eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów alarmowych w 18. WOG oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w podziale na 5 zadań

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Wejherowo: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów alarmowych w 18. WOG oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w podziale na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 12873 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 18 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 676 56 21, faks 58 676 57 87.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.18wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów alarmowych w 18. WOG oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w podziale na 5 zadań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji systemów alarmowych w 18. WOG oraz w jednostkach organizacyjnych będących na zaopatrzeniu w podziale na 5 zadań w tym w szczególności: 1)sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu alarmowego, w tym również czujek, 2)sprawdzenie prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń wchodzących w skład systemu telewizji przemysłowej, 3)sprawdzenie funkcjonowania urządzeń transmisji sygnałów, 4)sprawdzenie instalacji, rozmieszczenia i zamocowania całego wyposażenia i urządzeń, 5)sprawdzenie i pełna konserwacja akumulatorów i zasilaczy, 6)sprawdzenie stanu izolacji przewodów oraz przegląd puszek połączeniowych, 7)sprawdzenie stanu połączeń giętkich, 8)sprawdzenie układów przeciw sabotażowych poszczególnych urządzeń, 9)sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu. 10)wymiana akumulatorów zasilania awaryjnego central, podcentral i innych modułów posiadających rezerwowe źródło zasilania wchodzących w skład systemu SA, 11)usuwanie awarii oraz uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych np.: resetowanie i konfiguracja urządzeń, wymiana baterii, wymiana bezpieczników, wymiana papieru w drukarkach, czyszczeni, instalowanie i przeinstalowywanie oprogramowania w komputerach, instalowanie oprogramowania w systemach (SA, TSN, SKD), aktualizacja oprogramowania w komputerach itp. 12)wytwórca odpadów wytworzonych podczas prowadzonych robót ponosi odpowiedzialność za ich zagospodarowanie, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.). Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kwartalnych i rocznej konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu alarmowego z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru, systemu kontroli dostępu wraz ze szlabanami kolczatką, systemu automatycznej identyfikacji kluczy (SAIK), systemów sygnalizacji włamania i napadu na pojazdach specjalnych i dwóch przeglądów zewnętrznego systemu przenośnych barier laserowych SICK na rzecz 18 WOG w niżej wymienionych kompleksach: -Wejherowo, ul. Sobieskiego 277 (trzy kompleksy); -Wejherowo - (jeden kompleks leśny); Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kwartalnych i rocznej konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu alarmowego z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu świadczone na rzecz 18 WOG w niżej wymienionych elementach Zespół Zarządzania Wsparciem Teleinformatycznym: -Łężyce - Głodówko; Koleczkowo (jeden kompleks); -Rumia (jeden kompleks leśny); -PO Białogóra (jeden kompleks); -PO Rozewie (jeden kompleks); Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kwartalnych i rocznej konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu alarmowego z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu świadczone na rzecz 18 WOG w niżej wymienionych jednostkach wojskowych: -JW 3936 Gdynia Grabówek, ul. M.C. Skłodowskiej 2 (jeden kompleks); -Puck, Rzucewo (jeden kompleks); -JW 3775 Chojnice, 84-120 Władysławowo (jeden kompleks), -JW 1832 Rozewie, 84-120 Władysławowo, ul. Garnizonowa 1 (jeden kompleks), -JW 4224 (Warsztaty Techniczne) Gdynia ul. M.C. Skłodowskiej 2 (jeden kompleks). -Skład 1RBLog Grabówek Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kwartalnych i rocznej konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu alarmowego z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu świadczone na rzecz 18 WOG w niżej wymienionych jednostkach wojskowych: -Dowództwo BLMW, Gdynia Babie Doły, ul. Zielona (jeden kompleks); -JW 4651 Gdynia Babie Doły, ul. Zielona (jeden kompleks). Zadanie nr 5: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kwartalnych i rocznej konserwacji systemów alarmowych