eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-08

Ostróda: Stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 12863 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. , ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 644 12 44, faks 89 648 41 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: §3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest: a. stała, we wskazanych przypadkach całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna mienia Zamawiającego, w tym obiektów, o których mowa w § 4 ust. 2 poniżej celem zabezpieczenia przed wszelkimi zagrożeniami, w szczególności ochrona: przed włamaniem, kradzieżą, pożarem, dewastacją, czy powstaniem jakiejkolwiek szkody w osobach lub mieniu, b. ochronie podlegają nieruchomości gruntowe oraz budynkowe, w szczególności hale, magazyny, zaplecze socjalne, biurowiec, baza transportowa, parking, infrastruktura techniczna, kwatery składowiska - wszystko wraz z wyposażeniem, urządzeniami, pojazdami, sprzętem i innymi ruchomościami stanowiącymi własność lub będących w zarządzie Zamawiającego oraz przyległa do Obiektów strefa (dalej: Obiekty), c. ochrona przed zniszczeniem, uszkodzeniem Obiektów mogącym stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz środowiska, d. zabezpieczenie przed wtargnięciem na teren chroniony osób nieupoważnionych, e. zabezpieczenie przed wjazdem na chronione Obiekty nieupoważnionych pojazdów , osób i zwierząt, f. w przypadku zagrożenia dla mienia Zamawiającego, a w szczególności w przypadku wtargnięcia na teren chronionych obiektów nieupoważnionych osób lub zwierząt, natychmiastowa interwencja zmotoryzowanego patrolu w celu wyeliminowania zagrożenia, g. stała i bezpośrednia kontrola swoich pracowników ochrony pełniących obowiązki w ramach niniejszej umowy, udokumentowana za każdym razem wpisem w księdze przebiegu służby, h. w uzasadnionych przypadkach zatrzymanie sprawcy włamania, kradzieży lub innego przestępstwa dokonanego na szkodę Zamawiającego i niezwłoczne przekazanie Policji i innym właściwym służbom, i. w sytuacjach losowego zagrożenia pożarem, zalaniem wodą lub innego zdarzenia obowiązkiem pracowników ochrony będzie niezwłoczna interwencja zmierzająca do zapobieżenia szkodzie lub jej ograniczenia, zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom przeciw mieniu Zamawiającego, przeciwdziałania powstania szkód w Obiekcie i mienia Zamawiającego. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia opisane są w projekcie umowy stanowiącej Załącznik Nr 7 do niniejszego SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej i zapoznał się z lokalizacją Obiektów, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, a także uzyskał, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie powszechnie dostępne, dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. j. Zamawiający przewiduje, wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia , o których mowa w art.29 ust.4 pkt 4 ustawy Pzp tj. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na usługi ochrony będące przedmiotem niniejszego zamówienia w licznie osób niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia. k. Zamawiający uprawiony jest do kontroli Wykonawcy w zakresie spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w §3 punkt j SIWZ.W przypadku niespełnienia powyższych wymagań Wykonawcy grożą sankcje przewidziane w projekcie umowy stanowiące załącznik nr.6 do SIWZ §4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia 31.03.2016r. godz. 700 do dnia 28.03.2018r. godz. 700. 2. Miejsce i czas wykonania zamówienia: 1. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o., Rudno 17 gmina Ostróda : codziennie - całodobowo ochrona wykonywana przez dwóch pracowników ochrony jednocześnie, 2. Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. Instalacja Sortowni w miejscowości Zbożne 2, gmina Morąg: a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowa ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 3. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Lipowiec 53d, gmina Kurzętnik : a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 4. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Półwieś 26a gmina Zalewo: a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony 5. Stacja Przeładunkowa w miejscowości Iława ul. Komunalna 1, gmina miejska Iława: a) w dni robocze: - 1500-700 - ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony b) w soboty, niedziele, święta: - całodobowo ochrona wykonywana przez jednego pracownika ochrony.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na mocy art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dla Wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym: a) zakres zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnego z zamówieniem podstawowym b) wartość ww. zamówień może stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada i przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1099) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla tego z Wykonawców, który będzie wykonywał koncesjonowaną część zamówienia);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, tj. że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dwie usługi ochrony fizycznej osób i mienia, każda realizowana przez okres minimum 12 miesięcy i każda o wartości zamówienia co najmniej 400.000 zł brutto. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych usług według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz załączy dowody czy dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie iż Wykonawca, posiada lub otworzy najpóźniej w dniu podpisania umowy stacjonarne biuro w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego, w którym to biurze rezyduje na stałe osoba upoważniona do działania w imieniu Wykonawcy - Załącznik Nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia wykonawca wykaże iż dysponuje minimum 9 pracownikami , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi wszelkie warunki i uprawnienia określone ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U.2014 poz.1099 ) dla wykonania zamówienia, w tym jedną osobą nadzorującą i kontrolującą pracę pracowników ochrony fizycznej posiadającą odpowiednie kwalifikacje wraz z informacjami na temat tych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Osoby posiadające ww. kwalifikacje lub uprawnienia powinny być zatrudnione przez wykonawcę w oparciu o umowę o prace na czas określony na czas trwania umowy w wymiarze pełnego etatu -Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

§6. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 1. Przepisy ustawy i postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym m.in. do wspólników spółki cywilnej). 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć wymagane dokumenty. Ponadto tacy Wykonawcy mają obowiązek ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie regulujące ich współpracę. Ww. porozumienie musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którym udzielone zostanie zamówienie, rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Liderem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - ilość świadczonych usług w zakresie ochrony osób i mienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na: zmianie przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy w szczególności zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych oraz zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokrudno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul.Stępowskiego 10,, 14-100 Ostróda, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych RUDNO Sp. z o.o. ul.Stępowskiego 10,, 14-100 Ostróda, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.