Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-20
Opole: Roboty w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnej w Nadleśnictwie Opole w latach 2016-2017
Numer ogłoszenia: 128212 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Opole , ul. Groszowicka 10, 45-517 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4540541.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.katowice.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnej w Nadleśnictwie Opole w latach 2016-2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie rowów melioracyjnych uszkodzonych i zamulonych polega na: -Oczyszczenie rowu polega na ręcznym wydobyciu namułu z odłożeniem na poboczu lub uszkodzonych skarpach, rozplantowanie i ubicie na poboczu lub na skarpie, formowanie i wyrównanie zasypanych skarp, ścięciu trawy i krzaków w obrębie rowu tj. dna rowu, skarpy oraz pobocza 0,5m od krawędzi skarpy. Zamawiający dopuszcza wykonanie usuwanie osadów (namułu) przy pomocy maszyn i urządzeń mechanicznych typu koparki, odmularki w miejscach w których jest to możliwe i nie spowoduje uszkodzeń drzew dotyczyć to może ok 10% zakresu prac usuwania namułu. Pogłębianie i wyprofilowanie z zachowaniem spadków dna i skarp rowu zgodnie z określonymi w zleceniu parametrami. Oczyszczenie z namułu, roślinności oraz innych zanieczyszczeń przepustów w prze-biegu konserwowanego rowu. -Hakowanie w ha, - hakowanie polega na usunięciu z dna rowu wszelkiej roślinności, gałęzi, liści oraz innych zanieczyszczeń, z odłożeniem na poboczu rowu. Usuniecie zanieczyszczeń musi umożliwić swobodny spływ wody z rowu. -Koszenie w ha - koszenie polega na usunięciu roślinności miękkiej (trawy i chwasty wszelkiego rodzaju) z powierzchni rowu określonej w zleceniu w hektarach Wykrzaczanie w ha - polega na usunięciu roślinności twardej tj. krzaków, podrostu, na powierzchni pobocza rowu w odległości większej od 50 cm od skarpy rowu. -Usuwanie pni i drzew rosnących w rowach (karczowanie) Naprawa uszkodzonych przepustów. Naprawa polega na wyminie zniszczonych kręgów betonowych na rury z tworzyw sztucznych. Prawidłowe ułożenie rury z tworzywa sztucznego lub betonowych o średnicy od 0,4 m do 0,8m lub ułożenie rur w układzie okularowym. Zasypanie ułożonych rur ziemią z dokładnym ubiciem i uformowaniem grobli przejazdowej z kruszywa o grubości nim 25 cm, szerokości 150 cm i długości przepustu. Wykonanie przyczółków z darniny, darniowanie na płask skarp wykopu przy wlocie i wylocie przepustu z przybiciem darniny kołkami lub zabezpieczenie przyczółków kołkami dębowymi o średnicy min 10 cm. Przepusty muszą wytrzymać nacisk transportu wywożącego drewno z lasu min. 8kN. Zamawiający wy-maga minimalnej gwarancji na wykonane przepusty na okres co najmniej 24 miesiące od daty odbioru. -Mogą wystąpić inne nieprzewidziane w momencie sporządzania niniejszej specyfikacji prace konserwacyjne na rowach melioracyjnych. -Mogą wystąpić również inne nieprzewidziane parametry rowów i przepustów. Prace nieprzewidziane i posiadające inne parametry niż wyszczególnione wyceniane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, kalkulacji własnej wg stawki podanej w ofercie. Zakres prac Rowy o głębokości do 1.0 m i zamuleniu do 0,30 m Szerokość dna w m długość rowu Do 0,40 800 0,41-0,60 800 0,61-0,80 800 0,81-1,00 800 1,00-1,20 800 1,21-1,40 800 1,41-1,60 800 Rowy o głębokości do 1.0 m i zamuleniu do 0,40 m Do 0,40 800 0,41-0,60 800 0,61-0,80 800 0,81-1,00 800 1,00-1,20 800 1,21-1,40 800 1,41-1,60 800 Rowy o głębokości do 1.5 m i zamuleniu do 0,30 m 0,41-0,60 500 0,61-0,80 500 0,81-1,00 500 1,00-1,20 500 1,21-1,40 500 1,41-1,60 500 1,61-1,80 500 1,81-2,00 200 2,01-2,20 200 2,21-2,40 500 Rowy o głębokości do 1.5 m i zamuleniu do 0,40 m 0,41-0,60 500 0,61-0,80 500 0,81-1,00 500 1,00-1,20 500 1,21-1,40 500 1,41-1,60 500 1,61-1,80 500 1,81-2,00 200 2,01-2,20 200 2,21-2,40 500 Usuwanie krzewów 1,00 ha, Wykaszanie roślinności miękkiej i twardej 1,00 ha, Hakowanie 1,00 ha, Udrożnienie przepustów O0,60 zamulenie do ? -100 m, Naprawa uszkodzonych przepustów O0,50 - 80 m. Wykonawca poda stawkę za 1 rbg. w zł, z narzutami bez podatku VAT, na podstawie której wyliczył ceny jednostkowe w formularzu cennika oraz wg której rozliczane będą prace niemożliwe do przewidzenia na etapie przygotowania przetargu i nieujęte w formularzu cennikowym. Przedmiar prac stanowi jedynie podstawę do wyliczenia oferty i może ulec zmianie w miarę po-trzeb zamawiającego. Zakres podanych prac jest orientacyjny