eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › BUDOWA DROGI ŁĄCZĄCEJ UL. J. KOCHANOWSKIEGO Z UL. NAKIELSKĄ W SZUBINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Szubin: BUDOWA DROGI ŁĄCZĄCEJ UL. J. KOCHANOWSKIEGO Z UL. NAKIELSKĄ W SZUBINIE
Numer ogłoszenia: 127960 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szubin , ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3910700, faks 52 384 80 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DROGI ŁĄCZĄCEJ UL. J. KOCHANOWSKIEGO Z UL. NAKIELSKĄ W SZUBINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budowa drogi łączącej ul. J. Kochanowskiego z ul. Nakielską w Szubinie której zakres obejmuje: 1)Budowę kanalizacji deszczowej O800 o dł. 18,3 m; O315 o dł. 208,6 m; O200 o dł. 81,9 m, 2)Budowę oświetlenia na całej długości projektowanej ulicy, 3)Przebudowę linii napowietrznej nn, 4)Budowę i przebudowę ulicy Browarnej od km 0+000 do km 0+231,25, 5)Budowę chodników dla pieszych na całej długości ulicy, 6)Budowę skrzyżowania skanalizowanego ulicy Browarnej z ulicą Nakielską (droga wojewódzka nr 246), 7)Budowę zjazdów publicznych, 8)Budowę zjazdów indywidualnych, 9)Budowę zatoki parkingowej dla autobusów, 10)Budowę wyniesionego przejścia dla pieszych, 11)Dostosowanie lewostronnego zjazdu publicznego do ukształtowania projektowanej ul. Browarnej, 12)Obsługę geodezyjną: wytyczenie i powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, 13)Poniesienie kosztów związanych z tymczasową oraz stałą organizacją ruchu, 14)Rozbiórkę kolidującego ogrodzenia w km 0+083,70 do 0+097,85, 15)Wykonanie wszystkich robót, które określa dokumentacja projektowa z wyjątkiem robót w zakresie budowy nowego ogrodzenia. 2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane z nazwy materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 30 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały i wyroby, dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych tj. takich, które mają te same parametry, cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji. Ich jakość nie może być gorsza od jakości określonych w dokumentacji produktów oraz powinny mieć parametry nie gorsze niż produkty wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 3. Roboty będą wykonywane w oparciu o pozwolenie na budowę, którego kopię zamawiający przekaże wybranemu Wykonawcy. 4. Przed złożeniem oferty zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. UWAGI: 1. Podczas prowadzenia robót należy przestrzegać wymagań stawianych przez właścicieli istniejących w rejonie robót sieci. Są one następujące: ostrożne prowadzenie robót w pobliżu sieci wod kan., gazowych, urządzeń energetycznych, telekomunikacyjnych (najlepiej odkopanie ręczne), zakaz samowolnego manipulowania urządzeniami stanowiącymi własność zarządców sieci oraz konieczność prowadzenia robót w tych miejscach w uzgodnieniu i pod nadzorem pracowników sieci. 2. Wymaga się, aby roboty prowadzone były w sposób niepowodujący nadmiernych utrudnień dla osób korzystających z terenów przylegających do pasa drogowego ul. Kochanowskiego, ul. Nakielskiej i ul. Browarnej w Szubinie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium dla zamówienia w wysokości 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej trzy zamówienia, które swoim zakresem obejmowały roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami oraz kanalizacją deszczową, o długości przynajmniej 200 m każda. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami, które będą pełniły funkcje wymienione poniżej, spełniające następujące wymagania: - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży drogowej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami. - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży sanitarnej, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami. - osoba wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy w branży w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektrotechnicznych, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami. Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego: a)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz b)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wg. załączników do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załącznika do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,2)Pełnomocnictwo do reprezentowania przed Zamawiającym w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca mocuje pełnomocnika,3)Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Dopuszcza się zmiany postanowień umowy oraz określa warunki dokonania tych zmian w następujących przypadkach: 1)Konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru częściowego lub końcowego przedmiotu zamówienia, 2)Rezygnacji przez Zamawiającego z wykonywania części, elementów przedmiotu zamówienia, przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami na dzień częściowego lub końcowego odbioru robót - tzw. roboty zaniechane. Sposób wyliczenia wartości tych robót został określony we wzorze umowy, 3)Powierzenie podwykonawcom innej części przedmiotu zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy lub części niewskazanej w ofercie Wykonawcy, 4)Zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, 5)Zmiana wysokości ceny umownej brutto będzie możliwa w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 6)Zmiana sposobu rozliczenia za przedmiot umowy, jeżeli taki sposób rozliczenia będzie wynikał z umowy o dofinansowanie zawartej w Wojewodą Kujawsko - Pomorskim. 3.Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, w tym zmiany: 1)powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; 2)powodujące poprawienie parametrów technicznych; 3)wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń, 4.Zmiany, o których mowa w ust. 2 i 3: 1)nie spowodują zmiany wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, z wyjątkiem ust. 2 pkt. 2 i 5, 2)wymagają formy pisemnej z wyjątkiem zmian określonych w ust. 2 pkt. 1 i pkt. 3-6 3)wymagają zatwierdzenia przez Zamawiającego, z wyjątkiem zmian określonych w ust. 2 pkt. 5 i 6.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin ( Biuro Obsługi Klienta nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.