eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złocieniec › Eliminacja zagrożeń dla przyrody poprzez zakup specjalistycznego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z doposażeniem grupy ratownictwa ekologiczno - wodnego i chemicznego dla OSP Warniłęg - ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Złocieniec: Eliminacja zagrożeń dla przyrody poprzez zakup specjalistycznego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z doposażeniem grupy ratownictwa ekologiczno - wodnego i chemicznego dla OSP Warniłęg - ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO
Numer ogłoszenia: 129302 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Złocieniec , Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 36 72 022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eliminacja zagrożeń dla przyrody poprzez zakup specjalistycznego samochodu ratowniczo - gaśniczego wraz z doposażeniem grupy ratownictwa ekologiczno - wodnego i chemicznego dla OSP Warniłęg - ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO. Pojazd musi być zarejestrowany jako pojazd pożarniczy, ma być to pojazd terenowy używany, rocznik nie starszy niż 1980, zmodernizowany po kapitalnym remoncie z napędem 6x6 na pojedynczych kołach według dokumentacji i technologii producenta oraz posiadać katalog części zamiennych i instrukcję obsługi. Pojazd wyposażony w pług do śniegu rozkładany hydrauliczny oraz w blokadę mostów. Wszystkie podzespoły po naprawie według technologii producenta. Silnik minimum 6- cylindrowy 220 kM z turbosprężarką i intercoolerem bez elektroniki. Kabina kierowcy po kapitalnym remoncie, sześcioosobowa, czterodrzwiowa. Nowa instalacja elektryczna i pneumatyczna. Zamontowanie uchwytu montażowego do pługa rozkładanego i wyprowadzenie instalacji hydraulicznej do sterowania pługiem oraz zamontowanie reflektorów i kierunkowskazów na pługu z wyprowadzoną i podłączoną instalacją elektryczną. Do pojazdu dołączona instrukcja obsługi i katalog części zamiennych. Nowa zabudowa pożarnicza wykonana w 2014r. Obejmuje: I. Kabina załogi: 1)jednomodułowa, zespolona czterodrzwiowa, sześcioosobowa, 2)montaż lampy zespolonej STRAŻ typu ledowego na dachu pojazdu w koszu ochronnym, Mocowanie uchwytu montażowego pługa rozkładanego powinno być łatwe w zdjęciu w celu założenia zderzaka przedniego. II. Nadbudowa pożarnicza: 1)konstrukcja z profili stalowych zamkniętych zabezpieczona wewnątrz antykorozyjnie, 2)pokrycie zewnętrzne z blachy aluminiowej, mocowane metodą klejenia, 3)nadkola z blachy aluminiowej, 4)7 sztuk żaluzji aluminiowych anodowanych z bocznymi uszczelkami, zamykane jednym kluczem, 5)żaluzje pyło- i wodoszczelne, wyposażone w mechanizm sprężynowy samozwijalny, wspomagający otwarcie oraz uniemożliwiający samoczynne opadanie, 6)po trzy schowki na bokach pojazdu, zamykane żaluzjami aluminiowymi, ścianki i spód wyłożone blachą aluminiową ryflowaną, 7)za kabiną załogi znajdują się dwa schowki zamykane drzwiami, 8)pod siedzeniami załogi zamontowane uchwyty do mocowania sprzętu, jak: łopaty, szpadle, miotły, siekiery itp. 9)z prawej strony w schowku znajduje się ruchomy wysięgnik do mocowani koła zapasowego, 10)z lewej strony schowek przeznaczony na aparaty powietrzne, regał wysuwany, z tłu pojazdu przedział autopompy, zamykany żaluzją aluminiową, 11)pod przedziałem autopompy znajduje się podest zamontowany na tylnym zderzaku, 12)schowki przeznaczone na osprzęt wodny, w dolnej części wyposażone w stojaki na węże o 25, o 52 i o 75 oraz uchwyty na prądownice, smok ssawny, rozdzielacz, kliny pod koła, przełącznik, zbieracz, agregat prądotwórczy i inne wyposażenie standardowe, 13)w lewym tylnym schowku miejsce do mocowania motopompy pływającej Niagara na wysuwanym podłożu, 14)konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzanie wody z ich wnętrza, 15)szuflady i palety wyposażone w oznaczenia ostrzegawcze, 16)schowki nadwozia wewnątrz oświetlone lampami typu ledowego automatycznie po otwarciu żaluzji, 17)oświetlenie zewnętrzne pola pracy wokół samochodu sterowane ręcznie, lampy typu ledowego, 18)dach pojazdu użytkowy pokryty blachą aluminiową łezkową, 19)balustrada ochronna wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową pożarniczą, wyłożona od wewnątrz blachą aluminiową łezkową, 20)na dachu wyjście na działko wodno- pianowe, uchwyty do mocowania drabiny, węży ssawnych 110, hydrantu i klucza hydrantowego, 21)z tyłu pojazdu lampa typy ledowego w koszu ochronnym, drabinka wejściowa na dach - nierdzewna, sygnał cofania, 22)na dachu uchwyty na drabinę wysuwną DW 10 oraz działko wodno- pianowe, węże ssawne 