eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Rozbudowa budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 w Gdańsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-29

Gdańsk: Rozbudowa budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 128864 - 2015; data zamieszczenia: 29.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 60 20, faks +48 58 347 24 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ul. Traugutta 79 w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową budynku Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej przy ulicy Traugutta 79, działka nr 273 obręb 54. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlanej, konstrukcyjnej, sanitarnej, wentylacyjnej, klimatyzacji, elektrycznej i teletechnicznej. Projektowana rozbudowa istniejącego budynku będzie polegała na nadbudowie dwóch kondygnacji użytkowych nad częścią garażu podziemnego i nad pomieszczeniami technicznymi wzdłuż jego południowej elewacji. Zabudowany fragment istniejącego stropu nad garażem stanowi w chwili obecnej taras zewnętrzny. Układ funkcjonalny istniejącego budynku pozostaje bez zmian. Główne wejście oraz wjazd do garażu pozostają bez zmian. W dobudowanej części będą znajdowały się pomieszczenia biurowe, dziekanat wydziału oraz dwie sale dydaktyczne. Sale dydaktyczne oddzielone są pomiędzy sobą ruchomą (składaną ścianką), tak by móc uzyskać jedną większą salę zajęciową. Dobudowana część posiada niezależne wejście do budynku od strony południowej, połączona jest również z istniejącą komunikacją wewnętrzną zarówno w poziomie parteru jak i na piętrze budynku. Dobudowana część dostępna jest dla osób niepełnosprawnych za pomocą rampy zewnętrznej usytuowanej wzdłuż południowej elewacji projektowanej części budynku. Wykonawca wyposaży rozbudowywany obiekt w niezbędny sprzęt gaśniczy, wykona niezbędne oznaczenia w tym oznaczenia pomieszczeń biurowych i dydaktycznych zgodnie z obowiązującym na wydziale standardem. Wykona oznaczenia dróg ewakuacyjnych z uwzględnieniem części istniejącej. Prace w części istniejącej będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym oraz nie mogą dezorganizować zajęć na Wydziale. Zamawiający dopuszcza prowadzenie prac w porze nocnej lub podczas przerwy wakacyjnej. Wykonawca wykona wszystkie niezbędne połączenia części rozbudowywanej z istniejącą tak, aby obiekt stanowił jedną całość. Wykonawca załączy do oferty harmonogram rzeczowo finansowy z podziałem tygodniowym realizowanych prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. Dane liczbowe i nazwy dotyczące pomieszczeń objętych robotami budowlanymi, przeznaczenie i program użytkowy: powierzchnia zabudowy rozbudowywanej części - 215,83 m2 powierzchnia użytkowa rozbudowy - 411,51m2 w tym: powierzchnia użytkowa parteru - 196,72m2 powierzchnia użytkowa piętra - 214,79m2 kubatura - 1 770,87m 3 wysokość rozbudowywanej części - 9,64m długość: 30,18m- 30,93m szerokość parter (w najszerszym miejscu): ok. 10 m szerokość parter (w najwęższym miejscu): ok. 4,5 m szerokość piętro (w najszerszym miejscu): ok. 11,00 m szerokość piętro (w najwęższym miejscu): ok. 5,5 m Nr pomieszczenia w projekcie Nazwa pomieszczenia Posadzka Powierzchnia [m2] Uwagi Parter 0/01 Administracja PCV 19,25 0/02 Punkt ksero Gres 10,85 0/03 Komunikacja 1 Gres 53,58 0/04 Przedsionek Gres 4,77 0/05 Sala zajęciowa PCV 34,85 0/06 Sala zajęciowa PCV 42,83 0/07 Korytarz Gres 17,72 0/08 Pom. pomocnicze Gres 0,90 0/09 Komunikacja 1a- schody długie Płyty betonowe 11,97 Piętro 1/01 Pomieszczenie socjalne PCV 11,42 1/02 Toaleta Gres 3,78 1/03 Pokój kierownika dziekanatu PCV 12,18 1/04 Dziekanat PCV 72,46 1/05 Obsługa studentów PCV 14,17 1/06 Obsługa studentów zagranicznych PCV 12,39 1/07 Pokój planisty PCV 12,19 1/08 Pokój prodziekanów PCV 15,25 1/09 Komunikacja 2 PCV 28,18 1/10 Komunikacja 3 (schody długie) Płyty betonowe, PCV - podest na poziomie +5,05 18,74 Pow. Podestu 6,78 m2 1/11 Archiwum PCV 3,93 1/12 Komunikacja wewnętrzna Płyty betonowe 10,10 Powierzchnia użytkowa parteru 196,72 m2 Powierzchnia użytkowa piętra 214,79 m2 Łącznie powierzchnia użytkowa rozbudowy 411,51 m2 Prace prowadzone będą w oparciu o następującą decyzję o pozwoleniu na budowę z dnia 21.05.2014 r. o numerze WUAiOZ-I-6740.593-2.2014.2-NA.90511. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty (licząc od daty podpisania protokołu końcowego i odbioru robót). Przedmiot zamówienia określa dokumentacja techniczna na którą składa się: 1. Projekt budowlany, 2. Projekt wykonawczy: 2.1. Architektura 2.2. Architektura wnętrz 2.3. Konstrukcja 2.4. Instalacje sanitarne wod-kan, c.o. i c.t. 2.5. Wentylacja mechaniczna 2.6. Instalacja elektryczna 2.7. Instalacja SSP 2.8. Instalacja teleinformatyczna 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zwana dalej STWIORB. 