eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Wrocław: Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 128126 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31839 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa i zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w Parku Szczytnickim we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: 1)Zabezpieczenie funkcjonowania Ogrodu Japońskiego w okresie udostępnienia Ogrodu do zwiedzania tj. od dnia 1 lipca 2016r. do dnia 31 października 2016r. oraz od dnia 1 kwietnia 2017r. do dnia 30 czerwca 2017r., w tym: a. obsługę porządkową w godz. otwarcia codziennie od 900 do 1900, b. sprzedaż biletów wstępu, c. dozór poza godzinami zwiedzania. 2)Całodobowy dozór poza sezonem otwarcia, w terminie od dnia 1 listopada 2016r. do dnia 31 marca 2017r., 3)Zapewnienia obsługi i zatrudnienie co najmniej pracowników: - do dozoru Ogrodu - 2 osoby na zmianie - do obsługi porządkowej w godz. otwarcia Ogrodu - 3 osoby na zmianie - do sprzedaży biletów wstępu - 1 osoba na zmianie Przedmiot zamówienia powinien być realizowany przez co najmniej tyle osób ile zostało wymienione powyżej. Poza okresem zwiedzania zmiany mogą rozpoczynać się i kończyć w innych godzinach, a długość zmian może być inna niż obowiązująca w okresie zwiedzania. 4)Zapewnienie numeru telefonu komórkowego dla potrzeb Ogrodu. 2.Wykonawca zobowiązany jest do: 1)bieżącego patrolowania terenu Ogrodu, włącznie z kontrolowaniem stanu ogrodzenia od strony zewnętrznej, 2)sprawdzania stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć i zabezpieczeń, do których Wykonawca ma dostęp, 3)pisemnego zgłaszania Zamawiającemu wszelkich braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym obiekcie, 4)reagowania w przypadkach zauważenia na terenie obiektu pakunków niewiadomego pochodzenia, 5)dołożenia należytej staranności w ujęciu osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla mienia lub osób, 6)niezwłocznego informowania o zauważonych zagrożeniach obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo - gaśniczego, Pogotowia Gazowego, Policji, Straży Miejskiej, Pogotowia Ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego, 7)koordynowania działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu, 8)wyposażenia pracowników ochrony fizycznej w środki łączności bezprzewodowej, jednolite umundurowanie umożliwiające ich identyfikację i identyfikację podmiotu zatrudniającego oraz imienne identyfikatory, 9)uruchomienia grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji (minimum 3 osoby), wyposażonej w środki przymusu bezpośredniego, która w ramach należytej staranności, podejmie się czynnego działania niezwłocznie po otrzymaniu sygnału o zagrożeniu osób i mienia, jednak nie później niż w ciągu 10-15 minut (w zależności od czasu reakcji podanego w ofercie), 10)wykonywania innych czynności, które będą niezbędne do należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 3.Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1)Wykonawca będzie upoważniony do sprzedaży biletów wstępu do Ogrodu w imieniu Zamawiającego. Bilety dostarczy Zamawiający. Bilety stanowią druki ścisłego zarachowania. Sprzedaż biletów wstępu odbywać się będzie z użyciem kasy fiskalnej. Kasę fiskalną zapewnia Wykonawca i musi być zarejestrowana na Wykonawcę usługi. Sprzedaż biletów wstępu i karnetów odbywać się będzie w pawilonie kasy na terenie Ogrodu Japońskiego. Wpływy ze sprzedaży biletów wstępu i karnetów są dochodami Gminy. 2)Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia sprzedaży własnych art. reklamowych dotyczących Ogrodu Japońskiego takich jak np. widokówki, foldery, albumy, kalendarze itp. Asortyment artykułów reklamowych zostanie uzgodniony z Zamawiającym. 3)Wykonawca będzie odprowadzał 5% wartości od wpływów brutto z tytułu sprzedaży artykułów reklamowych do 15 dnia następnego miesiąca po upływie okresu rozliczeniowego na konto Zarządu Zieleni Miejskiej podane we wzorze umowy. Wpływy ze sprzedaży artykułów reklamowych stanowią dochody Gminy. Pozostałe 95 % wpływów ze sprzedaży tych artykułów Wykonawca zatrzymuje dla siebie. 4)Wykonawca zobowiązuje się przekazać wpływy z tytułu sprzedaży biletów wstępu i karnetów do 15 dnia następnego miesiąca po upływie okresu rozliczeniowego na konto Zarządu Zieleni Miejskiej podane we wzorze umowy. 5)Wykonawca rozliczy się z Zamawiającym, po zakończeniu okresu zwiedzania, ze sprzedaży biletów wstępu i karnetów w terminie do 30 listopada. 6)Rozliczenie dochodów z tytułu sprzedaży biletów wstępu, karnetów i artykułów reklamowych będzie odbywać się do 10-go dnia następnego miesiąca po upływie miesięcznego okresu rozliczeniowego. 7)Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Ogrodu Japońskiego bezpłatnie, zorganizowanym grupom, których przybycie uzgodnione zostało z Zamawiającym. 8)Wykonawca umożliwi wejście do Ogrodu, poza godzinami otwarcia, osobom którym Zamawiający wydał wcześniej zezwolenie. 9)Wykonawca odpowiada za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania przedmiotu umowy. 10)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyposażenie Ogrodu. 11)Wykonawca odpowiada za szkody powstałe w Ogrodzie np. dewastację urządzeń, kradzieże roślin itp. 12)Wykonawca odpowiada za czystość w ogrodzie podczas godzin zwiedzania oraz za: a. utrzymanie mis w czystości i wymianę w nich wody, b. grabienie nawierzchni żwirowej przed wejściem do Ogrodu, na placu przed kasą, w okolicy tablicy pamiątkowej, przed bramą główną i boczną w ogrodzie - kilkakrotnie w ciągu dnia, c. kontrolowanie kaskady męskiej w zakresie oczyszczania z liści i gałęzi grzebieni stalowych w trakcie pracy pompy, d. włączanie i wyłączanie kaskady męskiej - ręcznie przy niskim stanie wody, e. zgłaszanie nieprawidłowości w funkcjonowaniu pracy zraszaczy, f. zbieranie śmieci z terenu ogrodu i wrzucanie do koszy, g. informowanie zwiedzających o możliwości zapoznania się z regulaminem Ogrodu i pilnowanie zwiedzających w zakresie przestrzegania regulaminu, h. pilnowanie przestrzegania przez zwiedzających kierunku zwiedzania. 13) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Księgi Pamiątkowej Ogrodu Japońskiego. 14) Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z firmą zajmującą się konserwacją Parku Szczytnickiego i Ogrodu Japońskiego wyłonioną osobnym przetargiem, w tym nie zmieniania lokalizacji ustawionych przez tą firmę płotków, 15) Zamówienie nie obejmuje kosztów konserwacji zieleni i utrzymania w czystości Ogrodu. 4.Zamawiający nie zapewnia pomieszczeń socjalnych i sanitariatów dla pracowników ochrony. Obowiązek ten należy do Wykonawcy. 5.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (szczególny charakter Ogrodu Japońskiego posiadającego duże walory kompozycyjne i dendrologiczne) Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom. 6.Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 100 000,00 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.34.11.40 - Usługi dozorowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NEO GROUP sp. z o.o., ul. Hoża 86/410, 00-682 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 327600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 264696,00

  • Oferta z najniższą ceną: 264696,00 / Oferta z najwyższą ceną: 417696,46

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.