eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Usługi przeprowadzenia certyfikowanych kursów zawodowych w standardzie VCC (Vocational Competence Certificate) w ramach projektu Energia kompetencji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Lublin: Usługi przeprowadzenia certyfikowanych kursów zawodowych w standardzie VCC (Vocational Competence Certificate) w ramach projektu Energia kompetencji
Numer ogłoszenia: 12775 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeprowadzenia certyfikowanych kursów zawodowych w standardzie VCC (Vocational Competence Certificate) w ramach projektu Energia kompetencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia certyfikowanych kursów zawodowych w standardzie VCC (Vocational Competence Certificate) w ramach projektu Energia kompetencji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na zasadzie kwalifikacji spełnia - nie spełnia (0-1). Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć: Oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ oraz wykazu głównych usług stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ; Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu na składanie ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Przez główne usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie minimum 3 (trzy) usługi polegające na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu odpowiadającego swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. usługi organizacji i realizacji szkoleń opartych na certyfikacji VCC (Vocational Competence Certificate), dla co najmniej 50 osób każda, a wartość tych usług wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto łącznie; w tym co najmniej 1 usługa obejmowała certyfikację w standardzie VCC z obszaru szkoleń informatycznych (np.: Grafik komputerowy, Administrator sieci lub baz danych, Systemy prezentacji informacji w biznesie itp.) i/lub szkoleń z obszaru kompetencji społecznych (np.: Opiekun osób starszych, Opiekun dziecięcy, Przedstawiciel handlowy itp.) a uczestnikami szkoleń i/lub warsztatów były osoby dorosłe. Dla usług, które Wykonawca uznał za główne, należy dołączyć dowody potwierdzające, czy usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie. Dowodami takimi są: -poświadczenie- zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające należyte wykonanie usługi, -oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, powinien podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz usług lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane (lub są wykonywane), o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczeń stanowiących odpowiednio załącznik nr 4 do SIWZ i załącznik nr 6 do SIWZ; Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku - Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, w którym potwierdzi, iż dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w poniższym zakresie: - co najmniej 2 osobami zdolnymi do prowadzenia zajęć spośród następujących specjalności: Administrator baz danych i/lub Coaching i/lub Grafik komputerowy i/lub Opiekun dziecięcy i/lub Opiekun osób starszych i/lub Pracownik obsługi biurowej; - co najmniej 2 osobami do prowadzenia egzaminów w specjalności Administrator baz danych i/lub Coaching i/lub Grafik komputerowy i/lub Opiekun dziecięcy i/lub Opiekun osób starszych i/lub Pracownik obsługi biurowej; - co najmniej 2 osobami zdolnymi do prowadzenia zajęć spośród następujących specjalności: Administrator sieci i/lub Doradztwo zawodowe i/lub Emisja głosu i/lub Multimedia w reklamie i/lub Pośrednictwo pracy i/lub Pracownik HR i/lub Specjalista ds. funduszy unijnych i/lub Systemy prezentacji danych w biznesie i/lub Techniki sprzedaży; - co najmniej 2 osobami zdolnymi do prowadzenia egzaminów w specjalnościach: Administrator sieci i/lub Doradztwo zawodowe i/lub Emisja głosu i/lub Multimedia w reklamie i/lub Pośrednictwo pracy i/lub Pracownik HR i/lub Specjalista ds. funduszy unijnych i/lub Systemy prezentacji danych w biznesie i/lub Techniki sprzedaży; - co najmniej 2 osobami zdolnymi do prowadzenia zajęć spośród następujących specjalności: Grafik komputerowy - j. angielski i/lub Opiekun dziecięcy - j. angielski /lub Opiekun osób starszych - j. niemiecki /lub Opiekun osób starszych - j. angielski /lub Przedstawiciel handlowy - j. angielski /lub Pracownik obsługi biurowej - j. angielski /lub Projektant stron www - j. angielski /lub Administrator sieci baz danych - j. angielski; - co najmniej 2 osobami zdolnymi do prowadzenia egzaminów spośród następujących specjalności: Grafik komputerowy - j. angielski i/lub Opiekun dziecięcy - j. angielski /lub Opiekun osób starszych - j. niemiecki /lub Opiekun osób starszych - j. angielski /lub Przedstawiciel handlowy - j. angielski /lub Pracownik obsługi biurowej - j. angielski /lub Projektant stron www - j. angielski /lub Administrator sieci baz danych - j. angielski; Powyższe informacje należy przedstawić w oświadczeniu Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oferta musi zawierać: 1. Opis przedmiotu zamówienia wraz z wyceną (zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy) - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz ofertowy Wykonawcy, według wzoru stanowiącego - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Informacja o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 8 do SIWZ; 4. Dokument (np. certyfikat/zaświadczenie) lub oświadczenie, że Wykonawca posiada status akredytowanego ośrodka szkoleniowego i/lub egzaminacyjnego z zakresu objętego zamówieniem tj. szkoleń i/lub egzaminów w standardzie VCC (Vocational Competence Certificate); 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, a dokumenty o których mowa w Rozdz. VI muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie zawodowe wykonawcy z zakresu realizacji szkoleń w standardzie VCC - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących przypadkach: a) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) wprowadzenie szczególnych okoliczności (np. choroba lub śmierć szkoleniowca wskazanego w SIWZ, trudne do przewidzenia okoliczności), zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie, której był dokonany wybór Wykonawcy; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; d) zmiany w zakresie terminu, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 2 SIWZ. e) wprowadzenie nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na realizowanie umowy z uwzględnieniem jakości i terminów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne,16027.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych Collegium Jana Pawła II; pokój C-224.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II Al. Racławickie 14; 20-950 Lublin Dział Zamówień Publicznych Collegium Jana Pawła II; pokój C-224.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Energia kompetencji jest dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka, Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie 4.1.1 Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.