eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Świadczenie usług medycznych w zakresie konsultacji dietetycznych w ramach projektu pt. Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki i promocji zdrowia w powiecie janowskim w zakresie chorób układu krążenia finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu i budżetu państwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Janów Lubelski: Świadczenie usług medycznych w zakresie konsultacji dietetycznych w ramach projektu pt. Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki i promocji zdrowia w powiecie janowskim w zakresie chorób układu krążenia finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu i budżetu państwa
Numer ogłoszenia: 128068 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim , ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8723070, 8720309, faks 015 8723070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatjanowski.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych w zakresie konsultacji dietetycznych w ramach projektu pt. Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki i promocji zdrowia w powiecie janowskim w zakresie chorób układu krążenia finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu i budżetu państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem ogólnym Programu pt.Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki i promocji zdrowia w zakresie chorób układu krążenia w powiecie janowskim w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 jest zmniejszenie zachorowalności na choroby związane ze stylem życia, tj. choroby układu krążenia w powiecie janowskim wśród osób w wieku od 35-64 lat. Cel zostanie osiągnięty poprzez zwiększenie liczby osób w powiecie janowskim wobec których zastosowano badania profilaktyczne w Mobilnym i Stacjonarnym Punkcie Porad w kierunku chorób układu krążenia (4000 osób) poprzez realizację szeregu działań promocyjnych. Dzięki realizacji zaplanowanych działań Program zakłada zwiększenie stopnia społecznej świadomości w zakresie profilaktyki chorób układu krążenia oraz promocję i utrwalenie zachowań prozdrowotnych - w szczególności w zakresie aktywności fizycznej i właściwego sposobu odżywiania, a także zwiększenie dostępności do świadczeń medycznych. Zaplanowane działania przyczynią się do osiągnięcia celów projektu oraz celów Programu PL 13. Działania profilaktyczne obejmujące Punkty Porad: Mobilny i Stacjonarny, które proponują następujące wsparcie: poradę lekarską, dietetyka oraz instruktora rekreacji ruchowej, określenie wskaźnika BMI, poziomu glukozy i cholesterolu, ciśnienia krwi, wykonanie badanie EKG. Przeprowadzona zostanie także ankieta zdrowotna, która w połączeniu z badaniami pozwoli na określenie ryzyka zachorowania na choroby układu krążenia. Celem działania Mobilnego Punktu Porad, który będzie funkcjonował objazdowo w różnych miejscowościach na terenie powiatu janowskiego jest przeprowadzenie badań profilaktycznych w zakresie chorób układu krążenia u 3800 pacjentów w wieku 35-64 lata w okresie od podpisania umowy do dnia 31 marca 2016 r. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie Nr 1 - Niniejsze zadanie obejmuje pracę dietetyka w Mobilnym Punkcie Porad łącznie przez 100 dni po 6 godzin dziennie w godz. 1000 -1600 , według harmonogramu pracy Mobilnego Punktu Porad, opracowanego przez Zamawiającego: - po dwa dni w weekendy (sobota i niedziela), w tym: w czasie pikników zdrowotnych organizowanych w ramach projektu, - oraz w piątki (w dni robocze) wyznaczone przez Zamawiającego. Do zadań dietetyka w Mobilnym Punkcie Porad będzie należało: 1. Udzielanie konsultacji dla pacjentów w formie rozmów mających na celu skierowanie ich uwagi na rolę odżywiania w chorobach układu krążenia, zachęcanie do dbałości o prawidłowe nawyki żywieniowe. 2. Przygotowanie i wydrukowanie zwięzłej ulotki informacyjnej dla pacjentów Mobilnego Punktu Porad (format A5, dwustronna, 3 800 szt.) dotyczącej związku pomiędzy sposobem odżywiania, a chorobami układu krążenia z opracowaniem wartości kalorycznych podstawowych produktów żywnościowych w profilaktyce chorób układu krążenia i zaszeregowaniem pacjenta do właściwej kategorii na podstawie wskaźnika BMI. Treść ulotki musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 3. Identyfikacja pacjentów Punktu, prowadzenie listy pacjentów zgłaszających się na konsultacje; 4. Zbieranie od pacjentów Mobilnego Punktu Porad przepisów kulinarnych do książki kucharskiej pt. Powiat Janowski od kuchni -kuchnia od serca i dla serca 5. Kompetentny i życzliwy kontakt z pacjentem Mobilnego Punktu Porad. Uwagi ogólne: Zamawiający zapewni transport z Janowa Lubelskiego (SP ZZOZ) do miejsc pracy Mobilnego Punktu Porad na terenie Powiatu Janowskiego. Zadanie Nr 2 - Udzielenie maksymalnie 1200 konsultacji dietetycznych wraz z ustaleniem diety w uzasadnionych przypadkach, na które zostaną skierowani pacjenci podczas II konsultacji lekarskiej w ramach etapu pogłębionych badań diagnostycznych realizowanych przez SP ZZOZ w Janowie Lubelskim. Konsultacja