Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-28
Chełm: Remont nawierzchni betonowej płyty zachodniej postojowej K6 na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie
Numer ogłoszenia: 127837 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5651812, 5652042, faks 82 5632262.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzopg.bip.mbnet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni betonowej płyty zachodniej postojowej K6 na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni betonowej płyty zachodniej postojowej K6 o powierzchni 995,00 m2, zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną II etapu remontu płyty położonej na terenie Terminala Samochodowego w Koroszczynie. 2. Zakres robót obejmuje: 1) rozbiórkę uszkodzonych betonowych płyt razem z betonową podbudową, wywiezienie gruzu na składowisko w celu jego skruszenia z przeznaczeniem uzyskanego gruzu na podbudowę, 2) wybranie gruntu pod nowe warstwy podsypkowe z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych płyty, 3) wykonanie warstw podsypkowych z piasku i gruzu uzyskanego ze skruszenia płyt z zagęszczeniem oraz wykonanie podbudowy z chudego betonu, 4) wykonanie betonowej nawierzchni konstrukcyjnej płyty z wykonaniem dylatacji i dyblowania, 5) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach budowlanych, 6) zgłoszenie wykonanego zakresu robót do odbioru Zamawiającemu. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz płyt do remontu podano w załączniku nr 9 do SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem niniejszego zamówienia stanowiących do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w NBP Oddział Okręgowy w Lublinie, nr 97 1010 1339 0015 9913 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - Remont płyty na TS w Koroszczynie, nr sprawy TZ-4311/9/15. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, że spełnia dany warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana: a) szczególnie niesprzyjającymi warunkami atmosferycznym uniemożliwiającymi prowadzenie robót lub zachowanie ich należytej jakości, na wszystkich frontach robót jednocześnie przez min. 3 kolejne dni - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, b) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie lub zawieszenie robót przez Zamawiającego, c) innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością prowadzenia robót. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, z zastrzeżeniem § 7 ust.4 umowy. 2. Zmiany umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lzopg.bip.mbnet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych,
Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pok. 244.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, pok. 238.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pod nazwą "Kompleksowa modernizacja infrastruktury komunalnej Miasta Chełm
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego budowy i rozbudowy drogi powiatowej Nr 1829L na odcinku Brzeźno- Żalin- Kolonia
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie
- ,,Opracowanie dokumentacji projektowej dla operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie''
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Syczyn, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie
- Zakup mięsa i wędlin
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
- Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego
- "Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia 2"
- Remont drogi powiatowej Nr 2738W ul. Siennicka Władzin - Podgórzno
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1854P Szczepankowo - Rudki polegająca na utwardzeniu pobocza płytami w m. Rudki
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.