Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-28
Gdańsk: Wykonanie pięcioletnich pomiarów i badań elektrycznych w obiektach Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o. o. w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 128036 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. , ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3260100, 3221576, faks 058 3221576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pięcioletnich pomiarów i badań elektrycznych w obiektach Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o. o. w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięcioletnich pomiarów i badań elektrycznych w obiektach Zakładu Utylizacyjnego Sp. z o. o. w Gdańsku, w skład których wchodzi przynajmniej: a. Badanie instalacji uziemiających i odgromowych wszystkich obiektów b. Pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznych wszystkich obiektów c. Pomiary ochrony przeciwporażeniowej- Impedancja pętli zwarcia we wszystkich obiektach d. Badanie wyłączników różnicowo prądowych we wszystkich obiektach e. Sprawdzenie ciągłości żył przewodów i kabli we wszystkich obiektach f. Sprawdzenie poprawności połączeń we wszystkich obiektach g. Sprawdzenie funkcjonalności działania wyłączników ppoż. we wszystkich obiektach h. Pomiar natężenia oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego we wszystkich obiektach i. Pomiar natężenia oświetlenia ogólnego we wszystkich obiektach. j. Pomiar natężenia oświetlenia zewnętrznego na terenie Zakładu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia umieszczony został w III części SIWZ, a zasady realizacji określone zostały w II części SIWZ w projekcie umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 u.p.z.p, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. Dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.3.1) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1) Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunek, o których mowa w punkcie III.3.2) Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu pomiarów elektrycznych, której wartość wynosiła minimum 30 000 zł netto 2. Dla potwierdzenia spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz zrealizowanych usług, sporządzony według załącznika nr 4 do SIWZ - druk Wykaz zrealizowanych usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy usługi zostały wykonanie należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunek, o których mowa w punkcie III.3.4) Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje personelem w postaci : a) Co najmniej dwiema osobami posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku elektryka oraz posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji (E) w zakresie: obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną, do 30kV, b) Co najmniej jedną osobą posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku elektryka oraz posiadającą świadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru (D) w zakresie: obsługi, konserwacji, montażu, kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną, do 30kV. 2. Dla potwierdzenia spełniania warunku Osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 10:15, miejsce: Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o., ul. Jabłoniowa 55, 80-180 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
- Dostawa kosiarki bijakowej dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali Senatu znajdującej się na parterze budynku "Czerwonego" Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- Świadczenie usług poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- 2024. Wykonanie przeglądów obiektów inżynierskich
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 195030Z w miejscowości Moczyły
- Przebudowa infrastruktury elektroenergetycznej na ul. Młodej Polski w Opolu
- Wykonanie usługi nalotu pomiarowego z wykorzystaniem techniki LIDAR i technik teledetekcyjnych na odcinkach wałów przeciwpowodziowych oraz dostarczenie opracowanych produktów geoprzestrzennych
- Przeprowadzenie okresowych kontroli stanu technicznego szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy w roku 2024
- Obowiązkowe przeglądy stanu technicznego budynków oraz instalacji budynków administrowanych przez Zamawiającego
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu w podziale na 4 części.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.