może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu szczególnie w ramach przedmiaru tj. przesunięcia mogą wystąpić między parametrami wykazanych rowów w wykazie, również parametry przepustów mogą się różnić od podanych w SIWZ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy PZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.40.00 - Wodne roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium - art.45 Ustawy PZP w wysokości 9000 zł na rachunek bankowy Nadleśnictwa Opole: BGŻ S.A. Oddział Opole 26203000451110000000433130, z dopiskiem Roboty w zakresie konserwacji urządzeń melioracji wodnej w Nadleśnictwie Opole w latach 2016-2017 nr SA.270.2.16.TR. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie otwarcia ofert znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium złożone w innej formie zgodnej z art. 45 Ustawy PZP uznaje się za skuteczne, jeżeli zostaje złożone w kasie Nadleśnictwa Opole nie później w chwili składania oferty. Z treści wadium złożonego w formie niepieniężnej powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 4a - 5 Ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego. 11.2 Wykonawca, który nie wniesie skutecznego wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11.3 Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje z zachowaniem przepisów art. 46 Ustawy PZP
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykazem zrealizowanych prac, których przedmiotem były prace melioracyjne (konserwacja rowów melioracyjnych, naprawa lub/i budowa przepustów, konserwacja cieków wodnych). na łączną sumę 150 000 muszą wystąpić wszystkie te 3 rodzaje prac. w okresie 5-cio letnim, a w przypadku prowadzenia działalności w okresie krótszym jak 5 lat w okresie prowadzenia działalności gospodarczej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymagany
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymagany
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości co najmniej 40 000zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 40 000zł. wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200 000zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty, Formularz cennikowy, Kosztorys szczegółowy wyliczenia składowych stawki godzinowej stosowanej do wyliczenia ceny za jednostkę rozliczeniową cennika
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Warunki gwarancji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
18.4 Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotowej umowy w przypadkach: a/. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia - zmiana terminu wykonania zamówienia b/. ustawowej zmiany podatku VAT - zmiana wartości brutto zamówienia c/. wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonych terminach - zmiana terminu wykonania zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_opole/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Opole
ul. Groszowicka 10
45-517 Opole
pok nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2016 godzina 08:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Opole ul. Groszowicka 10 45-517 Opole pok. nr 11 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w sprzęt audiowizualny
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych należących do GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Nysie w okresie 24 miesięcy
- PN/02/2024 Zakup smyczków na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa ścieżki pieszo- rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 454 w m. Świerczów" - z podziałem na zadania
- "Rewitalizacja wnętrza podwórzowego wraz z montażem zestawu półpodziemnych pojemników na odpady komunalne przy ul. Szpitalnej w Opolu"
- "dostawa urządzeń warsztatowych na wyposażenia stacjonarnych warsztatów naprawczych"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja naturalistycznego stawu retencyjnego Krynica w miejscowości Tchórznica Szlachecka
- Modernizacja rowów i urządzeń wodnych w Gminie Skawina
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjnej i komunikacyjnej nad zbiornikiem Kępina w Zduńskiej Woli
- Regulacja i umocowanie części linii brzegowej Jeziora Zamkowego wraz z budową pomostów i kładki
- Roboty budowlane polegające na remoncie i konserwacji rurociągów drenarskich oraz remont drogi, a także konserwacja rowów melioracyjnych w miejscowości Kołomąć gm. Gryfice
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Lubsko w 2006 roku.
więcej: Wodne roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.