eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury elektromedycznej BZP/38/382-2/16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury elektromedycznej BZP/38/382-2/16
Numer ogłoszenia: 12819 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: wss2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury elektromedycznej BZP/38/382-2/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury elektromedycznej znajdującej się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju. Wykaz aparatury i sprzętu medycznego objętego zamówieniem, zakres prac oraz terminy ich wykonania zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz cenowy oraz Harmonogram przeglądów - zał. nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2015 poz 876). Realizacja umowy odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj.: - co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem przeglądy aparatury medycznej (tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego w danym pakiecie) świadczone w sposób ciągły o okresie minimum 1 roku. Przez ciągłość należy rozumieć związanie wykonawcy z podmiotem, na którego rzecz świadczy/ył usługi o okresie minimum 1 roku, lub w przypadku braku związania umową - ciągłość rozumianą jako świadczenie usług (przeglądów lub napraw zakończonych przeglądem) w sposób powtarzalny w okresie min. 1 roku. UWAGA: Spełnieniem warunku będzie wykazanie tylu zadań na ile pakietów składa on ofertę. W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wyraźnie, do którego pakietu zadania mają odniesienie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia z zakresu obsługi i dozoru urządzeń elektrycznych (dotyczy wszystkich pakietów); - co najmniej 1 osobą posiadającą przeszkolenie z zakresu serwisowania/przeglądów aparatury medycznej wystawione przez producenta aparatury lub autoryzowanego przedstawiciela producenta aparatury medycznej zgodnej z przedmiotem zamówienia ujętym w danym pakiecie (dotyczy wszystkich pakietów),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie o dysponowaniu stosowną aparaturą kontrolno-pomiarową do realizacji usług objętych zamówieniem z aktualnymi atestami/certyfikatami/walidacjami - dotyczy aparatury objętej zamówieniem - wg załącznika nr 4.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

19.1. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji, tj. w Rozdziale 7, 8, 9 oraz: 1) wypełniony Formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, 2) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). 4) zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzającego, że w procesie świadczenia usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury medycznej stosowana jest norma jakościowa ISO 9001:2008 lub zaświadczenie, dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzającego stosowanie przy świadczeniu usług przeglądów okresowych aparatury medycznej równoważnych środków zapewnienia jakości. UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) zmiany ilości aparatury/sprzętu wymienionej/wymienionego w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku wycofania aparatury/sprzętu z eksploatacji, kasacji starej/starego aparatury/sprzętu; b) sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy w przypadku dwukrotnego nie wykonania usługi lub wykonania jej nieterminowo. Postanowienie §7 ust. 1 stosuje się odpowiednio

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2 Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat WSS Nr 2, pokój Nr A1 na I piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd aparatu do leczenia nerkozastępczego firmy Gambro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd apratu RTG firmy GE Medical Systems.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd aparatów USG firmy GE Heatlhcare Technologies.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd aparatów USG HDI 4000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd aparatu firmy Topcon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przegląd urządzeń firmy Zeiss.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przegląd urządzeń endoskopowych firmy Pentax.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przegląd stołu operacyjnego AXIS 4000 z Bloku Operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przegląd defibrylatorów firmy Philips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 40.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przegląd defibrylatorów I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przegląd defibrylatorów II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przegląd ultradźwiękowego aspiratora tkankowego CUSA EXCEL 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przegląd ultradźwiękowego aspiratora tkankowego CUSA EXCEL 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przegląd neuronawigacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przegląd diatermii chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przegląd Zestawu PCNL (aparat do przezskórnej nefrotrypsji), zestawu laparoskopowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd diatermii chirurgicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przegląd kardiostymulatorów firmy ITAM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przegląd laserów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przegląd pomp do żywienia dojelitowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przegląd monitora rzutu serca firmy Edwards.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przegląd sterylizatorów parowych oraz myjki endoskopowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przegląd aparatury i sprzętu medycznego 3M Poland.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przegląd aparatów spirometrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Przegląd wag dziecięcych oraz wag medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.