eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice.



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Chojnice: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice.
Numer ogłoszenia: 129568 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice, będących w utrzymaniu Urzędu Miejskiego w Chojnicach. Zakres robót w podziale na poszczególne technologie: 1. Remont cząstkowy masą mineralno - asfaltową z otaczarki 1.1. Remont cząstkowy masą mineralno - asfaltową z otaczarki z wycinaniem krawędzi na średnią głębokość ubytku 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową. Łaty do 5,0m2 włącznie - 400m2 1.2.Dodatek za każdy następny 1 cm głębokości ubytku - 200m2 1.3.Remont cząstkowy masą mineralno - asfaltową z otaczarki z wycinaniem krawędzi na średnią głębokość ubytku 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową Łaty od 5,0 do 50,0m2 włącznie - 400m2 1.4.Dodatek za każdy następny 1 cm głębokości ubytku - 200m2 2. Remont nawierzchni bitumicznej masą mineralno - asfaltową z otaczarki o powierzchni powyżej 50m2 w jednym miejscu 2.1. Warstwa ścieralna mineralno- asfaltowa z otaczarki w ilości 100 kg na m2 wraz z oczyszczeniem, skropieniem emulsją asfaltową i uszczelnieniem krawędzi styku nawierzchni - 400m2 2.2. Warstwa wiążąco-wyrównawcza z masy mineralno-asfaltowej z otaczarki wraz z oczyszczeniem i skropieniem emulsją asfaltową - 30Mg 3. Remonty cząstkowe masą mineralno - asfaltową z recyklera 3.1. Remonty cząstkowe masą mineralno - asfaltową z recyklera na średnią głębokość ubytku 4 cm wraz z oczyszczeniem, skropieniem emulsją i uszczelnieniem krawędzi styku nawierzchni bez wycinania krawędzi - 1000m2 3.2. Dodatek za każdy następny 1 cm głębokości ubytku - 400m2 4.Remonty cząstkowe wykonywane masą na zimno bez wycinania krawędzi 4.1. z masy na zimno Wykonawcy - 40Mg 4.2. z masy na zimno Inwestora - 40Mg 5. Remonty cząstkowe wykonywane skrapiarką przy użyciu grysu i emulsji asfaltowych - regeneracja - 400m2 6. Podbudowa z kruszywa łamanego 0 na 31,5 - wyrównanie pod warstwy bitumiczne - 42m3 7.Frezowanie nawierzchni asfaltowych - 100m2 8.Regulacja włazów kanalizacyjnych i wpustów deszczowych - 40szt. 9. Regulacja skrzynek zaworów wodociągowych i gazowych - 40szt. 10.Naprawa poprzez uszczelnienie podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni bitumicznych masą zalewową bitumiczną - 208mb Warunki wykonania i odbioru robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna: D - M - 00.00.00 Wymagania ogólne D - 05.03.17 remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych D - 04.03.01 oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych D - 05.03.05a nawierzchnia z BA warstwa ścieralna D - 05.03.05b nawierzchnia z BA warstwa wyrównawcza D - 05.03.05 remont cząstkowy masa z recyklera D - 05.03.17.13 remont cząstkowy nawierzchni masa na zimno D - 05.03.10 regeneracja nawierzchni D - 04.08.04 wyrównanie istn. podbudowy mieszanką kruszyw łamanych 0-31,5mm D - 05.03.11. frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno D - 10.11.01 regulacja pionowa włazów studzienek i skrzynek zasuw D - 05.03.15 naprawa (przez uszczelnienie) podłużnych i poprzecznych spękań nawierzchni asf. Ponadto: Roboty wykonywane będą na podstawie zleceń częściowych, wystawianych przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bądź telefonicznego zgłoszenia (uzupełnionego e-mailem). Rozpoczęcie remontu cząstkowego wykonywanego masą mineralno-asfaltową z recyklera nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w ciągu max 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, natomiast w przypadku wystąpienia trybu awaryjnego nastąpi niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 24 godz od otrzymania zgłoszenia. W przypadku trudności z winy Wykonawcy z rozpoczęciem remontu cząstkowego wykonywanego masą mineralno-asfaltową z recyklera w ciągu max 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia, dopuszcza się tymczasowe wykonanie remontu masą na zimno w terminie do 24 godzin od otrzymania zgłoszenia na koszt Wykonawcy. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy od wykonania remontu zgodnie ze zleceniem. Rozpoczęcie remontu innego niż wymieniony w §2 ust. 2 umowy nastąpi niezwłocznie , najpóźniej w ciągu max 5 dni roboczych, natomiast w przypadku wystąpienia trybu awaryjnego nastąpi niezwłocznie najpóźniej w ciągu 24 godz od otrzymania zgłoszenia. Inwestor w zgłoszeniu dotyczącym danego remontu, określi jego termin zakończenia uwzględniający specyfikę danych robót przewidzianych w remoncie. Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią, Polskimi Normami Budowlanymi oraz z zaleceniami Zamawiającego. Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego. Termin realizacji zadania - od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015r. Okres gwarancji na wykonane roboty nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót, zapewnienie bezpieczeństwa oraz metody organizacyjno - techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku nie wykonania lub nienależytego wykonania robót. Wykonawca zapewnia prawidłowe zabezpieczenie prowadzonych robót oraz ma obowiązek przestrzegać przepisów BHP przy wykonywanych pracach. Projekt oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym na czas ich wykonywania winien być sporządzony na koszt Wykonawcy. Sprzęt użyty do wykonania robót powinien być zgodny ze SIWZ winien być sprawny technicznie, dostosowany do używanych materiałów, warunków wykonywania robót i musi zapewniać wysoką jakość robót. Odbiory robót, zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ oraz warunkami określonymi w umowie. Podstawą rozliczenia robót będzie wykonanie zadania oraz odbiór wykonanych prac, w rozliczeniu miesięcznym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym tj. frezarka do nawierzchni drogowych szt. 1 piła spalinowa do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych (z tarczą) szt. 1 piła tarczowa o średnicy 300mm szt. 1 recykler szt. 1 rozkładarka mas bitumicznych 4m szt. 1 samochód dostawczy do 0,9t szt. 1 samochód samowyładowczy 5-10t szt. 1 samochód samowyładowczy do 26t szt. 1 ciągnik kołowy szt. 1 skrapiarka do bitumu samojezdna szt. 1 kocioł do grzania bitumu przewoźny szt. 1 szczotka mechaniczna szt. 1 walec statyczny samojezdny 10t szt. 1 walec stateczny samojezdny 15t szt. 1 wibrator powierzchniowy szt. 1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 150 000,00 zł każda. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym tj. frezarka do nawierzchni drogowych szt. 1 piła spalinowa do cięcia nawierzchni z mas bitumicznych (z tarczą) szt. 1 piła tarczowa o średnicy 300mm szt. 1 recykler szt. 1 rozkładarka mas bitumicznych 4m szt. 1 samochód dostawczy do 0,9t szt. 1 samochód samowyładowczy 5-10t szt. 1 samochód samowyładowczy do 26t szt. 1 ciągnik kołowy szt. 1 skrapiarka do bitumu samojezdna szt. 1 kocioł do grzania bitumu przewoźny szt. 1 szczotka mechaniczna szt. 1 walec statyczny samojezdny 10t szt. 1 walec stateczny samojezdny 15t szt. 1 wibrator powierzchniowy szt. 1 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remontach cząstkowych nawierzchni bitumicznych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 150 000,00 zł każda.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Jeżeli umawiające się strony nie mają możliwości wywiązania się z uzgodnionych terminów z powodu siły wyższej, to zachowują one prawo do wnioskowania o przesunięcie terminów wykonania prac o czas trwania wydarzenia i o czas usunięcia jego skutków. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojnę, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron. Strony są zobowiązane do powiadomienia się nawzajem w formie pisemnej w ciągu 3 dni o wystąpieniu i zakończeniu zdarzenia określonego jako siła wyższa wraz odpowiednimi dowodami i wnioskami. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania o więcej niż 10 dni, a między stronami brak jest w umowie innego szczegółowego postanowienia regulującego, to ta strona, której prace zostały utrudnione lub opóźnione przez wystąpienie sił wyższych u partnera umownego, ma prawo odstąpić od umowy. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Urzędu Miejskiego w Chojnicach, ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.