eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup i dostawa szaf metalowych na odzież z zastosowaniem prawa opcji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Zielona Góra: Zakup i dostawa szaf metalowych na odzież z zastosowaniem prawa opcji
Numer ogłoszenia: 127947 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra , ul. Bolesława Chrobrego 7, 65-043 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 4778388, 4778381, 4778350, faks 68 3243307, 3246744.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzizielonagora.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa szaf metalowych na odzież z zastosowaniem prawa opcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot realizacji: zakup i dostawa szaf metalowych na odzież 400 sztuk 2. Dzień dostawy należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem. 3. Miejsce dostawy : m. Żagań ul. Bema 15, 68-100 Żagań Czas pracy: od poniedziałku do czwartku od godz. 8:00 do 14:00, piątek od godz. 8:00 do 13:00 4. Każda dostawa będzie awizowana Zamawiającemu przez Wykonawcę (faksem lub telefonicznie) najpóźniej dwa dni robocze przed planowanym terminem dostawy. 5. Dostarczenie szaf metalowych na odzież obejmuje: przetransportowanie do m. Żagań wraz z rozładunkiem ze środka transportu ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. 6. Do wykonawcy należy rozmieszczenie szaf metalowych na odzież WP 2-40 w pomieszczeniach w budynku składającym się z trzech kondygnacji. Do miejsca rozładunku można dojechać dużym samochodem typu TIR. W miejscu rozładunku Zamawiający nie posiada rampy rozładowczej. 7. Znakowanie: Sprzęt kwaterunkowy znakować zgodnie z Przepisami o gospodarce sprzętem kwaterunkowym sygn. Kwat. Bud. 135/2012 . oraz Normami i katalogiem sprzętu kwaterunkowego sygn. Kwat.-Bud. 131/2010 wg następujących zasad: umieścić na sprzęcie trwały znak określający numer katalogowy i rok produkcji, wysokość liter: 15mm, numer katalogowy przedmiotu i rok produkcji należy malować farbą olejną lub drukarską bądź oznakować cechownikiem kauczukowym w sposób, aby oznakowany przedmiot nie został uszkodzony lub zeszpecony. Można zastosować niezmywalny marker lub samoprzylepne etykiety tzw. stickery Nie należy stosować naklejek. 8. Szczegółowy opis sprzętu : 1. Szafa na odzież - metalowa WP2-40: pozycja nr 1 w formularzu cenowym, szafkę należy wykonać według przedstawionego przykładowego wzoru i opisu, szafa dwudrzwiowa z wysuwaną szufladą otwieraną od góry wykonana z blachy stalowej o grubości od 0,8 mm do 1,5 mm w zależności od poszczególnych elementów konstrukcji, wymiary zewnętrzne szafy 2225 mm x 1000 mm x 600 mm (wys. x szer. x gł.), szafa składa się z części zasadniczej (odzieżowej) zamykanej dwuskrzydłowymi symetrycznymi drzwiami zamykanymi zamkiem szyfrowym, w której znajduje się: stała półka ze skarbczykiem zamykanym zamkiem szyfrowym; trzy ruchome półki z możliwością regulacji wysokości; drążek metalowy chromowany z przesuwanymi haczykami z możliwością mocowania na trzech wysokościach. w dolnej części szafy znajduje się wysuwana szuflada z drzwiami otwieranymi do góry w kierunku części zasadniczej zamykana zamkiem szyfrowym, w której znajdują się: komora przedzielona wewnątrz pionową przegrodą na dwie symetryczne części; w prawej komorze 1 półka regulowana (3 położenia); siłowniki zabezpieczające przed samoczynnym zamykaniem się. wysuwana szuflada pełni funkcję podestu-ławki umożliwiając dostęp do przedmiotów przechowywanych na szafie oraz w górnej części szafy. Dane techniczne szafy WP 2-40: szafa wykonana z blachy stalowej wzmocnionej giętymi profilami o przekroju prostokątnym 40 x 20 mm zapewniającymi sztywność i wytrzymałość konstrukcji (rys. 4, szczegół A), korpus szafy, ściana górna korpusu, ściana dolna części odzieżowej, ściana dolna korpusu (cokół) wykonane z blachy o grubości 1 mm w postaci elementów giętych zapewniających ich sztywność i wytrzymałość. Ściana dolna korpusu (cokół) wzmocniona profilami C o przekroju 20 x 60 mm z blachy o grubości 1,2 mm, elementy blachy powinny dolegać. Łączone za pomocą zgrzewania, natomiast elementy wzmacniające szufladę od spodu za pomocą spawania punktowego. na górze szafy reling 10 x 20 mm długości 600 mm umieszczony symetrycznie 200 mm od krawędzi przedniej szafy (rys. 