eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Sulików: obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy
Numer ogłoszenia: 127727 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminna Spółka Wodno-Kanalizacyjna SUPLAZ sp. z o. o. , ul. Pocztowa 7a, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 075 7210722, faks 075 7210722.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suplaz-jrp.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: obsługę rachunku bieżącego wraz z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500 000,00 zł oraz kredytu obrotowego w kwocie 500 000,00 zł na okres 60 miesięcy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie obejmuje następujące usługi:1. Otwarcie i prowadzenie w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 ze zm.): a)rachunku podstawowego Zamawiającego; b)rachunków pomocniczych Zamawiającego, w tym m.in.: rachunków dochodów własnych, rachunków sum depozytowych. 2.Przygotowanie i przekazywanie w formie elektronicznej wyciągów bankowych bieżąco po zaksięgowaniu dziennych obrotów, dotyczących rachunków bankowych wymienionych w punkcie III.1. SIWZ. 3. Podawanie w wyciągach bankowych lub innych zestawieniach dat, o których mowa w art. 60 § 1 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ): a)przy wpłacie gotówkowej - daty dokonanej przez kontrahenta wpłaty w banku, w placówce pocztowej, w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej; b)w obrocie bezgotówkowym - daty obciążenia rachunku bankowego lub rachunku w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej kontrahenta na podstawie polecenia przelewu. Przy czym podawanie daty dotyczyć będzie rachunków bankowych wymienionych w punkcie III.1. SIWZ. Wykonawca zapewni przygotowanie wyciągów bankowych w formie papierowej najpóźniej do godz. 10:00 następnego dnia roboczego - jeżeli nie będzie mógł spełnić warunku zapisanego w punkcie III.2. SIWZ. 4.Realizowanie poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, zarówno zleceń złożonych elektronicznie, jak i papierowo: a)wykonywanie dyspozycji Zamawiającego - polecenia przelewu w złotych, kierowane do banków krajowych przekazane: -w formie elektronicznej realizowane będą w dniu ich złożenia najbliższą sesją Eliksir, -przy użyciu dokumentu papierowego do godz. 14:00 realizowane będą w dniu ich złożenia, po godz. 14:00 realizowane będą w pierwszym roboczym dniu, b)wykonywanie dyspozycji Zamawiającego - polecenia przelewu w złotych, kierowane do banków zagranicznych realizowane będą w dniu ich złożenia najbliższą sesją. Główną formą regulowania płatności są przelewy elektroniczne. W 2014 roku wykonano ok. 1 260 sztuk przelewów elektronicznych. Przelewy do banków krajowych stanowiły ok. 100% realizowanych przelewów. 5.Wypłaty gotówkowe z rachunku Zamawiającego generalnie realizowane będą w dniu złożenia dyspozycji, a: a)dyspozycja wypłaty kwoty powyżej 25.000,00 zł zostanie zgłoszona przez Zamawiającego na 3 dni wcześniej w oddziale banku, w którym nastąpi realizacja transakcji, b)gotówka do wypłaty zostanie przygotowana według specyfikacji złożonej przez Zamawiającego. 6.Świadczenie usługi bankowości elektronicznej umożliwiającej realizację poniższych funkcji: a)wykonywanie poleceń przelewu w ramach dostępnych środków na rachunku bankowym; b)realizowanie zleceń płatniczych w złotych i walutach obcych; c)drukowanie obrotów dla rachunku podstawowego Zamawiającego; d)drukowanie wyciągów bankowych dla rachunków wymienionych w pkt. III.1. SIWZ; e)uzyskiwanie informacji z archiwum bankowego; f)tworzenie zbiorów danych kontrahentów, numerów rachunków i pozostałych dostępnych danych ewidencyjnych; g)przeszukiwanie zbiorów według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, kwoty i kryteriów możliwych do wyodrębnienia. 7.Świadczenie następujących usług: a)przyjmowanie wszelkich wpłat gotówkowych dokonywanych przez klientów na wszystkie rachunki Zamawiającego; Ilość wpłat w 2014 roku wyniosła około 3 300 sztuk./ lub przewiduje się, że ilość wszelkich wpłat gotówkowych wynosić będzie ok. 275 sztuk na miesiąc. b)przyjmowanie wpłat gotówkowych i realizacja wypłat gotówkowych od Zamawiającego w PLN oraz w walutach obcych, ze wszystkich rachunków; c) telefoniczne informowanie o stanie środków na rachunku bankowym, jeżeli nie będzie możliwości sprawdzenia w systemie bankowym elektronicznie; d) przygotowywanie i wydawanie informacji bankowych w zakresie poszczególnych usług objętych przedmiotem zamówienia oraz sporządzanie dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a wydawanych na wniosek Zamawiającego. 