dietetyczna będzie miała na celu realizację wywiadu żywieniowego wraz z omówieniem jego wyników, analizę błędów żywieniowych. Ponadto realizowany ma być pomiar obwodów, omówione ogólne zalecenia żywieniowe - tj. porada dietetyczna, ustalenie indywidualnego planu działania, w uzasadnionych przypadkach dokonywane będzie ustalenie indywidualnej diety. Uwagi ogólne: 1) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia we własnym zakresie pomieszczenia w którym będzie udzielał konsultacji w uwzględnieniem troski o komfort zgłaszających się pacjentów i sprawnej realizacji założeń programu oraz przygotowania wzoru karty konsultacji, za pomocą których ma być dokumentowane przeprowadzenie każdej konsultacji. Wzór karty musi być zaakceptowany przez Zamawiającego. 2) Wykonawca będzie zobowiązany do przechowywania skierowań na konsultację dietetyczną wydanych podczas II konsultacji lekarskiej, które otrzyma od pacjentów. Skierowania są jednym z elementów niezbędnych do wykazywania się przez Wykonawcę wykonaniem konsultacji dietetycznej (rozliczenia usługi). 3) Punkt konsultacyjny musi być usytuowany w miejscu i w odległości, które zapewnią nieutrudniony dostęp pacjentów do porad. Konsultacje maja być udzielane co najmniej raz w tygodniu w czasie ustalonym z Zamawiającym. Zadanie Nr 3 - Weryfikacja merytoryczna książki kucharskiej pt. Powiat Janowski od kuchni - kuchnia od serca i dla serca składającej się z przepisów kulinarnych zgłoszonych przez mieszkańców powiatu na ich ulubione i/lub lokalne potrawy. Weryfikacja merytoryczna ma polegać na: 1) konsultowaniu i modyfikacji zgłoszonych przepisów poprzez zastąpienie wybranych produktów ich optymalnymi substytutami o większej wartości odżywczej i/lub niższej kaloryczności, przeliczeniu ich wartości kalorycznej; 2) wymienieniu walorów odżywczych końcowych potraw. Przewiduje się, że książka kucharska ma być wydana w formie zeszytowej (format A5, ilość stron 40 + okładka)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wykształcenie w zawodzie dietetyka (posiadają tytuł zawodowy dietetyka) i posiadają min. 1 rok pracy w zawodzie dietetyka.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, które Wykonawcy są zobowiązani spełnić

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - doświadczenie, staż pracy w zawodzie dietetyka - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą m.in.: a) zmiany terminów i płatności objętych Umową - w przypadku, gdy o zmianę taką wystąpi Zamawiający, lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, b) zmiany wynagrodzenia - w przypadku urzędowej zmiany zasad opodatkowania, c) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w Zał. Nr 5 do SIWZ. Warunki tej zmiany to m.in.: śmierć, choroba, śmierć i choroba osoby bliskiej, utrata uprawnień, zmiana miejsca zamieszkania, uniemożliwiająca wykonywanie przedmiotowego zadania i innej uzasadnionej rezygnacji i inne zdarzenia losowe zaistniałe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożnością pełnienia funkcji przez daną osobę. Zmiana osób (powołania nowych) wyznaczonych do pełnienia funkcji będzie możliwa na uzasadniony wniosek Wykonawcy, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby, tj. pod warunkiem, że posiada kwalifikacje (uprawnienia) nie niższe niż wymagane przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia, jak również oszczędnemu, celowemu gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych, b) gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego, c) gdy wystąpią zdarzenia losowe, d) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy, e) gdy wystąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie bądź zmiana nastąpiła w czasie trwania niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian mających wpływ na realizację umowy, f) gdy realizacja w drodze odrębnej umowy zamówień powiązanych z przedmiotem niniejszego zamówienia - wymuszających konieczność wstrzymania lub zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia objętego umową, g) gdy zaistnieje inna trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą Umową. 3. Cena Zadania Nr 1 i 3 podana w ofercie jest ceną ryczałtową (art. 632 kc), musi obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. W Zadaniu Nr 2 ceną ryczałtową jest cena jednostkowa. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w zależności od ilości przeprowadzonych konsultacji dietetycznych. Cena ryczałtowa nie ulega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatjanowski.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim ul. Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski pok. Nr 202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany realizowany w ramach projektu pod nazwą Weź sobie zdrowie do serca - program profilaktyki i promocji zdrowia w powiecie janowskim w zakresie chorób układu krążenia finansowanego z Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Programu PL 13 Ograniczanie społecznych nierówności w zdrowiu i budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.