Jastrzębie-Zdrój: Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury elektromedycznej BZP/38/382-2/16
Numer ogłoszenia: 12819 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju , al. Jana Pawła II 7, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 32 47 84 200, faks 32 47 84 506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wss2.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: wss2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury elektromedycznej BZP/38/382-2/16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury elektromedycznej znajdującej się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu - Zdroju. Wykaz aparatury i sprzętu medycznego objętego zamówieniem, zakres prac oraz terminy ich wykonania zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ Formularz cenowy oraz Harmonogram przeglądów - zał. nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia winien być wykonywany zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych Dz. U. z 2015 poz 876). Realizacja umowy odbywać się będzie zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, zadanie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj.: - co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem przeglądy aparatury medycznej (tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia wskazanego przez Zamawiającego w danym pakiecie) świadczone w sposób ciągły o okresie minimum 1 roku. Przez ciągłość należy rozumieć związanie wykonawcy z podmiotem, na którego rzecz świadczy/ył usługi o okresie minimum 1 roku, lub w przypadku braku związania umową - ciągłość rozumianą jako świadczenie usług (przeglądów lub napraw zakończonych przeglądem) w sposób powtarzalny w okresie min. 1 roku. UWAGA: Spełnieniem warunku będzie wykazanie tylu zadań na ile pakietów składa on ofertę. W celu weryfikacji spełnienia powyższego warunku przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać wyraźnie, do którego pakietu zadania mają odniesienie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia z zakresu obsługi i dozoru urządzeń elektrycznych (dotyczy wszystkich pakietów); - co najmniej 1 osobą posiadającą przeszkolenie z zakresu serwisowania/przeglądów aparatury medycznej wystawione przez producenta aparatury lub autoryzowanego przedstawiciela producenta aparatury medycznej zgodnej z przedmiotem zamówienia ujętym w danym pakiecie (dotyczy wszystkich pakietów),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg Załącznika nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
oświadczenie o dysponowaniu stosowną aparaturą kontrolno-pomiarową do realizacji usług objętych zamówieniem z aktualnymi atestami/certyfikatami/walidacjami - dotyczy aparatury objętej zamówieniem - wg załącznika nr 4.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
19.1. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji, tj. w Rozdziale 7, 8, 9 oraz: 1) wypełniony Formularz cenowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, 2) wypełniony Formularz oferty wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z treścią specyfikacji i wzorem umowy, o związaniu ofertą - zgodny w treści z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika). 4) zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzającego, że w procesie świadczenia usług w zakresie przeglądów okresowych aparatury medycznej stosowana jest norma jakościowa ISO 9001:2008 lub zaświadczenie, dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzającego stosowanie przy świadczeniu usług przeglądów okresowych aparatury medycznej równoważnych środków zapewnienia jakości. UWAGA: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5. Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) zmiany ilości aparatury/sprzętu wymienionej/wymienionego w Załączniku nr 1 do umowy w przypadku wycofania aparatury/sprzętu z eksploatacji, kasacji starej/starego aparatury/sprzętu; b) sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT. Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym z winy Wykonawcy w przypadku dwukrotnego nie wykonania usługi lub wykonania jej nieterminowo. Postanowienie §7 ust. 1 stosuje się odpowiednio
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wss2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 2
Al. Jana Pawła II 7, 44-330 Jastrzębie-Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat WSS Nr 2, pokój Nr A1 na I piętrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przegląd aparatu do leczenia nerkozastępczego firmy Gambro.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przegląd apratu RTG firmy GE Medical Systems.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przegląd aparatów USG firmy GE Heatlhcare Technologies.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przegląd aparatów USG HDI 4000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przegląd aparatu firmy Topcon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przegląd urządzeń firmy Zeiss.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przegląd urządzeń endoskopowych firmy Pentax.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przegląd stołu operacyjnego AXIS 4000 z Bloku Operacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przegląd defibrylatorów firmy Philips.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 40.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przegląd defibrylatorów I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Przegląd defibrylatorów II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przegląd ultradźwiękowego aspiratora tkankowego CUSA EXCEL 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przegląd ultradźwiękowego aspiratora tkankowego CUSA EXCEL 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przegląd neuronawigacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przegląd diatermii chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przegląd Zestawu PCNL (aparat do przezskórnej nefrotrypsji), zestawu laparoskopowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przegląd diatermii chirurgicznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Przegląd kardiostymulatorów firmy ITAM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Przegląd laserów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przegląd pomp do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przegląd monitora rzutu serca firmy Edwards.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przegląd sterylizatorów parowych oraz myjki endoskopowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przegląd aparatury i sprzętu medycznego 3M Poland.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Przegląd aparatów spirometrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Przegląd wag dziecięcych oraz wag medycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Siwz - formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.40.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.04.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Posiadanie wdrożonego systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 - 5
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Budowa miasteczka ruchu drogowego wraz z pozostałym zagospodarowaniem terenu zielonego wokół budynku "starej szkoły" SP 18 przy ul. Fredry 20 w Jastrzębiu-Zdroju
- Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom - część I
- Dostawy leków i produktów farmaceutycznych - powtórzenie
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie skrzyżowania z ul. Grodzką w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remonty lokali mieszkalnych (pustostany) w budynkach mieszkalnych"
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych w ciągu ul. Pszczyńskiej w rejonie Ronda Dolnego i skrzyżowania z ul. Połomską w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Usługa serwisu sprzętu diagnostycznego (35)
- Usługi przygotowania Kontenerowych Stacji Paliw KSP-20, stacjonarnych stacji paliw do badań dozorowych oraz usługi przeglądu technicznego, konserwacji, oraz naprawy awaryjnej wyposażenia stacji paliw
- "Bieżące utrzymanie dróg"
- P-26-2024 - Świadczenie usług kompleksowej obsługi serwisowej sprzętu medycznego firmy GE Healthcare dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- wykonanie usług serwisowych oraz ewentualnych naprawach urządzeń laboratoryjnych wraz z dostawą i wymianą lampy deuterowej dla spektrometru absorpcji atomowej FAAS.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.