eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Budowa budynku gospodarczego dla Obwodu Drogowo Mostowego nr 2 w Koniecpolu przy ul. Słowackiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Częstochowa: Budowa budynku gospodarczego dla Obwodu Drogowo Mostowego nr 2 w Koniecpolu przy ul. Słowackiego
Numer ogłoszenia: 129354 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91072 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie, ul. Sobieskiego 9, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3785467, faks 034 3785468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku gospodarczego dla Obwodu Drogowo Mostowego nr 2 w Koniecpolu przy ul. Słowackiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku gospodarczego dla Obwodu Drogowo Mostowego nr 2 w Koniecpolu przy ul. Słowackiego. Ogólny zakres robót związanych z realizacją ww. zadania inwestycyjnego 1- Budowa budynku gospodarczego obejmuje wykonanie następujących prac; - rozbiórkę istniejącego budynku wraz z wywozem i utylizacją gruzu - prace porządkowe i przygotowawcze - budowę budynku gospodarczego - budowę parkingów zewnętrznych - 3 miejsca postojowe - wykonanie zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania z rur preizolowanych d=2x32 mm/125 mm Flexalen 600 w budynku gospodarczym wraz z rozbiórką i odtworzeniem podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni z MMA. - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku administracyjno-socjalnym z portiernią - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku gospodarczym - wykonanie kotłowni o mocy 50 kW i wentylacji grawitacyjnej w budynku gospodarczym - wykonanie instalacji zewnętrznej wody zimnej i wewnętrznej wody zimnej i ciepłej w budynku gospodarczym wraz z rozbiórką i odtworzeniem podbudowy z kruszywa łamanego oraz nawierzchni z MMA. - wykonanie wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i przyłącza kanalizacji sanitarnej w budynku gospodarczym wraz z montażem bezodpływowego zbiornika na ścieki V=2,5 m3 - przebudowa linii kablowej zasilającej budynek i linię oświetlenia terenu, linii zasilających i rozdzielnic nN obiektu, instalacji oświetlenia podstawowego, instalacji gniazd wtykowych 230V i siłowych, zasilania urządzeń sanitarnych, połączeń wyrównawczych, ochrony przeciwporażeniowej, ochrony przeciwprzepięciowej i instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (zał. nr 11) oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 7) stanowiąc załącznik do niniejszej specyfikacji. Cenę należy obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej. Dokonanie wizji w terenie i zapoznanie się Wykonawcy z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową jest obowiązkiem Wykonawcy. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za kompletność opracowanych przez siebie kosztorysów a tym samym za rzetelność obliczenia ceny oferty. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania min. 60 miesięcy - max. 84 miesiące. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia oddania obiektu do użytkowania. Do obowiązków Wykonawcy należy uzyskanie pozytywnych opinii (protokołów odbiorowych) z czynności odbiorowych dokonywanych przez instytucje i urzędy publiczne, bez których nie jest możliwe przeprowadzenie i zakończenie czynności odbiorowych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty związane z wyżej wymienionymi czynnościami odbiorowymi Wykonawca ma uwzględnić w ofercie. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informację, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub przedmiarze robót została wskazana nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne, parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. Równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w projekcie budowlanym, pod warunkiem spełnienia tych samych lub lepszych właściwości technicznych oraz wyspecyfikowania w ofercie równoważnych rozwiązań i załączenie danych technicznych, atestów, dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być nowe, oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określone w art.10 Ustawy Prawo Budowlane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano-Drogowy Adam Trzepizur, ul. Szkolna 29a, 42-425 Kroczyce, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1004645,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 952937,28

  • Oferta z najniższą ceną: 952937,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1228446,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.