Świeszyno: Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie
gminy Świeszyno.
Numer ogłoszenia: 129042 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świeszyno , Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 31 60 120, faks 94 31 61 491.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów cząstkowych dróg gminnych na terenie gminy Świeszyno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty oraz dostawy mające na celu sukcesywną naprawę, remont oraz bieżące utrzymanie dróg zlokalizowanych na terenie gminy Świeszyno w roku 2016. W zależności od potrzeb wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia polegający na: A. profilowanie mechaniczne i wałowanie (zagęszczanie) oraz na części dróg zerwanie wierzchniej warstwy (w zależności od potrzeb) ok. 65 000m2 dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie Gminy Świeszyno w 10 sołectwach: Konikowo, Niekłonice, Świeszyno, Strzekęcino, Mierzym, Giezkowo, Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwęcz, Dunowo wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem, B. naprawie poboczy poprzez usunięcie wierzchniej warstwy z darniny lub gruntu lub usuwaniu garbu powstałego na środku drogi z wyrównaniem i nadaniem wymaganego spadku w celu umożliwienia odprowadzenia wód opadowych oraz załadowaniu nadmiaru gruntu na środek transportu z odwiezieniem do miejsca składowania wskazane przez zamawiającego wraz z zabezpieczeniem placu robót i właściwym jego oznakowaniem C. dowozie i wbudowaniu w drogę podkładu z kruszywa łamanego z profilowaniem i utwardzeniem warstw podkładu i wierzchniej, zestawem równiarka + walec wibracyjny, D. naprawie cząstkowej nawierzchni asfaltowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z wycięciem krawędzi..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 35% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku udziału, na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz cenowy - załącznik nr 2a dla części 1, 2b dla części 2 oraz 2c dla części 3. Informacja o podwykonawcach - załącznik nr 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego lub ekonomicznego na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy), o treści zgodnej z załącznikiem nr 5 do SIWZ .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub narzuceniem innych obciążeń publiczno - prawnych związanych z asortymentem będącym przedmiotem umowy;b) konieczność zmiany terminu realizacji w przypadku: konieczności wprowadzenia zmian wynikających z dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych, działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, wstrzymania prac przez właściwy organ lub przez zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,opóźnień związanych z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów, innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawnych , ekonomicznych lub technicznych, za którą żadne ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania c)zmiana parametrów przedmiotu zamówienia, ze względu na nowe okoliczności, które zaistniały podczas wykonywania umowy, a zmiany te są niezbędne do poprawnego funkcjonowania przedmiotu zamówienia,materiały lub urządzenia przyjęte przez Zamawiającego są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.swieszyno.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Świeszyno
Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Świeszyno Świeszyno 71, 76-024 Świeszyno Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa dróg w sołectwach: Konikowo, Niekłonice, Świeszyno, Strzekęcino, Mierzym, Giezkowo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest profilowanie mechaniczne i wałowanie (zagęszczanie) oraz na części dróg zerwanie wierzchniej warstwy (w zależności od potrzeb) dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie Gminy Świeszyno w 6 sołectwach: Konikowo, Niekłonice, Świeszyno, Strzekęcino, Mierzym, Giezkowo, wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem, dowóz i wbudowanie kruszywa. Część nr 1 obejmuje - ok. 50 000 m2 dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa dróg w sołectwach: Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwęcz, Dunowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zmówienia jest profilowanie mechaniczne i wałowanie (zagęszczanie) oraz na części dróg zerwanie wierzchniej warstwy (w zależności od potrzeb) dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie Gminy Świeszyno w 4 sołectwach: Niedalino, Zegrze Pomorskie, Kurozwęcz, Dunowo wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem, dowóz i wbudowanie kruszywa.Część nr 2 obejmuje - ok. 15 000 m2 dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa dróg o nawierzchni asfaltowej na terenie gminy Świeszyno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa cząstkowa nawierzchni asfaltowych masą mineralno-asfaltową na gorąco z wycięciem krawędzi. Część nr 3 obejmuje - ok. 350 m2 dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.31.41-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja dróg na terenie Gminy Ropa w miejscowościach Ropa i Łosie"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 od km 96+920 do km 99+840 na odcinku Piaski - Bledzewo - nr postępowania 092/24
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w roku 2024
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1647N dr.kraj.nr 57 - Nowe Kiejkuty
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych przy użyciu remontera typu Patcher
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.