w tym: systemu alarmowego z urządzeniami ppoż. zintegrowanymi z tymi systemami, telewizyjnego systemu nadzoru i systemu kontroli dostępu świadczone na rzecz 18 WOG w niżej wymienionych jednostkach wojskowych: -JW 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork (jeden kompleks); -JW 4498 Siemirowice, 84-300 Lębork (jeden kompleks) oraz kwartalnych konserwacji systemów alarmowych na pojazdach specjalnych Czynności konserwacyjne systemów alarmowych w wyżej wymienionych zadaniach muszą być wykonane zgodnie z PN-93-8390/14 oraz NO-04-A004. Zamawiający wymaga, aby wykonawca zapewniał podjęcie działania, w celu usunięcia nieprzewidzianych awarii systemów wspomagających ochronę fizyczną kompleksów (SA, SKD, TSN, SICK, SAIK i elektronicznych depozytorów kluczy) w czasie do 4 godzin od wezwania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa 50.60.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji materiałów dla bezpieczeństwa i obrony 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym (zgodnie z art.3 pkt. 2, art.15 pkt.1 Ustawy o ochronie osób i mienia), - świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej wydane przez ABW lub SKW. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - minimum 2 (dwoma) osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum POUFNE, uprawnienia kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego (podstawa: art. 27 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) oraz dyplom ukończenia kursu systemów zabezpieczeń technicznych klas SA-1 - SA-4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony, - minimum 2 (dwoma) osobami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE, uprawnienia kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego (podstawa: art. 27 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099) oraz dyplom ukończenia kursu instalowania i konserwacji systemów zabezpieczeń technicznych klas SA1-SA4 lub stopni 1-4 wydane przez organ (instytucję) do tego uprawniony. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)Ważne certyfikaty lub autoryzację producentów lub też zaświadczenia o odbytych szkoleniach specjalistycznych urządzeń i systemów w zakresie montażu, programowania lub też konserwacji: Zadanie 1: ATS Master, Siemens Sintony 410, Satel (CA-64), Satel Integra, UTC, Casi Rusco w zakresie FcWnx, Graviss, Mate, WinSat, GE Security Interlogix, Visard, Gunnebo oraz zewnętrznych barier laserowych SICK; Zadanie 2: Satel Integra, Galaxy; Zadanie 3: Satel , Szerszeń, Compas, Galaxy, ATS, BiBi Net, Prosys, CA 64 Zadanie 4: Szerszeń, Satel, Advisor Master, Galaxy, Zadanie 5: Galaxy 520 Dimension, systemów rodziny Satel , Palladion, Alfa, COMPAS, InPRO BMS, SelCamNet, DSC, Polon, Novus. b)Wypełnioną instrukcję bezpieczeństwa przemysłowego (zał. Nr 5 do SIWZ).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego trzeciego stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej wydane przez ABW lub SKW

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Cena za 1 roboczogodzinę usługi naprawy awaryjnej systemu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie Zamówienia, na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załączniku nr 4 do SIWZ. Dopuszczalność zmiany umowy: 1)ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do dokonania zmian, w przypadku: a.zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c.czasowego lub stałego zmniejszenia przedmiotu zamówienia, wynikającego ze zmian struktury organizacyjnej ZAMAWIAJĄCEGO. Zakres zmniejszenia wielkości zamówienia uzależniony jest od wielkości posiadanych środków finansowych w planie finansowym ZAMAWIAJĄCEGO. W przypadku zmniejszenia przedmiotu zamówienia, WYKONAWCY nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tego tytułu. d.ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT), wyłącznie na pisemny wniosek WYKONAWCY, który zobowiązany jest załączyć stosowną kalkulację. 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia nowych kompleksów, wynikających ze struktury organizacyjnej ZAMAWIAJĄCEGO, bez zmiany ilości i wartości realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.18wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Jana III Sobieskiego 277 84-200 WEJHEROWO.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: 18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ul. Jana III Sobieskiego 277 84-200 WEJHEROWO kancelaria jawna 18.WOG pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.