110, mocowanie hydrantu i klucza hydrantowego, 23)wykonanie na dachu pojazdu skrzyni aluminiowej na podręczny sprzęt typu łopaty, widły, 24)zamontowanie z tyłu pojazdu drabinę umożliwiającej wejście na dach pojazdu, 25)uchwyty , klamki wszystkich urządzeń samochodu drzwi żaluzjowych, szuflad muszą być tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę w rękawicach. III. Instalacja wodno- pianowa: 1)zbiornik wodny 2500 litrów z falochronami i włazem rewizyjnym, ze stali węglowej zabezpieczony obustronnie lakierami antykorozyjnymi, 2)zbiornik umieszczony wzdłuż osi pojazdu z falochronami i włazem rewizyjnym, umiejscowiony bezpośrednio za kabiną samochodu, 3)zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, króciec 1x75 oraz w instalację przelewową i grawitacyjnego opróżniania, 4)montaż instalacji zalewania zbiornika przez autopompę, króciec 1x110 - geodezyjny, 5)zbiornik na środek pianotwórczy min. 150 l wykonany z blachy kwasoodpornej, 6)autopompa jednozakresowa wydajności min 2000l/min przy ciśnieniu 10 bar napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, reduktor obrotów, wały napędowe, IV. Wyposażenie układu wodno- pianowego: 1)wyjście ssawne o 110, 2)linia tłoczna 2 x o 75, 3)napełnianie zbiornika z hydrantu, z zastosowaniem zaworu kulowego, 4)działko pianowe na dachu z zaworem 2 1/2, 5)tablica sterująca z manometrami, regulacją obrotów silnika elektronicznym wskaźnikiem poziomu wody, 6)w przedziale autopompy znajdują się co najmniej następujące urządzenia kontrolno- sterownicze pracy pompy: a.dozownik środka pianotwórczego, b.manometr niskiego ciśnienia, c.manometr wysokiego ciśnienia, d.manowakuometr, e.elektroniczny wskaźnik poziomu wody i piany w zbiorniku samochodu, f.regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu, g.wyłącznik silnika pojazdu, h.kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnika, 7) linia szybkiego natarcia niskociśnieniowego, o długości węża 40m, na zwijadle o napędzie ręcznym. Linia szybkiego natarcia musi umożliwiać podawanie wody bez względu na ciśnienie i stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w regulowany hamulec bębna, korbę z mechanizmem zębatym umożliwiającą zwijanie węża, na końcu węża prądownica, 8) działko wodno- pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu. Przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Wydajność działka od 800 do 1600 dm3/min V. Instalacja elektryczna: 1)oznakowanie pojazdu uprzywilejowanego: lampa zespolona belka Straż typu ledowego w koszu ochronnym na kabinie załogi posiadająca sygnalizację dźwiękową modulowaną wraz z możliwością podawania komunikatów, 2)lampa z tyłu pojazdu, 3)oświetlenie wewnętrzne kabiny załogi, schowków bocznych i schowka tylnego lampy ledowej, 4)oświetlenie nad siedzeniem dowódcy, 5)montaż nowych tylnych lamp ( zawierających stop, kierunkowskazy, światła tylne, cofania, przeciwmgielne), 6)lampy obrysowe ledowe, 7)lampy odblaskowe boczne, 8)montaż sygnału cofania dźwiękowego, 9)montaż lampki oświetlenia tablicy rejestracyjnej ledowej, 10)wyprowadzenie na tablicy sterującej pracą autopompy - silnik stop - wyłączenie silnika, 11)montaż lamp oświetlenia bocznego typu ledowego, zewnętrznego, nad żaluzjami - oświetlenia pola pracy wokół nadwozia ( 5 szt.) wraz z osłonami, 12)montaż gniazd do zamontowania radiostacji, anteny i przetwornicy ( radiostacja zamawiającego), 13)montaż gniazda do ładowania akumulatorów ze źródła zewnętrznego, 14)montaż lamp pulsacyjnych niebieskich z przodu samochodu, 15)montaż elektronicznego wskaźnika poziomu wody i piany w przedziale autopompy, 16)oświetlenie stopni wejściowych do kabiny załogi włączających się po otwarciu drzwi, 17)montaż radia, radiostacji, anteny i przetwornicy ( radiostacja zamawiającego), 18)lampa typu szperacz, 19)montaż wewnątrz kabiny dwóch gniazd do ładowania latarek. VI. Lakierowanie i konserwacja: 1)lakierowanie lakierami akrylowymi, 2)zderzak przedni oraz nadkola w kolorze białym, 3)samochód wraz z zabudową w kolorze czerwonym RAL 3000, 4)konserwacja podwozia, 5)opis samochodu zgodnie z życzeniami zamawiającego - a)z przodu kabiny napis: STRAŻ POŻARNA białymi literami, wielkości 2200mm, b)Na przednich drzwiach kabiny pojazdu ma być umieszczone logo OSP Warniłęg, o wysokości 25 cm. c)Pomiędzy kabiną kierowcy a kabiną załogi powinny znaleźć się napisy z numerami alarmowymi do stanowiska kierowania straży pożarnej: 998 i 112, poprzedzony skrótem tel. albo emblematem telefonu lub słuchawki telefonicznej VII. Prace uzupełniające przy podwoziu: 1)montaż króćca do podłączenia sprężarki zewnętrznej, w zderzaku, 2)mocowanie sprzętu dostarczonego przez zamawiającego dopasowanie do wymagań, ergonomii oraz użyteczności wg uzgodnień z zamawiającym. 