8.Automatyczne lokowanie wolnych środków pozostających na koniec dnia. Naliczanie i kapitalizowanie odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc ostatniego dnia miesiąca. Wysokość oprocentowania środków wyznaczona będzie każdego miesiąca jako iloczyn średniej arytmetycznej wysokości stawki WIBID 1 M z miesiąca bieżącego oraz współczynnika określonego w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 9.Udzielanie Zamawiającemu w każdym roku odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 500.000,00 zł a)oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 1M, b)uruchomienie kredytu nastąpi w terminie maksymalnie 3 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, c)środki z kredytu będą dostępne na rachunku Zamawiającego określonym w umowie o udzielenie zamówienia publicznego, d)planowany okres kredytowania - 12 miesięcy (okres liczony od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), z możliwością odnawiania w okresach rocznych w terminie 5 lat, e)kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej; stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o marżę Wykonawcy, f)marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania, g)planowana spłata rat odsetkowych: miesięcznie od aktualnego zadłużenia, następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca, h)zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie: -weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Kredytobiorcę, Oświadczenie o poddaniu się egzekucji Kredytobiorcy Pełnomocnictwo do rachunku bieżącego założonego u Wykonawcy, hipoteka na nieruchomościach należących do Gmin - właścicieli Spółki Suplaz. Wartość zabezpieczenia ustalona zostanie na podstawie aktualnego operatu szacunkowego nieruchomości (nie starszy jak 3 lata), cesja praw z polisy ubezpieczeniowej nieruchomości. Wartość hipoteki ustalona według tej wyceny nie większa niż 200% wartości zabezpieczanej części kredytu. 10.Udzielenie kredytu obrotowego w kwocie 500.000 zł na spłatę zobowiązań: a)oprocentowanie kredytu powinno być oparte na stawce WIBOR 3M, b)uruchomienie kredytu nastąpi w terminie maksymalnie 14 dni od dnia zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, c)planowany okres kredytowania - 60 miesięcy (okres liczony od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), d)kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej; stopa procentowa równa będzie wysokości stawki referencyjnej WIBOR 3M powiększonej o marżę Wykonawcy, e)marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania, f)spłata kredytu następować będzie w 60 ratach miesięcznych i następować będzie ostatniego dnia każdego miesiąca, g)zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie: -weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową wystawiony przez Kredytobiorcę, Oświadczenie o poddaniu się egzekucji Kredytobiorcy, Pełnomocnictwo do rachunku bieżącego założonego u Wykonawcy, hipoteka na nieruchomościach należących do Gmin - właścicieli Spółki Suplaz. Wartość zabezpieczenia ustalona zostanie na podstawie aktualnego operatu szacunkowego nieruchomości (nie starszy jak 3 lata), cesja praw z polisy ubezpieczeniowej nieruchomości. Wartość hipoteki ustalona według tej wyceny nie większa niż 200 % wartości zabezpieczanej części kredytu. 11.Usługi nie wymienione w SIWZ będą świadczone według cen wynikających z taryfy opłat bankowych. 12.Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w zakresie wykonywania czynności bankowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00 - (3) Usługi bankowe i inwestycyjne 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać na terenie miejscowości Sulików filię, oddział lub utworzy po podpisaniu umowy co najmniej jedną placówkę w ciągu trzech miesięcy od dnia podpisania umowy i, że będzie ona funkcjonować przez okres trwania umowy.Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o posiadaniu takiej placówki lub, że po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego utworzy taką placówkę w miejscowości Sulików

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1,3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o któym mowa w art. 24, 4. Oświadczenie o posiadaniu placówki lub, że po podpisaniu umowy utworzy placówkę na terenie miejscowości Sulików(filia lub oddział) 5. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 6. oświadczenie potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Oprocentowanie kredytu - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suplaz-jrp.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MSWK SUPLAZ Sp. z o.o. ul. Pocztowa 7a, 59-975 Sulików.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2015 godzina 10:00, miejsce: MSWK SUPLAZ Sp. z o.o. ul. Pocztowa 7a, 59-975 Sulików, pokój nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.