eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Ustrzykach Dolnych należącego do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk dofinansowana w formie dotacji ze środków NFOŚiGW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Warszawa: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Ustrzykach Dolnych należącego do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk dofinansowana w formie dotacji ze środków NFOŚiGW
Numer ogłoszenia: 129664 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6293221, faks 22 6296302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Ustrzykach Dolnych należącego do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk dofinansowana w formie dotacji ze środków NFOŚiGW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Ustrzykach Dolnych należącego do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk dofinansowana w formie dotacji ze środków NFOŚiGW - 3 pakiety.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.20.00-1, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.22.61.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie termomodernizacji, polegającą na przeprowadzeniu robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż: dla Pakietu 1 (5U), 3 (7U) - 90 000,00 zł, dla Pakietu 2 (6U) - 70 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który do wykonania niniejszego zamówienia wyznaczy: a) na kierownika prac osobę posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową - dotyczy pakietu nr 3 (7U) ; b) do kierowania pracami w branży sanitarnej, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi lub kierowaniu budową - dotyczy pakietów nr 1 (5U) i 2 (6U)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów. 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 3) Wypełniony i podpisany kosztorys wykonawczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z § 13 istotnych postanowień umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miiz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa pok. 201, II piętro oraz na stronie internetowej Zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum i Instytut Zoologii PAN ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa pok. 201, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termomodernizacji budynków należących do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk realizowana w ramach dotacji ze środków NFOŚiGW umowa nr 75/2015/Wn07/OA-TR-KU/D.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 (5U).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego - ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne - branża sanitarna. Zakres robót do wykonania w ramach termomodernizacji: -montaż nowej instalacji z rur wielowarstwowych typ PERT/AL./PERT o śr. zewn. 16mm na dł.62,60 m, o śr. zewn. 18mm na długości 12,90 m, o śr. zewn. 20 mm na długości 60,50 m, o śr. zewn. 25 mm na długości 49,00 m, wykonanie izolacji rurociągów otulinami na długości 185 m - demontaż i montaż grzejników stalowych CV 11 szt.11, CV 21S szt. 2, CV 22 szt.1, montaż zaworów odcinających i głowic termostatycznych szt.14, - demontaż starej instalacji c.w.u., montaż nowej instalacji z rur wielowarstwowych typ PERT/AL./PERT o śr. zewn. 16 mm na długości 37,40 m, o śr. zewn. 18mm na długości 3,90 m, o śr. zewn. 20mm na długości 51,90 m, wykonanie izolacji rurociągów otulinami na długości 93,20 m, montaż zaworów przelotowych szt.12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 (6U).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego - ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne - branża sanitarna. Zakres robót do wykonania w ramach termomodernizacji: -montaż instalacji węzła cieplnego opartego na odpowiednio dobranej gruntowej pompie ciepła (np. typu Vitocal 300-G BWC ze sterownikiem) z naczyniami w zbiorczymi 25 L i 80 L, z zaworami odcinającymi, zaworami bezpieczeństwa wraz z zasobnikiem c.w.u. 150 L (z jedną wężownicą) i zbiornikiem buforowym wody grzewczej 400 L. Dobór pompy ciepła na 95% zapotrzebowania mocy. -montaż instalacji dolnego źródła ciepła: kolektor pionowy 2 x 40 mm HDPE z wykonaniem 4 odwiertów po 99 mb , sondy z rozdzielaczem dolnego źródła (studnia). - wykonanie zasilania elektrycznego pompy ciepła, wraz z osprzętem dla automatycznego powiązania do istniejącej instalacji c.o., c.w.u. zasilanej piecem na olej opałowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3 (7U).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego - ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne - branża ogólnobudowlana Zakres robót do wykonania w ramach termomodernizacji: - wykonanie prac zgodnie z procesem technologicznym docieplenia ścian zewnętrznych styropianem typ EPS 70 gr. 14 cm na pow. 249,61 m2 ścian i 34,69 m2 na ościeżach. - ocieplenie stropów ścian piwnic od wewnątrz płytami MULTIPOR gr. 12 cm (lub równoważne), szpachlowanie i nałożenie gładzi (tynki) jednowarstwowych wewnętrznych o gr. 3 mm z gipsu szpachlowego na pow.121,38 m2, gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pow. wewnętrznych- tynków gładkich, - ocieplenie od wewnątrz stropu garażu w części tarasowej płytami MULTIPOR gr. 18 cm (lub równoważne), - docieplenie stropodachu z wykorzystaniem folii paraizolacyjnej, wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej poziomych z płyt gr. 20 cm na pow. 95,40 m2, przyklejenie płyt z wełny mineralnej gr. 20 cm na ścianach poddasza na pow. 36,90 m2, wraz z osadzeniem wyłazów strychowych ocieplonych 70x100 cm z drabinką składaną, nadstawką i lukiem w stropie szt.1 oraz wykonaniem konstrukcji nośnej wyłazu o pow. 2 m2. - wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane z PVC o współczynniku U=1,3 z nawiewnikami szt.28 o pow. 50,40 m2, - wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych w tych samych otworach na drzwi drewniane o współczynniku U=1,7 szt.2 o pow. 4,80 m2, - wymiana drzwi zewnętrznych garażowych w tych samych otworach na drzwi drewniane o współczynniku U=1,7 szt.1 o pow. 5,72 m2, - wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe z PCV szt.2 o pow. 3,96 m2, - w ramach prac remontowych odtworzenie obróbek blacharskich, - demontaż i montaż rynien dachowych z PCV półokrągłych o śr. 150 mm na długości 43,16 m, demontaż i montaż rynien spustowych z PCV okrągłych o śr. 120 mm na długości 16,14 m, - montaż parapetów okiennych z blachy ocynkowanej. - odkopanie od zewnątrz fundamentów i wykonanie prac remontowych związanych z izolacją pionową ścian fundamentowych, oraz drenażem opaskowym - izolacje, uszczelnienia elastyczną zaprawą mineralną, docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi na pow. 75,00 m2 , ułożenie warstw izolacji pionowej, wykonanie drenażu z rur drenarskich z otworami z filtrem PCV U Dn 113 na długości 50,00 m, wykonanie studzienek kanalizacyjnych systemowych o śr.315mm z kanałami z rur PVC klasy S o śr. 110 mm na długości 30 m. - wykonanie innych robót wynikających ze specyfiki niniejszego zadania polegających na pracach wykończeniowo-montażowych np. demontaż i ponowny montaż krat w oknach, montaż i demontaż listew przypodłogowych, montaż, demontaż gniazd wtykowych, wyłączników i opraw elektrycznych, wszelkich tablic, drabin zewnętrznych znajdujących się aktualnie na powierzchniach przeznaczonych do ocieplenia. - wykonanie napraw murów zewnętrznych, popękań, ubytków itp. - w ramach prac remontowych po ociepleniu elewacji z zewnątrz wykonanie tynków elewacyjnych o strukturze baranek na pow. 284,29 m2 i ich pomalowanie farbami silikatowymi zgodnie z załączoną kolorystyką.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.20.00-1, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.22.61.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.