eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przedecz › Dostawa ciągnika drogowego z ładowaczem czołowym oraz wozu asenizacyjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Przedecz: Dostawa ciągnika drogowego z ładowaczem czołowym oraz wozu asenizacyjnego
Numer ogłoszenia: 129248 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przedecz , Pl. Wolności 1, 62-635 Przedecz, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 273-84-67, faks 0-63 273-84-67.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wokiss.pl/przedecz/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ciągnika drogowego z ładowaczem czołowym oraz wozu asenizacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia posłuży do obsługi i wywozu nieczystości płynnych z bezodpływowych zbiorników- szamb z gospodarstw domowych z terenu Gminy Przedecz do oczyszczalni ścieków typu LEMNA w Przedczu oraz przeprowadzania sprawnej konserwacji przepompowni ścieków umieszczonych na sieci kanalizacji sanitarnej w mieście Przedecz. DOSTAWA obejmuje zakup fabrycznie nowego: 1.Ciągnika drogowego - kpl.1 ; 2.Wozu asenizacyjnego - kpl. 1 ; 3.Ładowacza czołowego - kpl. 1 ; Ad. 1. Dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego CIĄGNIKA DROGOWEGO - o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż wymieniono poniżej : - maszyna fabrycznie nowa-rok produkcji 2013 - 2014 r. - silnik 4-cylindry Turbo Intercoller - pojemność silnika: 4,4 dm3-4,9 dm3 - moc znamionowa silnika: 115-125 KM - napęd 4x4 - skrzynia biegów zsynchronizowana - rewers elektrohydrauliczny - minimalna liczba biegów do przodu: 16 - minimum 4 biegi pod obciążeniem - elektrohydrauliczne sterowanie blokadą mechanizmu różnicowego - napęd WOM niezależny załączany elektrohydraulicznie - prędkości wałka WOM: 540/540E/1000 obr/min - samoczynne blokowanie mechanizmu różnicowego przedniej osi - kąt skrętu kół przednich: min 540 - układ hydrauliczny zamknięty - pompa hydrauliczna odpowiedzialna za hydraulikę siłową TUZ o wydatku min: 110 l/min - pompa wspomagająca o wydatku min: 40 l/min - 4 rozdzielacze hydrauliczne - wolny spływ hydrauliki - elektrohydrauliczne sterowanie tylnym TUZ-em - szybkosprzęgi kat. III - 2 dodatkowe siłowniki wspomagające podnoszenie - minimalny udźwig TUZ: 7 100 kg - zewnętrzne sterowanie TUZ-em - przedni podnośnik TUZ o udźwigu co najmniej 2,8 t-podnośnik musi być firmy oferowanej przez markę sprzedającą ciągnik-fabryczny TUZ +balast o masie min. 700 kg. - min. jedna para hydrauliki zewnętrznej przeniesiona na przedni TUZ - radio CD - kabina komfortowa - klimatyzacja, ogrzewanie - fotel amortyzatora z pneumatyczną amortyzacją - siedzisko dla operatora - homologacja na 2 osoby - minimum 8 świateł roboczych - wycieraczka przedniej i tylnej szyby - pneumatyczny system sterowania hamulcami przyczep - pneumatyka jedno-dwuobwodowa - regulowany, automatyczny zaczep transportowy - dolny zaczep rolniczy - opony o szerokości min: przód: 480/65R28; tył: 600/65R38 - felgi spawane - gwarancja: min 12 m-cy bez limitu godzin, licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego - odległość punktu serwisowego ASO dealera od Zamawiającego: max 80 km - świadectwo homologacji - deklaracja zgodności CE w języku polskim - dostawa maszyny na koszt Sprzedającego na miejsce wskazane przez Zamawiającego -sprawowanie serwisu gwarancyjnego pojazdu-ciągnika na wszystkie zespoły przez minimum 12 miesięcy od dostarczenia dostawy, -przekazanie instrukcji obsługi pojazdu w języku polskim, -przekazanie wszystkich wymaganych przepisami prawa dokumentów niezbędnych do zarejestrowania pojazdu w wydziale komunikacji. Ad.2.Dostawa fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego i jego uruchomienie. Dostawa i uruchomienie WOZU ASENIZACYJNEGO - o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż wymieniono poniżej : Wóz asenizacyjny - maszyna fabrycznie nowa-rok produkcji 2013 - 2014 r. - pojemność: 4500÷5000 litrów - oś pojedyńcza - ogumienie min: 500/50 x17 - sprężarka o wydatku min: 5000 l/min - zamykanie zasuwy tylnej: hydrauliczne - boczny króciec ssawny - błotniki kół - układ hamulcowy pneumatyczny - instalacja