eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › NO/ZP-55/2015 dostawa stanowisk do badania penetracji wobec aerozoli ciek³ych oraz sta³ych

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-09-03

Warszawa: NO/ZP-55/2015 dostawa stanowisk do badania penetracji wobec aerozoli ciek³ych oraz sta³ych
Numer og³oszenia: 130255 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Pañstwowy Instytut Badawczy , ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 613 46 19, 623 36 98, faks 22 623 36 93.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ciop.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: NO/ZP-55/2015 dostawa stanowisk do badania penetracji wobec aerozoli ciek³ych oraz sta³ych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk do badania penetracji wobec aerozoli ciek³ych oraz sta³ych, okre¶lonych w poszczególnych czê¶ciach zamówienia: Czê¶æ 1 obejmuje dostawê, monta¿ i uruchomienie w siedzibie Zak³adu Ochron Osobistych Zamawiaj±cego w £odzi stanowiska do badañ penetracji wobec aerozoli ciek³ych (mg³a oleju parafinowego) przez filtruj±ce elementy ochrony uk³adu oddechowego wraz z jego uruchomieniem, sprawdzeniem poprawno¶ci funkcjonowania oraz instrukta¿em dla dwóch pracowników Zamawiaj±cego w wymiarze 2 godzin. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SIWZ. Czê¶æ 2 obejmuje dostawê, monta¿ i uruchomienie w siedzibie Zak³adu Ochron Osobistych Zamawiaj±cego w £odzi stanowiska do badañ penetracji wobec aerozoli sta³ych (NaCl) przez filtruj±ce elementy ochrony uk³adu oddechowego wraz z jego uruchomieniem, sprawdzeniem poprawno¶ci funkcjonowania oraz instrukta¿em dla dwóch pracowników Zamawiaj±cego w wymiarze 2 godzin. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 2 do SIWZ. Dla wyspecyfikowanych urz±dzeñ podane parametry s± warto¶ciami minimalnymi, ka¿dy sprzêt o parametrach lepszych od wyspecyfikowanych, spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wszystkie urz±dzenia powinny spe³niaæ wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do u¿ytkowania w Polsce oraz posiadaæ stosowne dokumenty ¶wiadcz±ce o spe³nianiu wszystkich niezbêdnych norm i wytycznych, które powinien spe³niaæ w/w sprzêt przed dopuszczeniem go do u¿ytkowania. Kopie tych dokumentów Wykonawca powinien dostarczyæ razem ze sprzêtem, wraz z o¶wiadczeniem o ich zgodno¶ci z orygina³em. Do ka¿dego urz±dzenia musz± byæ do³±czone wszystkie niezbêdne dokumenty takie jak np. instrukcja obs³ugi, gwarancja, deklaracja zgodno¶ci ze wszystkimi niezbêdnymi dyrektywami (np. CE) i normami oraz no¶niki z oprogramowaniem. Je¿eli u¿yto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeñ lub parametrów wskazuj±cych konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie produktów równowa¿nych, przez które nale¿y rozumieæ produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, kompatybilne z posiadan± przez Zamawiaj±cego infrastruktur± sieciowo-systemowo-sprzêtow± w tym samym zakresie, co produkty okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który z³o¿y ofertê na produkty równowa¿ne musi do oferty za³±czyæ dok³adny opis oferowanych produktów, z którego wynikaæ bêdzie zachowanie warunków równowa¿no¶ci. W przypadku z³o¿enia oferty równowa¿nej (dotyczy równie¿ sprzêtu o lepszych parametrach), sk³adaj±cy ofertê ma obowi±zek wykazania zgodno¶ci produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.99.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych warunków udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie. Wykonawca potwierdza spe³nianie warunku poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik - tak¿e pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokument lub dokumenty zgodnie z zasad± wskazan± w Rozdziale VII pkt 2 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Dodatowy okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w formie aneksu, w nastêpuj±cych przypadkach i przy zachowaniu nastêpuj±cych warunków: a) zmiana terminu realizacji Przedmiotu umowy - z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie przygotowania i prowadzenia postêpowania, a tak¿e w momencie zawarcia umowy; b) zmiana sposobu dokonywania rozliczeñ z uwagi na zmiany w powszechnie obowi±zuj±cych przepisach prawa; c) zmiany w wymaganych parametrach produktu w zwi±zku z pojawiaj±cymi siê rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, wynikami prowadzonych badañ i analiz oraz do¶wiadczeniami eksploatacyjnymi Zamawiaj±cego, d) inne zmiany wynikaj±ce ze zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciop.pl - BIP - zamówienia publiczne
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Pañstwowy Instytut Badawczy ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa e-mail: ilnie@ciop.pl.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Pañstwowy Instytut Badawczy ul. Czerniakowska 16, 00-701 Warszawa piêtro III, pok. 335 - Kancelaria.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa stanowiska do badañ penetracji wobec aerozoli ciek³ych (mg³a oleju parafinowego) przez filtruj±ce elementy ochrony uk³adu oddechowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, monta¿ i uruchomienie w siedzibie Zak³adu Ochron Osobistych Zamawiaj±cego w £odzi stanowiska do badañ penetracji wobec aerozoli ciek³ych (mg³a oleju parafinowego) przez filtruj±ce elementy ochrony uk³adu oddechowego wraz z jego uruchomieniem, sprawdzeniem poprawno¶ci funkcjonowania oraz instrukta¿em dla dwóch pracowników Zamawiaj±cego w wymiarze 2 godzin. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.99.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. dodatkowy okres gwarancji - 5

CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: dostawa stanowiska do badañ penetracji wobec aerozoli sta³ych (NaCl) przez filtruj±ce elementy ochrony uk³adu oddechowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa, monta¿ i uruchomienie w siedzibie Zak³adu Ochron Osobistych Zamawiaj±cego w £odzi stanowiska do badañ penetracji wobec aerozoli sta³ych (NaCl) przez filtruj±ce elementy ochrony uk³adu oddechowego wraz z jego uruchomieniem, sprawdzeniem poprawno¶ci funkcjonowania oraz instrukta¿em dla dwóch pracowników Zamawiaj±cego w wymiarze 2 godzin. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 42.99.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. dodatkowy okres gwarancji - 5

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.