Warszawa: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Ustrzykach Dolnych należącego do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk dofinansowana w formie dotacji ze środków NFOŚiGW
Numer ogłoszenia: 129664 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6293221, faks 22 6296302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Ustrzykach Dolnych należącego do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk dofinansowana w formie dotacji ze środków NFOŚiGW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego w Ustrzykach Dolnych należącego do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk dofinansowana w formie dotacji ze środków NFOŚiGW - 3 pakiety.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.20.00-1, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.22.61.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie termomodernizacji, polegającą na przeprowadzeniu robót budowlanych o wartości brutto nie mniejszej niż: dla Pakietu 1 (5U), 3 (7U) - 90 000,00 zł, dla Pakietu 2 (6U) - 70 000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który do wykonania niniejszego zamówienia wyznaczy: a) na kierownika prac osobę posiadającą wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową - dotyczy pakietu nr 3 (7U) ; b) do kierowania pracami w branży sanitarnej, co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi lub kierowaniu budową - dotyczy pakietów nr 1 (5U) i 2 (6U)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.2) niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów. 2) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 3) Wypełniony i podpisany kosztorys wykonawczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z § 13 istotnych postanowień umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miiz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa pok. 201, II piętro oraz na stronie internetowej Zamawiającego..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum i Instytut Zoologii PAN ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa pok. 201, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termomodernizacji budynków należących do Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk realizowana w ramach dotacji ze środków NFOŚiGW umowa nr 75/2015/Wn07/OA-TR-KU/D.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet 1 (5U).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego - ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne - branża sanitarna. Zakres robót do wykonania w ramach termomodernizacji: -montaż nowej instalacji z rur wielowarstwowych typ PERT/AL./PERT o śr. zewn. 16mm na dł.62,60 m, o śr. zewn. 18mm na długości 12,90 m, o śr. zewn. 20 mm na długości 60,50 m, o śr. zewn. 25 mm na długości 49,00 m, wykonanie izolacji rurociągów otulinami na długości 185 m - demontaż i montaż grzejników stalowych CV 11 szt.11, CV 21S szt. 2, CV 22 szt.1, montaż zaworów odcinających i głowic termostatycznych szt.14, - demontaż starej instalacji c.w.u., montaż nowej instalacji z rur wielowarstwowych typ PERT/AL./PERT o śr. zewn. 16 mm na długości 37,40 m, o śr. zewn. 18mm na długości 3,90 m, o śr. zewn. 20mm na długości 51,90 m, wykonanie izolacji rurociągów otulinami na długości 93,20 m, montaż zaworów przelotowych szt.12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet 2 (6U).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego - ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne - branża sanitarna. Zakres robót do wykonania w ramach termomodernizacji: -montaż instalacji węzła cieplnego opartego na odpowiednio dobranej gruntowej pompie ciepła (np. typu Vitocal 300-G BWC ze sterownikiem) z naczyniami w zbiorczymi 25 L i 80 L, z zaworami odcinającymi, zaworami bezpieczeństwa wraz z zasobnikiem c.w.u. 150 L (z jedną wężownicą) i zbiornikiem buforowym wody grzewczej 400 L. Dobór pompy ciepła na 95% zapotrzebowania mocy. -montaż instalacji dolnego źródła ciepła: kolektor pionowy 2 x 40 mm HDPE z wykonaniem 4 odwiertów po 99 mb , sondy z rozdzielaczem dolnego źródła (studnia). - wykonanie zasilania elektrycznego pompy ciepła, wraz z osprzętem dla automatycznego powiązania do istniejącej instalacji c.o., c.w.u. zasilanej piecem na olej opałowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pakiet 3 (7U).