eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnej w Nadleśnictwie Opole w latach 2016-2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Opole: Roboty w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnej w Nadleśnictwie Opole w latach 2016-2017
Numer ogłoszenia: 128212 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole , ul. Groszowicka 10, 45-517 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4540541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.katowice.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnej w Nadleśnictwie Opole w latach 2016-2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie rowów melioracyjnych uszkodzonych i zamulonych polega na: -Oczyszczenie rowu polega na ręcznym wydobyciu namułu z odłożeniem na poboczu lub uszkodzonych skarpach, rozplantowanie i ubicie na poboczu lub na skarpie, formowanie i wyrównanie zasypanych skarp, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu tj. dna rowu, skarpy oraz pobocza 0,5m od krawędzi skarpy. Zamawiający dopuszcza wykonanie usuwanie osadów (namułu) przy pomocy maszyn i urządzeń mechanicznych typu koparki, odmularki w miejscach w których jest to możliwe i nie spowoduje uszkodzeń drzew dotyczyć to może ok 10% zakresu prac usuwania namułu. Pogłębianie i wyprofilowanie z zachowaniem spadków dna i skarp rowu zgodnie z określonymi w zleceniu parametrami. Oczyszczenie z namułu, roślinności oraz innych zanieczyszczeń przepustów w prze-biegu konserwowanego rowu. -Hakowanie w ha, - hakowanie polega na usunięciu z dna rowu wszelkiej roślinności, gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń, z odłożeniem na poboczu rowu. Usuniecie zanieczyszczeń musi umożliwić swobodny spływ wody z rowu. -Koszenie w ha - koszenie polega na usunięciu roślinności miękkiej (trawy i chwasty wszelkiego rodzaju) z powierzchni rowu określonej w zleceniu w hektarach Wykrzaczanie w ha - polega na usunięciu roślinności twardej tj. krzaków, podrostu, na powierzchni pobocza rowu w odległości większej od 50 cm od skarpy rowu. -Usuwanie pni i drzew rosnących w rowach (karczowanie) Naprawa uszkodzonych przepustów. Naprawa polega na wyminie zniszczonych kręgów betonowych na rury z tworzyw sztucznych. Prawidłowe ułożenie rury z tworzywa sztucznego lub betonowych o średnicy od 0,4 m do 0,8m lub ułożenie rur w układzie okularowym. Zasypanie ułożonych rur ziemią z dokładnym ubiciem i uformowaniem grobli przejazdowej z kruszywa o grubości nim 25 cm, szerokości 150 cm i długości przepustu. Wykonanie przyczółków z darniny, darniowanie na płask skarp wykopu przy wlocie i wylocie przepustu z przybiciem darniny kołkami lub zabezpieczenie przyczółków kołkami dębowymi o średnicy min 10 cm. Przepusty muszą wytrzymać nacisk transportu wywożącego drewno z lasu min. 8kN. Zamawiający wy-maga minimalnej gwarancji na wykonane przepusty na okres co najmniej 24 miesiące od daty odbioru. -Mogą wystąpić inne nieprzewidziane w momencie sporządzania niniejszej specyfikacji prace konserwacyjne na rowach melioracyjnych. -Mogą wystąpić również inne nieprzewidziane parametry rowów i przepustów. Prace nieprzewidziane i posiadające inne parametry niż wyszczególnione wyceniane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, kalkulacji własnej wg stawki podanej w ofercie. Zakres prac Rowy o głębokości do 1.0 m i zamuleniu do 0,30 m Szerokość dna w m długość rowu Do 0,40 800 0,41-0,60 800 0,61-0,80 800 0,81-1,00 800 1,00-1,20 800 1,21-1,40 800 1,41-1,60 800 Rowy o głębokości do 1.0 m i zamuleniu do 0,40 m Do 0,40 800 0,41-0,60 800 0,61-0,80 800 0,81-1,00 800 1,00-1,20 800 1,21-1,40 800 1,41-1,60 800 Rowy o głębokości do 1.5 m i zamuleniu do 0,30 m 0,41-0,60 500 0,61-0,80 500 0,81-1,00 500 1,00-1,20 500 1,21-1,40 500 1,41-1,60 500 1,61-1,80 500 1,81-2,00 200 2,01-2,20 200 2,21-2,40 500 Rowy o głębokości do 1.5 m i zamuleniu do 0,40 m 0,41-0,60 500 0,61-0,80 500 0,81-1,00 500 1,00-1,20 500 1,21-1,40 500 1,41-1,60 500 1,61-1,80 500 1,81-2,00 200 2,01-2,20 200 2,21-2,40 500 Usuwanie krzewów 1,00 ha, Wykaszanie roślinności miękkiej i twardej 1,00 ha, Hakowanie 1,00 ha, Udrożnienie przepustów O0,60 zamulenie do ? -100 m, Naprawa uszkodzonych przepustów O0,50 - 80 m. Wykonawca poda stawkę za 1 rbg. w zł, z narzutami bez podatku VAT, na podstawie której wyliczył ceny jednostkowe w formularzu cennika oraz wg której rozliczane będą prace niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania przetargu i nieujęte w formularzu cennikowym. Przedmiar prac stanowi jedynie podstawę do wyliczenia oferty i może ulec zmianie w miarę po-trzeb zamawiającego. Zakres podanych prac jest orientacyjny może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu szczególnie w ramach przedmiaru tj. przesunięcia mogą wystąpić między parametrami wykazanych rowów w wykazie, również parametry przepustów mogą się różnić od podanych w SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium - art.45 Ustawy PZP w wysokości 9000 zł na rachunek bankowy Nadleśnictwa Opole: BGŻ S.A. Oddział Opole 26203000451110000000433130, z dopiskiem Roboty w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnej w Nadleśnictwie Opole w latach 2016-2017 nr SA.270.2.16.TR. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie otwarcia ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium złożone w innej formie zgodnej z art. 45 Ustawy PZP uznaje się za skuteczne, jeżeli zostaje złożone w kasie Nadleśnictwa Opole nie później w chwili składania oferty. Z treści wadium złożonego w formie niepieniężnej powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a - 5 Ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego. 11.2 Wykonawca, który nie wniesie skutecznego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11.3 Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje z zachowaniem przepisów art. 46 Ustawy PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykazem zrealizowanych prac, których przedmiotem były prace melioracyjne (konserwacja rowów melioracyjnych, naprawa lub/i budowa przepustów, konserwacja cieków wodnych). na łączną sumę 150 000 muszą wystąpić wszystkie te 3 rodzaje prac. w okresie 5-cio letnim, a w przypadku prowadzenia działalności w okresie krótszym jak 5 lat w okresie prowadzenia działalności gospodarczej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymagany

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymagany

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości co najmniej 40 000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty, Formularz cennikowy, Kosztorys szczegółowy wyliczenia składowych stawki godzinowej stosowanej do wyliczenia ceny za jednostkę rozliczeniową cennika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Warunki gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

18.4 Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotowej umowy w przypadkach: a/. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia - zmiana terminu wykonania zamówienia b/. ustawowej zmiany podatku VAT - zmiana wartości brutto zamówienia c/. wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonych terminach - zmiana terminu wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_opole/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Opole ul. Groszowicka 10 45-517 Opole pok nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 08:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Opole ul. Groszowicka 10 45-517 Opole pok. nr 11 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.