Legionowo: przebudowa drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego oraz ul. Krakowskiej w Legionowie
Numer ogłoszenia: 12979 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego oraz ul. Krakowskiej w Legionowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie. 2. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa: 1) projekt budowlany - branża drogowa dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ , 2) projekt budowlano - wykonawczy dotyczący przebudowy linii napowietrznej niskiego napięcia w drodze powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 2, 3) projekt budowlano - wykonawczy dotyczący przebudowy linii oświetlenia ulicznego, w drodze powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 3, 4) projekt odwodnienia ulicznego w drodze powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie - operat wodnoprawny, stanowiący załącznik Nr 4, 5) specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dotyczące przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 5, 6) projekt budowlano - wykonawczy budowy doświetlenia przejścia dla pieszych i sygnalizacji ostrzegawczej na przejściu dla pieszych przez ulicę Jana III Sobieskiego w rejonie ul. Chrobrego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 6, - przedmiar robót dotyczący budowy doświetlenia przejścia dla pieszych i sygnalizacji ostrzegawczej na przejściu dla pieszych przez ulicę Jana III Sobieskiego w rejonie ul. Chrobrego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 6, - specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dotyczące budowy doświetlenia przejścia dla pieszych i sygnalizacji ostrzegawczej na przejściu dla pieszych przez ulicę Jana III Sobieskiego w rejonie ul. Chrobrego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 6, 7) przedmiar robót - branża drogowa Etap I dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 7, - przedmiar robót - branża drogowa Etap II dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 7, - przedmiar robót dotyczący przebudowy linii napowietrznej niskiego napięcia i oświetlenia w drodze powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 7, 8) projekt stałej organizacji ruchu dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 8, 9) projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, stanowiący załącznik Nr 9, 10) projekt wykonania i montażu tablic informacyjnych dotyczący przebudowy drogi powiatowej Nr 1825W - ul. Jana III Sobieskiego, na odcinku od ul. Zygmunta Krasińskiego do ul. Parkowej oraz ul. Krakowskiej, na odcinku od ul. Lwowskiej do ronda im. Józefa Poniatowskiego w Legionowie, o wymiarach 2,0m szerokość x 3,0m wysokość (tło niebieskie ), w ilości szt. 2, stanowiący załącznik Nr 10. 3. W przypadku wystąpienia rozbieżności w załącznikach do SIWZ przyjmuje się następującą hierarchię ważności dokumentów: 1) projekt budowlano - wykonawczy 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót. 4. Okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi minimum 36 miesięcy, a okres rękojmi 12 miesięcy i liczony jest od daty odebrania wykonanych prac przez Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 112.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 79.087,00 PLN słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy osiemdziesiąt siedem złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie zapewniającym realizację zamówienia, Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę odpowiednim doświadczeniem w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert, należytym wykonaniem, zrealizowaniem, co najmniej jednego zamówienia, kontraktu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wybudowania, przebudowania, co najmniej 1,5 km drogi publicznej w jednym zamówieniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowaniem przez Wykonawcę, co najmniej jedną osobą do sprawowania samodzielnej funkcji tj. kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznej i elektroenergetycznej średniego i niskiego napięcia uprawniające do kierowania robotami budowlanymi
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin wykonania - 6
- 3 - okres gwarancji - 4
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w razie: 1) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne za wystąpienie których nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi, 2) konieczności zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy: a) zostały przekroczone terminy określone w Kpa dla procedur administracyjnych i innych terminów formalno-prawnych urzędowych mających wpływ na czas realizacji zamówienia, b) Zamawiający nie dopełnił obowiązku wprowadzenia Wykonawcy na budowę, c) wystąpiły roboty dodatkowe, które mają wpływ na termin realizacji zamówienia podstawowego, d) nastąpiło wstrzymanie lub zawieszenie robót z winy Zamawiającego, e) wystąpiły wyjątkowo niesprzyjające warunki pogodowe uniemożliwiające prawidłowe prowadzenie robót zgodnie z przyjętą technologią, wiedzą i sztuką budowlaną oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, f) wystąpiły inne nieprzewidywalne i niezawinione przez Wykonawcę okoliczności, uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej w cenie 400,00 zł można uzyskać w siedzibie zamawiającego, Zespół ds. Zamówień Publicznych, V piętro, pokój 516, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/7840872.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Dostawa jaj kurzych konsumpcyjnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie oraz do Wydziału Administracyjno - Gospodarczego CSP w Sułkowicach
- Remont pokoi mieszkalnych w budynku internatowym nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Zakup i dostawa 1 komputera stacjonarnego typu All in One oraz 1 urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby realizacji projektu Dostępna Gmina Miejska Legionowo
- Remont kanalizacji deszczowej w rejonie budynków nr 20A, 1, 40, 41, 87 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie oznakowania poziomego dróg kategorii gminnej (linie segregacyjne, przejścia dla pieszych, strzałki i symbole) na terenie Legionowa
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
- Przebudowa odcinka drogi - ulicy Warmińskiej w Dywitach w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Świdwie
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.