eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej oraz założenie osnowy pomiarowej z dokładnością osnowy III klasy wraz ze stabilizacją trwałą nadziemną i podziemną w jednostce ewidencyjnej Łazy- obszar wiejski, obręb ewidencyjny:Rokitno Szlacheckie, Wysoka, Turza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Zawiercie: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej oraz założenie osnowy pomiarowej z dokładnością osnowy III klasy wraz ze stabilizacją trwałą nadziemną i podziemną w jednostce ewidencyjnej Łazy- obszar wiejski, obręb ewidencyjny:Rokitno Szlacheckie, Wysoka, Turza
Numer ogłoszenia: 128521 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej i lokalowej oraz założenie osnowy pomiarowej z dokładnością osnowy III klasy wraz ze stabilizacją trwałą nadziemną i podziemną w jednostce ewidencyjnej Łazy- obszar wiejski, obręb ewidencyjny:Rokitno Szlacheckie, Wysoka, Turza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Założenie osnowy pomiarowej z dokładnością osnowy III klasy wraz ze stabilizacją trwałą nadziemną i podziemną. 2) Aktualizacje użytków gruntowych, w zakresie zabudowań: B, Br oraz pomiar użytków występujących w terenie np.: Ls, Lz, w i inne. 3) Założenie ewidencji budynków i lokali (pełny pomiar budynków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego) 4) Uzgodnienie i ujednolicenie numeracji działek oraz zapisu powierzchni do 0,0001 ha. 5) Wyjaśnienie rozbieżności działek ujawnionych między częścią opisową w EGiB, a częścią graficzną w Geo-Info 6 Mapa oraz badanie Ksiąg Wieczystych. 6) Przygotowanie wniosków wraz z mapą i wykazem synchronizacyjnym do Ksiąg Wieczystych 7) Uzgodnienie nazewnictwa ulic i numeracji porządkowej w gminie Łazy. 8) Opracowanie i wyłożenie projektu modernizacji, aktualizacja bazy ewidencji gruntów i budynków 9) Wprowadzenie w bazę EGiB zamierzonych użytków i budynków wraz z wykonanymi opisami osnowy w program obsługujący tutejszy Wydział Geodezji i Kartografii tj. GEO-Info 6 mapa i Integra 10) Treść mapy ewidencyjnej określa Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 27 lutego 2015 roku W sprawie ewidencji gruntów i budynków. Pliki do automatycznego zasilenia systemu GEO-INFO 6 (grafika) należy wykonać zgodnie z wymogami systemu tak, aby mogły być one przejęte przez system informatyczny w postaci obiektowej (odpowiednie relacje, obiekty i rozwarstwienie - musi ono zapewniać jednoznaczną identyfikację elementów podstawowych obiektów: na jednej warstwie nie mogą znajdować się elementy liniowe różnych obiektów czy też elementy tekstowe. Powierzchnia i ilość budynków oraz działek w obrębach. Obręb: 1. Rokitno Szlacheckie: Powierzchnia:1739.2949 ha, Liczba budynków(szt.):-z mapy 1471 , ujawnione w EGiB -80, Liczba działek (szt.): - z mapy 3548, ujawnione w EGiB -3541; 2.Wysoka: Powierzchnia:728.1236 ha, Liczba budynków (szt.): z mapy - 910, ujawnione w EGiB -60, Liczba działek (szt.): - z mapy -1947, ujawnione w EGiB - 1960; 3. Turza: Powierzchnia:490.7715 ha , Liczba budynków (szt.): z mapy -265, ujawnione w EGiB -17, Liczba działek (szt.): - z mapy -838, ujawnione w EGiB - 842; Uwaga. Liczba budynków może ulec zmianie +/- 20% Materiały do wykorzystania: a) Mapa zasadnicza w postaci analogowej. b) Mapa ewidencji gruntów i budynków w postaci analogowej i numerycznej prowadzonej w programie GEO-Info 6 mapa c) Zbiór danych EGiB prowadzony w programie GEO-Info 6 Integra. d) Operat z założenia ewidencji gruntów Nr 245/14/15/69 z 1969 roku -obręb Rokitno Szlacheckie w tym szkice polowe z założenia EGiB e) Operat z założenia ewidencji gruntów Nr 245/14/16/69 z 1969 roku -obręb Wysoka w tym szkice polowe z założenia EGiB f) Operat z założenia ewidencji gruntów Nr 245/14/14/69 z 1969 roku -obręb Turza w tym szkice polowe z założenia EGiB g) Operaty jednostkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają warunki techniczne, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od dnia odbioru końcowego prac. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w części XV SIWZ. W formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy podać pełną liczbę miesięcy w zakresie minimum 24 miesiące - maksimum 36 miesięcy. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły:Spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (w Załączniku nr 6 do SIWZ) Dowodami, o których mowa w powyżej są: a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w części VI pkt. 1.2 SIWZ Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonanie co najmniej jednego zadania, tożsamego z przedmiotem zamówienia tj. wykonanie co najmniej 1 pracy geodezyjnej polegającej na wykonaniu modernizacji ewidencji gruntów i budynków w tym założenie ewidencji budynkowej dla co najmniej 2000 budynków. Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły:Spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły:Spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SIWZ), z uwzględnieniem warunku szczegółowego o którym mowa w części VI pkt. 1.3. tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art.43 pkt. 1 i pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 520) lub których uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394), bądź na podstawie innych właściwych przepisów b) co najmniej 1 osobą posiadającą znajomość systemu GEO-INFO MAPA, GEO-INFO INTEGRA i GEO-INFO OSNOWA lub równoważne. 2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik nr 5 do SIWZ) Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły:Spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły:Spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać również: 1) wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ ) 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy. 4) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia (o ile dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących okolicznościach: 1) warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania w terminie, trwającym nieprzerwanie przez dłuższy okres czasu (nie mniej niż 20 dni) 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany obowiązującej stawki podatku VAT 3) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy */4) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja / odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym/. Zmiana liczby budynków nie stanowi podstawy do zmiany umowy. (w przypadku Wykonawcy, prowadzącego działalność osobiście, niniejszy zapis zostanie pominięty w treści umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny Referat Zamówień Publicznych (pokój 309) ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny Referat Zamówień Publicznych (pokój 309) ul. Sienkiewicza 34 42-400 Zawiercie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.