eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Konserwacja Kanału Strumień w km 0+475-12+980 uregulowanego na terenie gmin Połaniec i Łubnice, pow. Staszów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-31

Kielce: Konserwacja Kanału Strumień w km 0+475-12+980 uregulowanego na terenie gmin Połaniec i Łubnice, pow. Staszów
Numer ogłoszenia: 128463 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108197 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka Samorządowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja Kanału Strumień w km 0+475-12+980 uregulowanego na terenie gmin Połaniec i Łubnice, pow. Staszów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45246400-7 - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Nazwa przedmiotu zamówienia Konserwacja Kanału Strumień w km 0+475-12+980 uregulowanego na terenie gmin Połaniec i Łubnice, pow. Staszów 2. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja Kanału Strumień w km 0+475-12+980 uregulowanego na ternie gm. Połaniec i Łubnice, pow. Staszów w zakresie objętym dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - zwanej dalej SIWZ. Powyższy zakres obejmuje między innymi: w km 0+475-5+340: 1. wykoszeniu roślinności ze skarp i poboczy z wywozem biomasy - 38920 m2; 2. wykoszeniu roślinności z dna z wywozem biomasy - 18975 m2; 3. usunięciu roślin korzeniących się z dna rzeki (hakowanie) z wywozem biomasy - 24325 m2; 4. wykonaniu zabezpieczenia podłoża wału przed kopaniem nor przez bobry poprzez zakopanie siatki ocynkowanej na gł. 2 m dł. 530 m; 5. zasypaniu nor po bobrach - 50 m3; 6. ręcznym karczowaniu pni wraz z ich wywozem i zrębkowaniem - 160 szt.; 7. ręcznym skuciu powierzchni na przyczółku betonowym wraz z wykonaniem okładziny wodoszczelnej gr. 2 na przyczółku śluzy w km 3+560 - 5 m2 8. wykonaniu wykopu za przyczółkiem śluzy w km 5+009 - 3 m3 9. wykonaniu zbrojenia z prętów gładkich - 60 kg; 10. wykonaniu ściany z betonu za przyczółkiem - 3 m3; 11. skuciu przyczółka - 0,23 m3; 12. wykonaniu okładziny wodoszczelnej gr. 2 cm na przyczółku - 6 m3; w km 5+340-12+000: 1. wykoszeniu roślinności ze skarp i poboczy z wywozem w km 5+340-8+170 i rozścieleniem biomasy pod urobek z odmulania w km 8+170-12+000 - 110566 m2; 2. wykoszeniu roślinności z dna z wywozem biomasy - 9900 m2; 3. usunięciu roślin korzeniących się z dna rzeki (hakowanie) z wywozem - 1415 m2; 4. mechanicznym usunięciu namułów ze skarp koryta o nachyleniu 1:2, z mechanicznym skarpowaniem , plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku warstwa gr. do 20 cm - 8845 m3; 5. mechaniczne odmuleniu dna koryta warstwą gr. 20 cm w km 8+170-8+775 i warstwą gr. 30 cm wraz z rozplantowaniem urobku warstwą gr. do 20 cm - 1820 m3; 6. obsiewie skarp mieszanką traw - 39960m2; 7. przemieszczenie urobku zlokalizowanego w międzywalu (z odmulenia koryta w latach poprzednich) - 5416 m3; 8. plantowanie terenu międzywala - 27080 m2; 9. zagospodarowaniu plantówek z wysiewem mieszanki traw - 8,05 ha; w km 8+205 konserwacja mostu: 1. wykonaniu podbudowy z piasku - 4,2 m3; 2. wykonaniu naprawy ubezpieczenia z dybli - 14 m2; 3. naprawie obrzeży z prefabrykatów - 3 m; 4. uzupełnieniu ubytków konstrukcji betonowej - 0,05 m3; 5. naprawie przejazdu z wykonaniem nawierzchni asfaltowej - 112 m2; 6. przytwierdzenie kotwami słupka balustrady do beki betonowej mostu - 1 szt.; 7. naprawie poręczy mostu, czyszczeniu i dwukrotnym malowaniu konstrukcji stalowych - 35 m2; w km 9+584 konserwacja jazu: 1. czyszczeniu i dwukrotnym malowaniu elementów stalowych jazu - 45,2 m2; w km 12+000-12+980: 1. wycięciu odrostów drzew (do 10 lat) z powierzchni - 0,7 ha; 2. usunięciu pozostałości z wycinki z wywozem i zrębkowaniem - 300 mp; 3. wykoszeniu roślinności ze skarp i poboczy ze złożeniem w kopki - 15680 m2; 4. mechanicznym usunięciu namułów ze skarp koryta o nachyleniu 1:2, z mechanicznym skarpowaniem, plantowaniem skarp i rozplantowaniem urobku warstwa gr. do 20 cm w km 12+000-12+300 - 450 m3; 5. mechanicznym usunięciu lokalnego zamuliska w km 12+000-12+300 wraz z rozplantowaniem urobku warstwą gr. do 20 cm - 750 m3; 6. obsiewie skarp mieszanką traw - 1800 m2; 7. zagospodarowaniu plantówek z wysiewem mieszanki traw - 0,6 ha; 8. posprzątaniu terenu robót - 12,505 km. Uwaga ! Wszelkie odpady (w tym m.in. gruz ze skucia ścian i ścięta roślinność) powstały w czasie prowadzonych prac Wykonawca winien zagospodarować we własnym zakresie i na własny koszt z uwzględnieniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 3. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy ponadto: - urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót; - sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb robót budowlanych; - zabezpieczenie robót pod względem BHP; - zapewnienie dróg dojazdowych; - zapewnienie nadzoru przyrodniczego w trakcie prowadzenia robót; 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - warunkami Zamawiającego, - obowiązującymi przepisami BHP, - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego, - zasadami wiedzy technicznej. 5. Dokumentacja techniczna i SIWZ zwane są dalej dokumentacją przetargową. W przypadku podania w dokumentacji technicznej nazwy produktów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych, służą one tylko i wyłącznie do określenia parametrów jakościowo-technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów lub urządzeń które spełniają wymagania jakościowo-techniczne określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej opisano materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów, urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały, urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne, które one zastępują. W takiej sytuacji Wykonawca stosując materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne równoważne zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. 2013 poz. 907 z późn. zm. - zwanej dalej ustawą) wykazać, że oferowane przez niego materiały , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne spełniają wymagania Zamawiającego. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować inne materiały ( wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały (wyroby) , urządzenia lub dane rozwiązania technologiczne zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów (wyrobów), urządzeń lub danych rozwiązań technologicznych zaproponowanych w ofercie) wraz z charakterystykami technicznymi oraz dokumentami potwierdzającymi ich równoważność. W przypadku, gdy Wykonawca takiego wykazu nie dołączy do oferty zobowiązany będzie do wbudowania urządzeń i materiałów zgodnie z dokumentacją techniczną, o której mowa w pkt. 2..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Wodnych i Melioracyjnych, ul. Marynarska 27, 27-600 Sandomierz, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 426996,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 296374,59

  • Oferta z najniższą ceną: 196537,84 / Oferta z najwyższą ceną: 1119999,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.