elektryczna - wał WOM - świadectwo homologacji - prędkość techniczna: 40 km/h - odległość punktu serwisowego ASO dealera od Zamawiającego: max 80 km - deklaracja zgodności CE w języku polskim - dostawa maszyny na koszt Sprzedającego na miejsce wskazane przez Zamawiającego -sprawowanie serwisu gwarancyjnego maszyny na wszystkie zespoły przez minimum 12 miesięcy, -przekazanie instrukcji obsługi maszyny w języku polskim, Ad.3. Dostawa fabrycznie nowego Ładowacza czołowego i jego uruchomienie: Dostawa i uruchomienie ŁADOWACZA CZOŁOWEGO - o parametrach technicznych i jakościowych nie niższych niż wymieniono poniżej : Ładowacz czołowy: - maszyna fabrycznie nowa-rok produkcji 2013 - 2014 r. - udźwig min: 1650 kg - wysokość podnoszenia min: 4,0 m - wysięgnik z hydrauliką trzysekcyjną - elektrohydrauliczny zespół sterujący: JOYSTICK - amortyzator hydrauliczny antywstrząsowy - łyżka min: 2,40m - widły do palet - odległość punktu serwisowego ASO dealera od Zamawiającego: max 80 km - deklaracja zgodności CE w języku polskim - dostawa maszyny na koszt Sprzedającego na miejsce wskazane przez Zamawiającego -sprawowanie serwisu gwarancyjnego maszyny na wszystkie zespoły przez minimum 12 miesięcy -przekazanie instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim, Uwaga !!!: -Ciągnik drogowy razem ładowaczem czołowym w chwili dostarczenia na miejsce wskazane przez Zamawiającego muszą stanowić jedną całość gotową do użytku. -przyjazd serwisu do zgłoszonej awarii lub usterki przez osoby uprawnione ze strony Zamawiającego nie może być dłuższy w niż 24 godziny od zgłoszenia o zaistniałych problemach . -Wybrany Wykonawca zobowiązany jest po dostarczeniu przedmiotu zamówienia do przeszkolenia na miejscu ( tzn. u Zamawiającego) dwóch pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych maszyn. - Przedmiot Dostawy- Ciągnik drogowy musi spełniać obowiązujące normy emisji spalin zgodnie zobowiązującymi przepisami prawnymi..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek, należy złożyć następujące dokumenty: Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów tj.: Wykaz dostaw potwierdzony poświadczeniami lub oświadczeniami wykonawcy wydanymi nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, z których wynikać będzie, że Wykonawca wykonał minimum dwa zamówienia o podobnym charakterze funkcjonalnym i parametrach technicznych odpowiadającym zakresowi niniejszego postępowania(tj. dostawa nowego ciągnika drogowego) o wartości brutto powyżej 250 000 zł - wg Załącznika Nr 6 do Oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów-na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp- Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów-na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp- Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych w ofercie dokumentów-na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp- Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Forlmularz ofertowy-Załącznik nr 1 do SIWZ, kosztorys ofertowy - Załącznik nr 5 do SIWZ, parafowany projekt umowy-Załącznik nr 4 do SIWZ, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy(w przypadku składania oferty współnej), Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej na druku stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej na druku stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin realizacji zamówienia może być zmieniony: Zamawiający na podstawie art. 144 PZP przewiduje zmianę umowy w następujących przypadkach: a) Z powodu uzasadnionych zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, b) Z powodu okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, które nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) Z powodu działań osób trzecich (instytucji) uniemożliwiających dostawę, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wokiss.pl/przedecz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Przedecz, Plac Wolności 1, 62-635 Przedecz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Przedecz, Plac Wolności 1, 62-635 Przedecz, pok. Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 -2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.