 w dzielnicy Maroko-Nowiny. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów przy 8 salach zajęć na parterze i piętrze (po 2 sanitariaty w pionie). Ogólny zakres robót: - roboty rozbiórkowe (stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC, okładziny z płytek, wylewki, armatura sanitarna, osprzęt elektryczny, instalacje), - roboty ogólnobudowlane (poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wymianą nadproży, wykonanie wylewek, tynków, obudowa ścian płytami G-K, sufity podwieszane z płyt G-K), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna wraz z wymianą armatury oraz przeprowadzeniem prób szczelności), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych (oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, wykonanie pomiarów), - roboty wykończeniowe (okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych, stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC z laminatu HPL, obudowy parapetów i obudowy grzejników z laminatu HPL, roboty malarskie, montaż wyposażenia). Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 2 - do 10 września 2015 r., w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 27 sierpnia 2015 r., 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 14 dni od daty zakończenia robót budowlanych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gimnazjum nr 3 w dzielnicy Chwałowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Gimnazjum nr 3 w dzielnicy Chwałowice. Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów w 1 pionie na poziomie parteru i piętra. Ogólny zakres robót: - roboty rozbiórkowe (stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC, okładziny z płytek, wylewki, armatura sanitarna, osprzęt elektryczny, instalacje), - roboty ogólnobudowlane (poszerzenie otworów drzwiowych wraz z wymianą nadproży, wykonanie wylewek, tynków, obudowa ścian płytami G-K, sufity podwieszane z płyt G-K), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych (instalacja wodociągowa i kanalizacyjna wraz z wymianą armatury oraz przeprowadzeniem prób szczelności), - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych (oprzewodowanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż opraw oświetleniowych i osprzętu, wykonanie pomiarów), - roboty wykończeniowe (okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych, stolarka drzwiowa, ścianki kabin WC z laminatu HPL, obudowy parapetów i obudowy grzejników z laminatu HPL, roboty malarskie, montaż wyposażenia). Termin wykonania przedmiotu umowy: Zadanie 3 - do 10 września 2015 r., w tym: 1) wykonanie robót budowlanych w terminie do 27 sierpnia 2015 r., 2) wykonanie rozliczenia końcowego w terminie do 14 dni od daty zakończenia robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.12.00-2, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.