Wrocław: Projekt zagospodarowania terenu kampusu F Politechniki Wrocławskiej pomiędzy ulicami Czerwonego Krzyża, Gdańską, Sopocką i Bujwida we Wrocławiu-ETAP I oraz pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych ETAP II
Numer ogłoszenia: 128902 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3202182,3203145, faks 71 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt zagospodarowania terenu kampusu F Politechniki Wrocławskiej pomiędzy ulicami Czerwonego Krzyża, Gdańską, Sopocką i Bujwida we Wrocławiu-ETAP I oraz pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych ETAP II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do SIWZ - Wytyczne projektowe Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości 50% - w zakresie zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna nw warunek za spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 dokumentacje projektowo-kosztorysowe o wartości min. 50 000,00 zł brutto każda, dotyczące zagospodarowania dróg lub/i parkingów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek jest spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje do realizacji zamówienia projektantami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i członkostwo właściwej Izby Samorządu Zawodowego: projektantem w specjalności architektonicznej, projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, projektantem w specjalności drogowej, projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne uzyskane w oparciu o przepisy sprzed 2006r., projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub równoważne uzyskane w oparciu o przepisy sprzed 2006 r.), projektantem w specjalności telekomunikacyjnej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - skrócenie terminu wykonania usługi - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 uPzp, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa warunki tych zmian przez wprowadzenie do zawartej umowy w szczególności aneksów, o których mowa w § 17 wzoru umowy. Zmiany niniejszej umowy możliwe są pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności i w niżej wskazanym zakresie: zmiany osób, danych kontaktowych lub numerów rachunków bankowych stron wskazanych w niniejszej umowie; powstania konieczności dostosowania zapisów niniejszej umowy do zmian w obowiązującej legislacji; zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: doznania przez Wykonawcę przeszkody ze strony Zamawiającego, bądź organu administracji państwowej uniemożliwiającej zrealizowanie przedmiotu umowy w terminie, zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą, tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej, wydawanie decyzji i uzgodnień przez jednostki zewnętrzne z przekroczeniem terminów określonych przepisami prawa lub gdy takich brak z przekroczeniem przeciętnych terminów reakcji w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, iż dołożył wszelkich możliwych starań dla uzyskania uzgodnień i decyzji w terminie. rozszerzenia zakresu prac powierzonych do wykonania Wykonawcy niniejszej umowy przez Zamawiającego, w tym udzielenia zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego zgodnie z treścią właściwych przepisów odrębnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych
Politechniki Wrocławskiej
ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409
50-370 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5, pok. 409 50-370 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych - pomoce sensoryczne do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
- Dostawa systemu do rejestracji szerokiego zakresu sygnałów fizjologicznych (3 szt.) dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej.
- Prace remontowe w pomieszczeniach biurowych w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego przy Wyb. J. Słowackiego 12-14 we Wrocławiu
- SZP/242-077/2024 Dostawa materiałów do budowy instalacji demonstracyjnej systemu CBC Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów Politechniki Wrocławskiej
- Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w gar dolnośl.: KMP Jelenia Góra, KPP Lwówek Śląski, KPP Oława, KPP Strzelin, KPP Środa Śląska, KP Nowa Ruda, KP Syców
- Modernizacja powierzchni w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, służącej rehabilitacji, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE PROGRAMU KONSERWATORSKIEGO I DOKUMENTACJI BUDOWLANEJ TOWARZYSZĄCYCH MODERNIZACJI WYSTAW STAŁYCH ORAZ STREFY WEJŚCIOWEJ NA PARTERZE I W PIWNICY RATUSZA STAROMIEJSKIEGO
- WYKONANIE PROJEKTU PLASTYCZNEGO ORAZ DOKUMENTACJI WYKONAWCZEJ DLA ZADANIA: WYKONANIE MODERNIZACJI WYSTAWY STAŁEJ W MUZEUM HISTORII TORUNIA
- WYKONANIE REMONTU ELEWACJI W MUZEUM HISTORII TORUNIA W DOMU ESKENÓW WRAZ Z PRACAMI DODATKOWYMI
- Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie zwiększenia mocy jednostek wytwarzania energii elektrycznej dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży z Odnawialnych Źródeł Energii
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę ulic."
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie terenu zielonego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego pomiędzy ul. Mogilską a ul. Chałupnika, dla ZZM w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.