eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników OT ANR w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Pruszcz Gdański: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników OT ANR w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 129971 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników OT ANR w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 1184 ze zm.) oraz wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych i innych obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa wobec pracowników Zamawiającego tj. pracowników Oddziału Terenowego Agencji Nieruchomości Rolnych w Gdańsku i innych osób kierowanych przez Zamawiającego, zwanych dalej Skierowanymi oraz wykonywania innych czynności przewidzianych umową, która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 1.2 W zakres usług, o których mowa w ust. 1 wchodzi sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad Skierowanymi, obejmujący w szczególności: 1) wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych dla pracowników na stanowiskach: administracyjno-biurowych, administracyjno-biurowych niezawodowo kierujących pojazdem służbowym; kierowcy zawodowego (samochód osobowy) i pracownik gospodarczy, 2) wykonanie badań psychologicznych dla pracowników kierujących samochodami służbowymi zawodowo lub administracyjno-biurowych niezawodowo kierujących pojazdem służbowym 3) wydawanie orzeczeń lekarskich do celów przewidzianych w Kodeksie pracy i w przepisach wydanych na jego podstawie, 4) badań konsultacyjnych, w tym specjalistycznych wynikających ze specyfiki zawodów (m.in. neurologiczne, okulistyczne, laryngologiczne, psychologiczne), a także wszelkich niezbędnych badań diagnostycznych zleconych przez lekarza medycyny pracy, stanowiących część badań profilaktycznych, 5) ocenę możliwości wykonywania pracy uwzględniającą stan zdrowia i zagrożenia występujące w miejscu pracy, 6) prowadzenie działalności konsultacyjnej, diagnostycznej i orzeczniczej w zakresie patologii zawodowej oraz czynnego poradnictwa w stosunku do chorych na choroby zawodowe lub inne choroby związane z wykonywaną pracą, 7) rozpoznanie i ocenę czynników szkodliwych i uciążliwych występujących w środowisku pracy oraz sposobów wykonywania pracy mogących mieć ujemny wpływ na zdrowie, 8) organizowanie i udzielanie doraźnej pomocy medycznej w nagłych zachorowaniach i wypadkach, które wystąpiły w miejscu pracy, 9) udział w pracach komisji BHP Zamawiającego. 1.3 Szczegółowy opis zamówienia, zakres usług, terminy i zasady realizacji zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 1.4 Wykonawca zapewni świadczenie usług stanowiących przedmiot zamówienia przez cały okres trwania umowy w placówkach własnych lub współpracujących, znajdujących się co najmniej w miejscowościach: Pruszcz Gdański, Słupsk, Bytów i Malbork.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00 - Usługi medyczne 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualny wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez wojewodę właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z art. 100 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t. jedn. Dz. U. 2015, poz. 618); b) zgłoszenie o rozpoczęciu działalności jednostki podstawowej medycyny pracy do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy właściwego ze względu na miejsce wykonywania zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1184). Ocena spełnienia tego wymogu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie: co najmniej trzy usługi każda zawarta na okres minimum 12 miesięcy polegająca na wykonaniu badań z zakresu medycyny pracy dla min. 100 osób (każda) wraz z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w miejscowości będącej siedzibą Oddziału Terenowego oraz w miejscowościach będących siedzibami Sekcji Zamiejscowych Zamawiającego pomieszczeniem i urządzeniami odpowiadającymi wymaganiom określonymi w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 r., poz. 739), w tym: a) co najmniej 1 placówką (gabinetem) świadczącą usługi z zakresu medycyny pracy (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku) b) gabinetem okulistycznym (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku) c) gabinetem neurologicznym (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku) d) pracownią badań psychotechnicznych ze wskazaniem na badania w kierunku uprawnień do prowadzenia samochodów służbowych (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku) e) pracownią wykonującą zdjęcia RTG ( w Pruszczu Gdańskim) f) medycznym laboratorium diagnostycznym wykonującym badania materiału biologicznego lub punkt pobrań materiału biologicznego (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku). Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zmawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje w każdej z placówek opisanych w pkt wyżej personelem medycznym niezbędnym do realizacji usług medycyny pracy, w tym: a) co najmniej 1 lekarzem uprawnionym do przeprowadzenia badań profilaktycznych oraz wydawania orzeczeń z badań profilaktycznych zgodnie z ustawą z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (t.j. Dz.U z 2014 r. poz. 1184) (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku) b) co najmniej 1 lekarzem posiadającym specjalizację z zakresu okulistyki (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku) c) co najmniej 1 lekarzem posiadającym specjalizację z zakresu neurologii (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku) d) co najmniej 1 lekarzem posiadającym specjalizację z zakresu psychologii (w Pruszczu Gdańskim, Słupsku, Bytowie, Malborku). Ocena spełnienia warunku oraz weryfikacja zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia dokonywana będzie na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz dokumentów wymienionych w ust. 2.2.3 Części II SIWZ. Jeżeli z treści tych dokumentów wynikać będzie, że wykonawca spełnia warunek, zamawiający uzna go za spełniony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego wymogu dokonywana będzie na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej trzy usługi każda zawarta na okres minimum 12 miesięcy polegająca na wykonaniu badań z zakresu medycyny pracy dla min. 100 osób (każda);
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) 2.2.4 Jeżeli wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostepnienie zasobów nie ponosi winy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 84
  • 2 - 2) Dostępność lekarza medycyny pracy i okulisty w placówce mieszczącej się w Pruszczu Gdańskim - 4
  • 3 - 2) Dostępność lekarza medycyny pracy i okulisty w placówce mieszczącej się w Słupsku - 4
  • 4 - 4) Dodatkowe placówki wykonawcy, w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Pruszczu Gdańskim - 4
  • 5 - 4) Dodatkowe placówki wykonawcy, w odległości do 20 km od siedziby Sekcji Zamiejscowej Zamawiającego mieszczącej się w Słupsku - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: 1) ustawowej zmiany przepisów określających wysokość należnego podatku VAT na usługi będące przedmiotem umowy w czasie jej trwania, Wykonawca zastosuje obowiązujący podatek VAT, co skutkować będzie zmianą ceny brutto. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy, jednak Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianach oraz wskazania w wystawianych fakturach podatku VAT w wysokości zgodnej z obowiązującymi przepisami, 2) wejścia w życie innych, niż wymienione w pkt 1, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; 3) zgodnie z art. 142 ust. 5 pkt 2 i 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, kwota wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku, gdy zmianie ulegnie: a) wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4) W przypadku, o którym mowa w pkt 3 zmiana wymaga formy aneksu do Umowy, a przed jego zawarciem Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianach, z uzasadnieniem, w jaki sposób i w jakim zakresie mają one wpływ na koszt wykonania Umowy przez Wykonawcę. 2. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp następujące wypadki, które wymagają jedynie poinformowania drugiej Strony w formie pisemnej z 3 (trzy) dniowym wyprzedzeniem: 1) zmiana danych teleadresowych Stron; 2) zmiana danych rejestrowych Stron; 3) zmiana sposobu prowadzenia korespondencji pomiędzy Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.