eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Realizacja 6 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Dzierżoniów: Realizacja 6 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 129156 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8320380, 8325254, faks 074 8312347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupdzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja 6 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 6 szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych oraz dla osób poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Dzierżoniowie finansowanych z Funduszu Pracy: 1.Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym (Ms Office) z obsługą programów graficznych, 2.Obsługa kasy fiskalnej z podstawową nauką obsługi komputera oraz obsługą programów do fakturowania, 3.Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG, 4.Przedstawiciel handlowy z nauką języka angielskiego na poziomie A2, 5.Kierowca operator wózków jezdniowych, 6.Szkolenie okresowe kierowców wykonujących transport drogowy na przewóz rzeczy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: - posiada (aktualny na 2015 rok) wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy dla jego siedziby. W przypadku zadania częściowego nr 3 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - posiada atest do szkolenia i egzaminowania spawaczy lub jednorazową zgodę na prowadzenie kursu spawania zgodnie z przedmiotem zamówienia, wydane przez jednostkę uprawnioną do rejestracji i nadzorowania kursów oraz egzaminów spawalniczych. W przypadku zadania częściowego nr 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca : - posiada wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia prowadzony przez wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku zadania częściowego nr 1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji szkolenia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: jednym komputerem na jednego uczestnika szkolenia wyposażonym w licencjonowane oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia, tj. Ms Word, Ms Excel, Ms Access, Ms Power Point (wersje min. 2007), CorelDRAW (wersja min. 8.0), AdobePhotoshop (wersja min. 6.0) oraz dostęp do stałego łącza Internetowego bez limitu transmisji; sprzęt komputerowy musi spełniać wymagania oprogramowań, które są na nim zainstalowane. W przypadku zadania częściowego nr 2 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji szkolenia dysponuje lub będzie dysponował : -co najmniej jednym komputerem na jednego uczestnika szkolenia, wyposażonym w licencjonowane oprogramowanie, pracujące w systemie Windows XP lub nowszym oraz inne oprogramowanie niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia szkolenia. Sprzęt komputerowy musi spełniać wymagania oprogramowań, które są na nim zainstalowane; - jedną kasą fiskalną na jednego uczestnika szkolenia. W przypadku zadania częściowego nr 3 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji szkolenia dysponuje lub będzie dysponował stanowiskami spawalniczymi przystosowanymi do spawania metodą TIG stali węglowych i wysokostopowych co najmniej w takiej ilości, aby jedno stanowisko spawalnicze przypadało maksymalnie na dwóch uczestników szkolenia. W przypadku zadania częściowego nr 5 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia taką ilością wózków jezdniowych podnośnikowych (kat. II WJO), jaka jest niezbędna do tego, aby każdy uczestnik szkolenia mógł odbyć wymaganą ilość godzin praktycznej nauki jazdy wózkiem. Urządzenia muszą spełniać wymagania dozoru technicznego i wymagania bhp oraz bezpiecznej pracy. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć praktycznej nauki jazdy wózkiem w ten sposób, że czas jazdy wózkiem maksymalnie 3 osób może być liczony jednocześnie dla trzech uczestników szkolenia, z tym jednak zastrzeżeniem, że osoby aktualnie niejeżdżące wózkiem, obserwują wykonywane manewry, odnotowując popełniane błędy. W przypadku zadania częściowego nr 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji szkolenia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przypadku zadania częściowego nr 1 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne lub ukończone studia podyplomowe informatyczne oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 150 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę/y nie spełniającą/ce ww. wymagań. W przypadku zadania częściowego nr 2 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: -w zakresie modułu I co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne lub ukończone studia podyplomowe informatyczne oraz doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 100 godzin, -w zakresie modułu II co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 30 godzin, -w zakresie modułu III co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 20 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę/y nie spełniającą/ce ww. wymagań. W przypadku zadania częściowego nr 3 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej dwiema osobami, tj.: w zakresie realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne (ważne co najmniej do dnia zakończenia szkolenia) uprawnienia spawalnicze w zakresie odpowiadającym zakresowi szkolenia oraz co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia egzaminatora w zakresie objętym szkoleniem. Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji zamówienia przez osoby nie posiadające ww. uprawnień, co najmniej w zakresie, w jakim będą brały udział w realizacji zamówienia. W przypadku zadania częściowego nr 4 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: -w zakresie modułu I co najmniej jedną osobą posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 100 godzin; - w zakresie modułu II co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do nauczania języka angielskiego zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudniać nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2013r. poz.1207). Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę/y nie spełniającą/ce ww. wymagań. W przypadku zadania częściowego nr 5 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia: co najmniej jedną osobę posiadającą kwalifikacje potwierdzone przez UDT zaświadczeniem kwalifikacyjnym w zakresie obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO) lub Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć ze wskazanego zakresu w liczbie minimum 50 godzin. Nie dopuszcza się, aby zajęcia szkoleniowe prowadzone były przez osobę/y nie spełniającą/ce ww. wymagań; W przypadku zadania częściowego nr 6 warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował do realizacji niniejszego zamówienia potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji szkolenia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonym wykazie i oświadczeniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej - 40
  • 3 - Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymieniowych przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: - z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b) zmiany miejsca realizacji zamówienia, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w rozdziale III pkt 3 lit. f,g,h,i niniejszej specyfikacji w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: - z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na miejsce realizacji zamówienia, np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznym rozmiarach; - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupdzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów (sekretariat- pokój nr 102)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie Rynek 27, 58-200 Dzierżoniów (sekretariat- pokój nr 102)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym (Ms Office) z obsługą programów graficznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 250 godz. szkolenia na 1 uczestnika, w tym: moduł I: 148 godz. z zakresu modułu I w tym: 30 godz. z zakresu obsługi programu Ms Word, 20 godz. z zakresu obsługi programu Ms Power Point, 68 godz. z zakresu obsługi programu Ms Excel, 30 godz. z zakresu ob. obsługi programu Ms Access + 1 godz. egzaminu wewnętrznego. moduł II : 100 godz. z zakresu modułu II + 1 godz. egzaminu wewnętrznego. c) Zakres szkolenia: moduł I : Zasady BHP i p.poż.; nauka obsługi programów: Ms Word, Ms Excel, Ms Access, Ms Power Point (wersje min. 2007) na poziomie zaawansowanym; moduł II: poznawanie narzędzi programowych oraz modyfikowanie parametrów w programie CorelDRAW (wersji min. 8.0), podstawy rysunku wektorowego, wstawianie i modyfikowanie tekstu, importowanie i eksportowanie grafiki; podstawowe elementy pracy w programie AdobePhotoshop (wersji min. 6.0), praca z kolorem i obrazkiem, narzędzia edycyjne, terminologia i drukowanie materiałów kompozytowych, wykonywanie kompozycji kolorystycznych i literniczych, projektowanie afiszy informacyjnych i plakatów, elementy reklamy zewnętrznej, opracowanie projektu billboardu. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. średnie oraz podstawową znajomość obsługi komputera w zakresie obsługi systemu Windows oraz programów Ms Word, Ms Excel, Ms Access, Ms Power Point oraz znajomość języka angielskiego na poziomie biegłości językowej A1, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Kurs komputerowy na poziomie zaawansowanym (Ms Office) z obsługą programów graficznych. f) Termin realizacji:lipiec 2015r. - sierpień 2015r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa kasy fiskalnej z podstawową nauką obsługi komputera oraz obsługą programów do fakturowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 2 grup liczących nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 200 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami wewnętrznymi), w tym: moduł I: 130 godz. z zakresu modułu I + 1 godz. egzaminu wewnętrznego, moduł II: 40 godz. z zakresu modułu II + 1 godz. egzaminu wewnętrznego, moduł III: 27 godz. z zakresu modułu III + 1 godz. egzaminu wewnętrznego. c) Zakres szkolenia: moduł I: Zasady BHP i p.poż; podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych, użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne, użytkowanie baz danych, przeglądanie stron internetowych, moduł II: Zasady BHP i p.poż; obowiązujące przepisy prawno - fiskalne, terminy i skróty używane na dokumentach handlowych, formy zapłaty za towar, budowa i obsługa kasy fiskalnej, programowanie oraz rozpoczęcie pracy na kasie fiskalnej, drukowanie raportów; sposoby wystawiania faktury VAT i rachunku; moduł III: praktyczna nauka obsługi programów do fakturowania. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają, wykształcenie minimum podstawowe, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Obsługa kasy fiskalnej z podstawową nauką obsługi komputeraoraz obsługą programów do fakturowania. f)Termin realizacji: grupa I: sierpień 2015r. - wrzesień 2015r. grupa II: październik 2015r. - listopad 2015r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b)Wymagana ilość godzin szkolenia: 193 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami kwalifikacyjnymi spawacza), w tym: 21 godz. teorii TIG stale węglowe i wysokostopowe, 80 godz. praktyki TIG (stale węglowe), 6 godz. egzaminu kwalifikacyjnego spawacza, 80 godz. praktyki TIG (stale wysokostopowe), 6 godz. egzaminu kwalifikacyjnego spawacza. c) Zakres szkolenia: Zasady BHP i p.poż., teoria TIG stale węglowe i wysokostopowe, praktyka TIG stale węglowe i wysokostopowe. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Spawanie podstawowe spoinami pachwinowymi stali węglowych i wysokostopowych metodą TIG oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik ww. egzaminów książka spawacza oraz świadectwa egzaminu kwalifikacyjnego spawacza metodą 141 (grupa materiałowa 1 i 8). f) Termin realizacji: październik 2015r. - listopad 2015r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedstawiciel handlowy z nauką języka angielskiego na poziomie A2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 300 godz. szkolenia na 1 uczestnika (łącznie z egzaminami wewnętrznymi), w tym: Moduł I: 148 godz. z zakresu modułu I +1 godz. egzaminu wewnętrznego; Moduł II: 150 godz. z zakresu modułu II +1 godz. egzaminu wewnętrznego. c) Zakres szkolenia: moduł I: Zasady BHP i p.poż, stosowanie norm obyczajowych, etycznych i estetycznych, prowadzenie rozmów z klientami, prowadzenie korespondencji, pozyskiwanie informacji rynkowych, analizowanie i interpretowanie informacji marketingowych, przeprowadzenie analizy sytuacyjnej rynku, wybieranie docelowych segmentów rynku, przygotowanie i prowadzenie sprzedaży, prowadzenie sprzedaży sieciowej, działania po zakończeniu sprzedaży; moduł II: nauka języka angielskiego na poziomie biegłości językowej A2. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają, wykształcenie min. średnie oraz prawo jazdy kat. B, podstawową znajomość obsługi komputera w zakresie obsługi systemu Windows oraz programów Ms Word, Ms Excel, Ms Access, Ms Power Point, przeglądania stron internetowych, komunikacji elektronicznej (teoria e-maili, komunikatory) oraz znajomość języka angielskiego na poziomie biegłości językowej A1, zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Przedstawiciel handlowy z nauką języka angielskiego na poziomie A2. f) Termin realizacji: wrzesień 2015r. - listopad 2015r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kierowca operator wózków jezdniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 10 osób i nie więcej niż 15 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 100 godz. szkolenia na 1 uczestnika łącznie z egzaminem wewnętrznym i kwalifikacyjnym z zakresu obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO), w tym: 58 godz. teorii (w tym: 2 godz. bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach), 38 godz. praktyki (w tym: 32 godz. praktycznej nauki jazy wózkiem, 6 godz. bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach), 2 godz. egzaminu wewnętrznego, 2 godz. egzaminu kwalifikacyjnego z zakresu obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych ( kat. II WJO). c) Zakres szkolenia: Zgodny z programem zatwierdzonym przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego ds. gospodarki, uwzględniającym bezpieczną wymianę butli gazowych w wózkach w łącznej liczbie 100 godzin szkolenia na 1 uczestnika. d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe; zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Kierowca operator wózków jezdniowych, zaświadczenie uprawniające do bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach zasilanych gazem LPG oraz w przypadku osób, które uzyskają pozytywny wynik egzaminu kwalifikacyjnego zaświadczenie kwalifikacyjne UDT w zakresie obsługi wózków podnośnikowych z wyłączeniem specjalizowanych (kat. II WJO). f) Termin realizacji:październik 2015r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie okresowe kierowców wykonujących transport drogowy na przewóz rzeczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Szkolenie dla 1 grupy liczącej nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 10 osób. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę osób skierowanych na szkolenie najpóźniej 1 dzień przed rozpoczęciem szkolenia. b) Wymagana ilość godzin szkolenia: 35 godz. szkolenia na 1 uczestnika zgodnie rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (t. j. Dz. U. 2014 poz. 1005). c) Zakres szkolenia: Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (t. j. Dz. U. z 2014r. poz. 1005). d) Charakterystyka osób, dla których szkolenie jest przeznaczone: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, uprawnionych do korzystania ze szkoleń, które posiadają wykształcenie min. podstawowe oraz uzyskały prawo jazdy kat. C lub C +E do 10.09.2009r., zamierzają zdobyć lub uzupełnić wiadomości i umiejętności zawodowe lub chcą dokonać zmiany zawodu. e) Rodzaj dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia: Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Szkolenie okresowe kierowców wykonującychtransport drogowy na przewóz rzeczy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowej potwierdzające ukończenie szkolenia okresowego. f) Termin realizacji: listopad 2015r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Kwalifikacje kadry dydaktycznej uczestniczącej - 40
    • 3. Certyfikat jakości usług w zakresie usług szkoleniowych - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.