5, szczegół C). drzwi szafy profilowane wykonane z blachy o grubości 1 mm w postaci giętej z jednego arkusza nadając im profil na całym obwodzie zapewniający sztywność i wytrzymałość. Drzwi profilowane dodatkowo wzmocnione profilem giętym o przekroju 40 x 60 mm z blachy o grubości 0,8 mm nadającym dodatkową sztywność w części przyzawiasowej. Drzwi prawe wzmocnione dodatkowo giętą osłoną zamka i mechanizmu ryglującego na całej swojej wysokości. Drzwi osadzone w korpusie szafy na zawiasach wewnętrznych. Na każdych drzwiach od góry i dołu wykonane otwory wentylacyjne. Od wewnątrz na lewych drzwiach części odzieżowej umieszczone lusterko formatu A4. Na zewnątrz prawych drzwi szyld do umieszczenia wywieszki formatu A6. Drzwi zamykane zamkiem szyfrowym mechanicznym o 10 000 kombinacji (bez konieczności używania klucza) z mechanizmem ryglującym blokującym w trzech punktach (rys. 8, szczegół I, rys. 9 szczegół J). Szuflada osadzona na prowadnicach kulkowych o pełnym wysuwie podparta od przodu i od tyłu kółkami zamykana zamkiem szyfrowym. Ściana czołowa szuflady, ściana tylna, drzwi szuflady wykonane z blachy o grubości 1,5 mm, ściany boczne szuflady i dno wykonane z blachy o grubości 1 mm. Szuflada wykonana w postaci giętych elementów o profilu C zapewniających sztywność i wytrzymałość. Ściana czołowa szuflady gięta z blachy w profil nadający sztywność i jednocześnie będący uchwytem szuflady. Dno szuflady wzmocnione dwoma giętymi profilami o przekroju 20 x 60 mm (rys. 10, szczegół K) z blachy o grubości 1,5 mm, wnętrze wzmocnione pionowo ustawionymi giętymi profilami o przekroju 20 x 20 mm z blachy o grubości 1,5 mm. Drzwi szuflady wzmocnione profilem o przekroju 20 x 200 mm z blachy o grubości 1,5 mm osadzone za pomocą zawiasu taśmowego na całej szerokości będące jednocześnie ławką-podestem. Do drzwi szuflady zamontowane siłowniki zabezpieczające przed samoczynnym zamykaniem. Szuflada przedzielona wewnątrz pionową przegrodą na dwie części (komory). Otwory wentylacyjne od czoła szuflady w każdej z komór. W prawej komorze na 1 głębokości półka regulowana (3 położenia, rys. 6, szczegół E). wewnątrz szuflady w dnie od czoła szuflady dwa rzędy otworów służących do usuwania piachu w pozycji otwartej (rys. 6, szczegół F). szuflada będąca jednocześnie ławką-podestem wytrzymała na obciążenie co najmniej 1 dorosłej osoby (130 kg) wyłożona matą antypoślizgową. szuflada zamykana zamkiem szyfrowym mechanicznym o 1000 kombinacji (bez konieczności używania klucza). Szuflada zabezpieczona przed wsuwaniem podczas korzystania z niej jako podestu (rys. 5, szczegół D). część zasadnicza (odzieżowa) wewnątrz wyposażona: - od góry w półkę stałą wykonaną z blachy o grubości 1 mm wzmocnionej profilem o przekroju 20 x 200 mm (rys. 7, szczegół G), - skarbczyk na drobne przedmioty zamykany zamkiem szyfrowym (o 1000 kombinacji) wykonany z profili giętych z blachy o grubości 1 mm, o szerokości 500 mm na pełną wysokość pomiędzy półką stałą, a ścianą górną (250 mm), w świetle otworu drzwiowego wysokość 190 mm i szerokość 350 mm, drzwi skarbczyka osadzone na zawiasach wewnętrznych, - drążek metalowy chromowany o średnicy 25 mm z 10 przesuwanymi haczykami z możliwością mocowania drążka na trzech wysokościach: - pod półką stałą na wysokości ok. 1450 mm od ściany dolnej części odzieżowej, - pod półka ruchomą na wysokości ok. 1250 mm od ściany dolnej części odzieżowej, - pod półką ruchomą na wysokości ok. 1050 mm od ściany dolnej części odzieżowej, - trzy ruchome półki z możliwością regulacji, co 25 mm wykonane w postaci giętego profilu (przegięcie 25 mm) z blachy o grubości 0,8 mm wzmocnione profilem o przekroju 20 x 100 mm (rys. 7 szczegół H). wewnątrz szafy profile wzmacniające zakończone 50 mm nad dolną półką (rys. 4 szczegół B). od spodu szafę wyposażyć w ślizgacze meblowe. schematy poglądowe z poszczególnymi wymiarami zostały przedstawione na rys. 1 do 10, Pozostałe wymagania dotyczące szafy WP 2-40: szafa zabezpieczona antykorozyjnie i malowana proszkowo w kolorze jasny beż paleta RAL - 1001. każda szafa wyposażona w dwa uchwyty i kołki o średnicy 8 mm umożliwiające mocowanie szafy do ściany. Szafa nie może posiadać ostrych krawędzi, zadziorów. elementy ruchome muszą się otwierać i przesuwać płynnie. szafa oznaczona z boku z prawej strony od góry przy ścianie czcionką o wysokości 15 mm WP 2 - 40 - 14 oraz wewnątrz szafy pod stałą półką z prawej strony. do transportu ruchome elementy zabezpieczone przed otwieraniem, wypadaniem i uszkodzeniem. Pakowana w opakowaniach bezpośrednich z tektury falistej lub folii bąbelkowej. do wykonania wyrobu zastosować materiały w pierwszym gatunku. każdy wyrób oznaczyć na tylnej ścianie od góry z prawej strony nazwą producenta i wyrobu wraz z numerem partii. 8. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji przypadku ziszczenia się warunku posiadania środków finansowych, które może przeznaczyć na ten cel. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się z zamówienia podstawowego oraz z zamówienia objętego prawem opcji. Jest ono uprawnieniem zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy, czy też zawarcia dodatkowej umowy na nowych warunkach, ale jest realizacją umowy zawartej w zakresie ustalonym przez strony. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający określi pisemnie w uzgodnieniu z Wykonawcą, ilości sprzętu w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. Ewentualny zakup w ramach prawa opcji - 50 sztuk..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia najpóźniej do upływu terminu składania ofert w kwocie 14 000 zł. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądza, 2. poręczeniach bankowych, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Zielona Góra, Nr konta 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000; 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kancelarii Zamawiającego w pok. nr 104-105. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz, winno gwarantować zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie ważności wadium. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczona z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp zostanie uznana przez zamawiającego za odrzuconą. 9. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy Pzp, spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów (załączenia do oferty): 1. oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4; 2. wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby w wykazie zostały zamieszczone minimum dwie dostawy szaf metalowych na odzież o wartości minimum 200 000 zł każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o dostawach podzleconych; oświadczenie, czy wykonawca przedmiot umowy zobowiązuje się wykonać we własnym zakresie lub czy część zamówienia zleci podwykonawcy. W przypadku, gdy część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w oświadczeniu musi Wykonawca określić zakres, które zostanie zlecony podwykonawcy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia umowne zostały określone we wzorze umowy, który jest dołączony do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany danych dotyczących stron umowy, jak np. zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego), siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS 2) osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron, itp. w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych m.in. takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy. 3) zmiana finansowania zamówienia, harmonogramu realizacji prac na skutek ewentualnego braku płynności finansowania lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Rzeczowym na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy; 4) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizację siłami własnymi) za wyraźną zgodą Zamawiającego oraz na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczących podwykonawstwa: - rezygnacja z podwykonawstwa - zmiana zakresu podwykonawstwa 5) W sytuacji, gdy inwestycja, która ma być wyposażana w przedmiotowe szafy nie zostanie zakończona istnieje możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia maksymalnie do 15 listopada 2014 r. Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzizielonagora.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury ul. B. Chrobrego 7 65-043 Zielona Góra Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury,ul. B. Chrobrego 7,65-043 Zielona Góra, kancelaria jawna I piętro pokój 104-105. Otwarcie ofert dn. 25.06.2014 r. o godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.