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku laboratoryjno-biurowego - ul. Ogrodowa 10, 38-700 Ustrzyki Dolne - branża ogólnobudowlana Zakres robót do wykonania w ramach termomodernizacji: - wykonanie prac zgodnie z procesem technologicznym docieplenia ścian zewnętrznych styropianem typ EPS 70 gr. 14 cm na pow. 249,61 m2 ścian i 34,69 m2 na ościeżach. - ocieplenie stropów ścian piwnic od wewnątrz płytami MULTIPOR gr. 12 cm (lub równoważne), szpachlowanie i nałożenie gładzi (tynki) jednowarstwowych wewnętrznych o gr. 3 mm z gipsu szpachlowego na pow.121,38 m2, gruntowanie i dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi pow. wewnętrznych- tynków gładkich, - ocieplenie od wewnątrz stropu garażu w części tarasowej płytami MULTIPOR gr. 18 cm (lub równoważne), - docieplenie stropodachu z wykorzystaniem folii paraizolacyjnej, wykonanie izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z wełny mineralnej poziomych z płyt gr. 20 cm na pow. 95,40 m2, przyklejenie płyt z wełny mineralnej gr. 20 cm na ścianach poddasza na pow. 36,90 m2, wraz z osadzeniem wyłazów strychowych ocieplonych 70x100 cm z drabinką składaną, nadstawką i lukiem w stropie szt.1 oraz wykonaniem konstrukcji nośnej wyłazu o pow. 2 m2. - wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane z PVC o współczynniku U=1,3 z nawiewnikami szt.28 o pow. 50,40 m2, - wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych w tych samych otworach na drzwi drewniane o współczynniku U=1,7 szt.2 o pow. 4,80 m2, - wymiana drzwi zewnętrznych garażowych w tych samych otworach na drzwi drewniane o współczynniku U=1,7 szt.1 o pow. 5,72 m2, - wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe z PCV szt.2 o pow. 3,96 m2, - w ramach prac remontowych odtworzenie obróbek blacharskich, - demontaż i montaż rynien dachowych z PCV półokrągłych o śr. 150 mm na długości 43,16 m, demontaż i montaż rynien spustowych z PCV okrągłych o śr. 120 mm na długości 16,14 m, - montaż parapetów okiennych z blachy ocynkowanej. - odkopanie od zewnątrz fundamentów i wykonanie prac remontowych związanych z izolacją pionową ścian fundamentowych, oraz drenażem opaskowym - izolacje, uszczelnienia elastyczną zaprawą mineralną, docieplenie ścian piwnic płytami polistyrenowymi na pow. 75,00 m2 , ułożenie warstw izolacji pionowej, wykonanie drenażu z rur drenarskich z otworami z filtrem PCV U Dn 113 na długości 50,00 m, wykonanie studzienek kanalizacyjnych systemowych o śr.315mm z kanałami z rur PVC klasy S o śr. 110 mm na długości 30 m. - wykonanie innych robót wynikających ze specyfiki niniejszego zadania polegających na pracach wykończeniowo-montażowych np. demontaż i ponowny montaż krat w oknach, montaż i demontaż listew przypodłogowych, montaż, demontaż gniazd wtykowych, wyłączników i opraw elektrycznych, wszelkich tablic, drabin zewnętrznych znajdujących się aktualnie na powierzchniach przeznaczonych do ocieplenia. - wykonanie napraw murów zewnętrznych, popękań, ubytków itp. - w ramach prac remontowych po ociepleniu elewacji z zewnątrz wykonanie tynków elewacyjnych o strukturze baranek na pow. 284,29 m2 i ich pomalowanie farbami silikatowymi zgodnie z załączoną kolorystyką.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.20.00-1, 45.32.00.00-6, 45.42.11.00-5, 45.22.61.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 1. Dostawa Serwerów i Urządzeń KVM wraz z Oprogramowaniem, niezbędnymi licencjami i gwarancją producenta w ilości: a) Serwer (wariant A) - 6 szt. b) Serwer (wariant B) - 1 szt. c) Serwer (wariant C) - 1 szt. d) Serwer (wariant D) - 2 szt. e) KVM (wariant A) - 1 szt. f) KVM (wariant B) - 2 szt. 2. Przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w pkt. 4 Złącznika nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia, 3. Wsparcie inżynierskie w zakresie konfiguracji i utrzymania Urządzeń KVM oraz Serwerów zgodnie z wymaganiami określonymi w Złączniku nr 1 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
- Kontrola zawartości tetrahydrokannabinolu (THC) w konopiach włóknistych
- Świadczenie usługi transportu medycznego do realizacji badania klinicznego. TP-20/24/MSZ
- Obsługa statku
- Rozbiórka dwóch budynków zlokalizowanych przy ulicy Wojska Polskiego w Mrzeżynie
- Dostawa sprzętu medycznego do operacji endoskopowych zatok wraz z akcesoriami na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w rejonie osiedla Młynne w Ochotnicy Dolnej"
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.