eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Nowy Sącz: Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 12771 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu , ul. Staszica 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4434545, faks 018 4434545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi drukowania i dostawa druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. sukcesywne świadczenie usług związanych z przygotowaniem do druku, drukiem i dostawą wydawnictw i druków na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu zwanych dalej drukami 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami i postanowieniami specyfikacji oraz wzoru umowy. 3. W odniesieniu do objętości informatorów, przewodników i albumów studenta Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ilości stron zgodnie ze wskazaniami zamieszczonymi przy opisie szczegółowym w pkt. 4 powyżej. Zmiana ilości stron nie wpłynie na cenę. 4. Zamawiający przekaże wszystkie materiały do przygotowania projektów druków na płycie CD/DVD lub drogą elektroniczną, w formie materiałów roboczych w formacie WORD i JPG lub PDF. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie projektów graficznych, oraz przesłanie ich w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego do zamawiającego. Po uwzględnieniu ewentualnych poprawek zgłoszonych przez Zamawiającego do próbnego wydruku i uzyskanie akceptacji Zamawiającego Wykonawca przystąpi do ostatecznego wydruku. 5. Wykonawca potwierdzi pisemnie przyjęcie materiału od Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektów graficznych ( skład i łamanie) oraz korekty a następnie przesłania ich w formie elektronicznej i w postaci wydruku próbnego do Zamawiającego w terminie do 3 dni od daty przekazania przez Zamawiającego materiałów. 7. Zamawiający zobowiązuje się w terminie 3 dni od otrzymania próbnego wydruku zaakceptować wydruk, bądź zgłosić Wykonawcy ewentualne uwagi i poprawki. 8. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ostatecznym wydruku zgłoszone przez Zamawiającego poprawki i uwagi do wydruku/ów próbnych. Wykonawca zobowiązany jest wykonać materiał po ostatecznej akceptacji oraz dostarczyć go na koszt własny do wskazanych w formularzu oferty miejsc w terminie zadeklarowanym przez Wykonawcę (wskazanym w ofercie) od daty ostatecznej akceptacji przez Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest przesłać ostatecznie zaakceptowany wydruk na płycie CD/DVD lub drogą elektroniczną w formacie PDF i JPG wraz z plikiem źródłowym. 10. Numer ISBN dla Informatorów i Przewodników nadaje Zamawiający. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość zamawiania przewidywanego nakładu poszczególnych druków partiami w zależności od zapotrzebowania. 12 Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania do 8 pozycji wskazanych w rozdziale III pkt. 3 lit. A specyfikacji. 13. Szczegółowy wykaz oraz charakterystyka zamawianych druków, a także miejsca ich dostarczenia zostały określone w specyfikacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. W tym zakresie Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 1 roku od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usługi, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. świadczeniu usług drukowania i dostawy druków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. 2) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków opartych na przepisie art. 22 ust. 1 pkt. 4+ ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin wydruku i dostarczenia druków - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z postanowieniami specyfikacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zp.pwsz-ns.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu przy ul. Staszica 1, pok. nr 09..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 12:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz, ul. Staszica 1 - Sekretariat Ogólny - pokój 01 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Informator dla kandydatów na studia na rok akademicki 2015/2016; 2) Przewodnik dla studentów I roku studiów w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Nowym Sączu; 3) Ulotki informacyjne ogólne dla kandydatów na studia na rok akademicki 2015/2016 (rozkładane na trzy części); 4) Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia (rozkładane na trzy części instytutowe - 7 projektów); 5) Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia magisterskie (rozkładane na trzy części -5 projektów); 6) Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia (DL - jeden listek -6 projektów); 7) Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia kierunkowe (A4 łamana na 3 części -4 projekty); 8) Ulotki informacyjne o Uczelni w języku angielskim (A4 łamana na 3 części); 9) Teczki uczelniane zielone z logo i zdjęciami ze skrzydełkami (grube); 10) Teczki uczelniane zielone z logo (cienkie); 11) Plakaty dwustronne do autobusu B3 (5 projektów); 12) Plakaty jednostronne do szkół A3 (4 projekty); 13) Plakaty jednostronne okazjonalne A2 (6 projektów); 14) Torby papierowe małe - rozkładane; 15) Torby papierowe duże - rozkładane; 16) Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej małe; 17) Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej duże; 18) Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej małe - dla uczestników Festiwalu Nauki; 19) Nalepki PWSZ logo na foli samoprzylepnej małe - dla uczestników imprez popularno-naukowych; 20) Wizytówki (14 wzorów); 21) Albumy absolwentów IT; 22) Albumy absolwentów IT II ST. czerwiec; 23) Albumy absolwentów IJO; 24) Albumy absolwentów IKF; 25) Albumy absolwentów IE; 26) Albumy absolwentów IP; 27) Albumy absolwentów IZ; 28) Notatnik PWSZ (z logo uczelni); 29) Zakładka papierowa (2 wzory); 30) Biuwary z nadrukiem (A2 po 26 str.); 31) Program wdrożeniowy Strategii Rozwoju; 32) Plakaty jednostronne Erasmus+ A3 (1 projekt); 33) Mini folder Erasmus+; 34) Teczki kolorowe ze skrzydełkami Erasmus+; 35) Torby papierowe małe - rozkładane Erasmus+; 36) Informator dla kandydatów na studia podyplomowe i kursy dokształcające na rok 2015/2016; 37) Zaproszenia na inauguracje roku akademickiego; 38) Plakaty promocyjne dla IE; 39) Ulotki promocyjne dla IE; 40) Dyplom dla wyróżnionych absolwentów IE; 41) Ulotki na Dzień Kultury Języka; 42) Ulotki na studia podyplomowe i kursy językowe; 43) Plakaty dotyczące Międzynarodowej Konferencji Naukowej; 44) Plakaty dotyczące studiów podyplomowych oraz kursów językowych; 45) Dyplom dla wyróżnionych absolwentów; 46) Dyplom dla laureatów konkursów prowadzonych przez IJO; 47) Plakaty dotyczące konferencji w IT; 48) Ulotki informacyjne dla kandydatów na studia z orzeczeniem niepełnosprawności; 49) Karnety nr 1; 50) Ulotki reklamowe - ABK; 51) Naklejki samoprzylepne na karty zbliżeniowe na pływalnię; 52) Indeks kompetencji zawodowych (pielęgniarstwo); 53) Indeks kompetencji zawodowych (ratownictwo), 54) Plakaty A1 dotyczące IZ i V Sympozjum Naukowo-Szkoleniowego; 55) Plakaty A3 dotyczące IZ i V Sympozjum Naukowego; 56) Zaproszenia IZ na V Sympozjum Naukowo-Szkoleniowe; 57) Certyfikaty z personalizacją potwierdzające uczestnictwo w V Sympozjum Naukowo-Szkoleniowym; 58) Teczki białe z logo Organizatorów V Sympozjum Naukowo-szkoleniowego; 59) Notatnik - zestaw kartek do teczki z ppkt. 58..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wydruku i dostarczenia druków - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plakaty, ulotki na potrzeby Uczelnianej Rady Samorządu Studentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ulotki informacyjne; 2) Plakaty jednostronne mniejsze; 3) Plakaty jednostronne większe; 4) Wizytówki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-8, 79.80.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wydruku i dostarczenia druków - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.