eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łochów › Dostawa i montaż zestawów kolektorów solarnych w ramach realizacji projektu OZE na terenach wiejskich w Gminie Łochów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Łochów: Dostawa i montaż zestawów kolektorów solarnych w ramach realizacji projektu OZE na terenach wiejskich w Gminie Łochów
Numer ogłoszenia: 128163 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107010 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łochów, Al. Pokoju 75, 07-130 Łochów, woj. mazowieckie, tel. 25 6437800, faks 25 6437880.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż zestawów kolektorów solarnych w ramach realizacji projektu OZE na terenach wiejskich w Gminie Łochów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawów kolektorów solarnych w budynkach mieszkalnych odbiorców indywidualnych w ilości 115 zestawów na terenie Gminy Łochów wraz z wpięciem ich do istniejących na poszczególnych obiektach instalacji podgrzewu ciepłej wody użytkowej wraz z ich rozruchem technologicznym w ramach realizacji projektu OZE na terenach wiejskich w Gminie Łochów 2. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową realizację przedmiotu zamówienia polegającą na dostawie i zamontowaniu kompletnych zestawów solarnych na terenie Gminy Łochów, a także wpięciu tych zestawów do instalacji wewnętrznych i dokonaniu napełnienia całej instalacji, wykonaniu uruchomienia i rozruchu wraz z przeprowadzeniem instruktażu użytkownika (wyznaczonych osób przedstawicieli) w zakresie obsługi-eksploatacji, korzystania z dostarczonego i zamontowanego układu oraz warunków gwarancyjnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik nr 10 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (materiały i robociznę): 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. 5. Wykonawca zapewni wykonanie czynności serwisowych niezbędnych do prawidłowej eksploatacji instalacji solarnych w okresie gwarancji (36 miesięcy od daty protokołu odbioru). 6. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie glikolu niezbędnego do napełnienia wszystkich układów. Trwałość eksploatacyjna minimum 6 lat (okres eksploatacyjny do wymiany). 7. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 na jedno zdarzenie i 1.500.000,00 zł na wszystkie zdarzenia przez cały okres realizacji umowy oraz zachowania ciągłości ubezpieczenia. W terminie do 3 dni od podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umowy ubezpieczenia (polisy lub innego dokumentu). W przypadku, gdy umowa ubezpieczenia obejmuje czas krótszy niż okres realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania dowodów ubezpieczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od zakończenia poprzedniej umowy ubezpieczenia. W przypadku nie przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających zawarcie ubezpieczenia Zamawiający zawrze stosowną umowę ubezpieczenia na koszt Wykonawcy. 8. Dopuszcza się zastosowanie innych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych niż zawarte w dokumentacji technicznej. 9. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Wykonanie zamówienia musi być zgodne z przepisami obowiązującego prawa, przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodne z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, jakością i organizacją pracy. 11. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt sprawny technicznie spełniający normy dla wykonywania stosownych prac, posiadający odpowiednie certyfikaty, atesty i homologacje oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót. 12. W trakcie realizacji prac należy stosować materiały i wyroby fabrycznie nowe, odpowiadające wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, posiadające atesty i certyfikaty, zgodne z obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi świadectwami dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem norm, posiadające zaświadczenie producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 09.33.11.00 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dofinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eco Experts s.c. , Zgorzała, ul. Puszczyka 1f lok. 1, 05-515 Mysiadło, kraj/woj. mazowieckie.
  • FLEXIPOWER GROUP Sp. z o.o. Sp. k., ul. Partyzancka 78/92, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1580555,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1121607,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1121607,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1428516,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.