4. Zamawiający przekazuje wraz z SIWZ przedmiar robót. Przedmiar składa się z następujących elementów: - przedmiar robót budowlanych - przedmiar robót instalacje wod-kan c.o. i c.t - przedmiar robót instalacji wentylacji mechanicznej - przedmiar robót - elektrycznych i teleinformatycznych - przedmiar roboty instalacji SSP UWAGA: Załączony do specyfikacji przedmiar robót, który nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia, przekazany jest wyłącznie dla ułatwienia wyliczenia ceny ofertowej i sporządzenia kosztorysu ofertowego. Projekt budowlany i projekty wykonawcze, które obejmują w całości treść projektu budowlanego, dają Wykonawcom pełną wiedzę o zamówieniu i umożliwiają złożenie kompletnej oferty. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty przeprowadził wizję lokalną w terenie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktu. Oferent ma obowiązek zapoznać się z treścią projektu budowlanego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 5 i pkt 6 ustawy - do 20% wartości realizowanego, podstawowego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 245.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie budynków publicznych na łączną kwotę brutto nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł brutto

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi: Kierownikiem budowy, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, Kierownikiem robót branży elektrycznej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, Kierownikiem robót branży sanitarnej, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, Kierownikiem robót branży teletechnicznej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Opcjonalnie -pisemne zobowiązania podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia -w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków lub inny dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu Stron. Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: 1. terminu Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne zdarzenia losowe) nieprzewidziane i niemożliwe do uniknięcia 3) konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych, 4) konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez projektanta sprawującego nadzór autorski korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych, 5) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, 6) realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót, 7) przerw lub przestojów w realizacji robót budowlanych wynikających z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy. W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. Przesunięcie terminu wykonania umowy nakłada na Wykonawcę obowiązek przedłużenia okresu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz okresu ważności umowy ubezpieczenia. 2. zakresu i wartości umowy Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: 1) jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, 2) stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w gruncie, lub błędów w dokumentacji projektowej, 3) pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, 4) dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych Zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy, 5) zleconych robót dodatkowych. Realizacja robót zamiennych w stosunku do określonych w umowie, musi być wywołana czynnikami obiektywnymi związanymi z tą realizacją tj. niezależnymi od Wykonawcy, związanymi z koniecznością wprowadzenia zmian warunkujących realizację prac zgodnie ze sztuką budowlaną, nie powodującymi rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w dokumentacji projektowej ani wynagrodzenia wykonawcy. Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli: 1) są one następstwem zleconych robót zamiennych lub dodatkowych, 2) konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 3) zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wartość robót zaniechanych zostanie ustalona na podstawie cen z kosztorysu Wykonawcy. 3. zmiany stawki VAT Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. Wykonawca może dokonywać zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującą nową osobę. W przypadku zmiany osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, musi posiadać kwalifikacje i doświadczenie, jakie posiadają osoby wskazane w ofercie. Wykonawca musi z własnej inicjatywy zaproponować zastępstwo w przypadku śmierci, choroby lub wypadku lub innej przyczyny wyłączającej możliwość pracy którejkolwiek z osób. Zamawiający może żądać zmiany, jeżeli w jego opinii osoba ta jest nieefektywna lub nie wywiązuje się z obowiązków wynikających z Umowy. 5. zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy Wykonawca może dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającemu spoczywa na Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk, pok. 518.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk, pok. 517.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.