3)mocowanie uchwytu montażowego pługa rozkładanego powinno być zdejmowalne w celu szybkiego założenia zderzaka przedniego. 4)podwozie pojazdu powinno posiadać wzmocnione zawieszenie przednie ze względu na zakładany pług rozkładany, 5)pojazd wyposażony w zaczepy holownicze minimum z przodu umożliwiające odholowanie pojazdu, 6)pojazd wyposażony z przodu i z tyłu w szekle do mocowania lin do wyciągania pojazdu, 7)z tyłu zamontowany zaczep do ciągania przyczepy oraz gniazdo elektryczne do podłączenia oświetlenia przyczepy, 8)zdejmowany zderzak przedni wyposażony w reflektory oraz kierunkowskazy z wyprowadzoną i podłączoną instalacją elektryczną, 9)zamontowanie sprężarki do pompowania kół. VIII. Wyposażenie pojazdu 1)jedno koło zapasowe ze stałym mocowaniem, 2)dwa kliny pod koła, 3)zestaw narzędzi - standardowy do obsługi pojazdu, 4)klucz do kół, 5)podnośnik hydrauliczny stosowny do podniesienia masy pojazdu, 6)przewód do pompowania kół z manometrem, 7)trójkąt ostrzegawczy, 8)apteczka 9)gaśnica proszkowa, 10)klucze niezbędne do odkręcania i przykręcania mocowania uchwytu montażowego pługa rozkładanego jak również zderzaka przedniego. Informacje dodatkowe: 1)Wszelkie dostawy i montaż urządzeń niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia realizuje Wykonawca. 2)Pojazd będący przedmiotem zamówienia wraz z wyposażeniem musi spełniać warunki jakie są w opisie przedmiotu zamówienia. 3)Warunkiem uzyskania protokołu odbioru końcowego jest przekazanie przez Wykonawcę pojazdu wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami pozwalającymi na jego rejestrację. 4)Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: a)karty gwarancyjne, b)instrukcję użytkowania (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą w szczególności: - warunki magazynowania pojazdu i wyposażenia, - informacje dotyczące właściwości i bezpieczeństwa, w szczególności dokładny opis urządzeń zabezpieczających, informacje o zakresie zastosowań, do których urządzenia są przeznaczone, wskazując jednocześnie na niedopuszczalne sposoby użytkowania, - informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji pojazdu, - inne dokumenty specjalistyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania dostaw, w tym procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu, w przypadku awarii. 5) Pojazd powinien być kompletny pod względem celu, do którego jest przeznaczony. Odbiór przedmiotu umowy ( realizacja dostaw) Odbiór przedmiotu dostawy oraz przeprowadzenie szkolenia dla 6 strażaków nastąpi w siedzibie Użytkowników tj. OSP Warniłęg. Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru oraz szkolenia ponosi Wykonawca za dostarczenie samochodu do siedziby użytkowników (tj. OSP w Warniłęgu) odpowiedzialny jest Wykonawca ( koszty dostarczenia, ubezpieczenia i inne ponosi Wykonawca). Zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 34.14.42.00 - Pojazdy służb ratowniczych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5 700 zł (słownie pięć tysięcy siedemset 00/100 złotych) w terminie do dnia składania ofert do godziny 10:00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: Bank PKO S.A. BP Złocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - załączone do oferty w odrębnej kopercie. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gmina Złocieniec) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 5.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1)wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2). 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 14.W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie dostawy główne. Za dostawę główną zamawiający uzna: dostawę średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 6x6, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1)oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa;tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3)oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 7.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)wymagania szczegółowe według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz 2)rysunki lub zdjęcia z wymiarami pojazdu (boki, przód, tył oraz dach) oraz zamontowanymi na stałe urządzeniami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlocieniec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Stary Rynek 3 78-520 Złocieniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Stary Rynek 3 78-520 Złocieniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.