To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-02
Łochów: Modernizacja drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Pogorzelec w Gminie Łochów
Numer ogłoszenia: 129953 - 2015; data zamieszczenia: 02.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 109529 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łochów, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 25 6437800, faks 25 6437880.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Pogorzelec w Gminie Łochów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej dojazdowej w miejscowości Pogorzelec w Gminie Łochów, w km od 0+000 do km 0+920, odcinek dł. 920mb. 2. Stan istniejący: na całym odcinku droga posiada nawierzchnię gruntową nieulepszoną w złym stanie technicznym z licznymi ubytkami i koleinami, rowy odparowujące są w stanie szczątkowym. Droga obsługuje ruch kołowy ciągników i sprzętu rolniczego, którym rolnicy dojeżdżają do łąk i pól uprawnych. 3. Zakres robót: oczyszczenie pasa drogowego z zarośli i krzewów, mechaniczne karczowanie pni, odmulenie rowów przydrożnych z właściwym nachyleniem skarp, wyprofilowanie korony drogi z wbudowaniem urobku z pogłębianych rowów w nasyp, wykonanie przepustów pod zjazdami wykonanie nawierzchni żwirowej jezdni, utwardzenie poboczy pospółką oraz utwardzenie zjazdów, wykonanie oznakowania pionowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt budowlany oraz Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5. Przedmiar robót - Załącznik nr 11 do SIWZ, jest uzupełnieniem opisu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalenia wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 6. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): minimum 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, maksymalnie 48 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy, złożonym w ofercie. 7. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów o parametrach nie gorszych niż zawarte w projekcie. 8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 10. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót. 11. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług KANIUK Lidia Kaniuk, Zgrzebichy 48, 07-104 Stoczek, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128770,27 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84990,54
Oferta z najniższą ceną: 84990,54 / Oferta z najwyższą ceną: 172315,01
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
- Przebudowa ul. Kościuszki w Siewierzu
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Łęka, gmina Stanisławów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.