eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów i artykułów biurowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Warszawa: Dostawa materiałów i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 127629 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4198 , ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6821316, faks 022 6821316.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bltr.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa 4198.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i artykułów biurowych do magazynu Zamawiającego zgodnie z nw. specyfikacją: 1. foliopis uniwersalny napełniony wodoodpornym tuszem typu dry safe, czas schnięcia do 4 sekund, skuwka w kolorze tuszu, szerokość linii pisania 0,4 mm, kolor czarny szt. 100 2. gumka kreślarska o wymiarach min. 65x24x12 mm (tolerancja +/- 1 mm), nie zawierająca substancji szkodliwych, z ruchomą osłoną ułatwiającą używanie szt. 3600 3. gumka wykonana z tworzywa sztucznego, o wymiarach 43x19x13 mm (tolerancja +/- 2 mm), dwustronna: część niebieska (1/3) usuwająca atrament, część biała (2/3) usuwająca ołówek, nie zawierająca substancji szkodliwych, ruchomą osłoną szt. 3000 4. gumki recepturki, mix kolorów, op. 25 g op. 50 5. kalka techniczna A4 o gramaturze powyżej 90 g/m2, doskonała przezroczystość, gładkie wykończenie, odporna na wielokrotne wymazywanie oraz drapanie, neutralne pH, umożliwia kreślenie ołówkiem, tuszem i pisakiem (op. 100 ark.) pac. 10 6. klej w sztyfcie 40gr, wysokiej jakości bez rozpuszczalników, do klejenia papieru, zdjęć, kartonu, tkanin oraz plastyku, zawierający barwniki spożywcze, rowkowana nakrętka oraz rowkowany sztyft obrotowy szt. 500 7. klej wikol w tubie, poj min. 45 ml. szt. 120 8. klipsy do papieru, 19 mm, (op. 12 szt.) op. 120 9. klipsy do papieru, 51 mm, (op. 12 szt.) szt. 120 10. naboje atramentowe do pióra, typ Parker, długie, kolor czarny (op. Kartonowe 5 szt) op. 100 11. naboje atramentowe do pióra, typ Parker, długie, kolor niebieski, (op.kartonowe 5 szt) op. 100 12. naboje atramentowe do pióra, typ Waterman, długie, kolor niebieski, (op. kartonowe 8 szt) op. 50 13. nożyczki o długości 16cm, wysokiej jakości ostrze ze stali nierdzewnej, ergonomiczna rękojeść z niełamliwego czarnego plastyku, w jednostkowym tekturowym opakowaniu na blistrze szt. 240 14. nożyczki o długości 20,5cm, wysokiej jakości ostrze ze stali nierdzewnej, ergonomiczna rękojeść z niełamliwego czarnego plastyku, dostępne również w wersji dla leworęcznych,w jednostkowym tekturowym opakowaniu na blistrze szt. 240 15. nożyczki biurowe, z satynowym ostrzem ze stali nierdzewnej, z ergonomiczną rękojeścią z niełamliwego plastiku, w jednostkowym opakowaniu tekturowym typu Try me, o długości 25,5 cm., kolor czarny szt. 120 16. ołówek z gumką, wykonany z żywicy syntetycznej, plastyczny, twardość HB szt. 360 17. ołówek drewniany, z elastycznym grafitem o średnicy 2 mm odpornym na złamania, twardość 2B, nazwa producenta, typ oraz twardość podana na korpusie szt. 360 18. ołówek drewniany z gumką, z elastycznym grafitem o średnicy 2 mm odpornym na złamania, twardość HB, nazwa producenta, typ oraz twardość podana na korpusie szt. 1000 19. plastelina 6 kolorów op. 200 20. podajnik do taśmy klejącej o szerokości 19 mm, z obciążoną podstawą, z gumą antypoślizgową, średnica rolki 28 mm, kolor czarny szt. 50 21. przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem alfabetycznym od A do Z, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary op. 100 22. przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem numerycznym od 1 do 10, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary op. 100 23. przekładki polipropylenowe, A4, z oznaczeniem numerycznym od 1 do 31, z kartą informacyjno-opisową, kolor szary op. 100 24. rozszywacz z mechanizmem blokującym szt. 240 25. teczka na dokumenty z gumką, formatu A4, jednostronnie powleka folią polipropylenową, tektura min. 400 g/m2, grzbiet do 20 mm, różne kolory szt. 1000 26. teczka z ringiem i klipem, o wymiarach minimum 350x260mm, wyposażona wewnątrz minimum w obszerną kieszeń, dwie kieszenie płaskie, kieszeń zapinaną na suwak, ring na 4 kółka oraz klip, cała zamykana na suwak, kolor czarny szt. 20 27. deska z klipsem, z dwiema okładkami sztywnymi, format A4, z wewnętrzną kieszenią na notatki, wizytówki, z uchwytem na długopis, różne kolory szt. 200 28. teczka na dokumenty formatu A4, zamykana na 2 rzepy, wykonana z utwardzanego kartonu pokrytego folią polipropylenową, z wewnętrznymi składanymi skrzydłami, szerokość grzbietu 35 mm, wymiary: 248x319x35 mm, dostępna w 7 kolorach szt. 100 29. dwuotworowa temperówka plastykowa z pojemnikiem i pokrywką zabezpieczającą, potrójnie mocowane stalowe ostrze pokryte cynkiem, dwukolorowa szt. 100 30. tusz bezolejowy o zawartości wody do 30%, do stempli, automatów, poduszek i pudełek stemplarskich, pojemność 25 ml (+/-1ml), czerwony, szt. 100 31. zszywki 23/10, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciaganie, ocynkowane (op.1000 szt.), op. 30 32. zszywki 23/13, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciaganie, ocynkowane (op.1000 szt.), op. 30 33. zszywki 23/8, stalowe - galwanizowane elektrycznie, o dużej twardości i odporności na rozciaganie, ocynkowane (op.1000 szt.), op. 30 34. segregator A5 z mechanizmem dźwigniowym, szer. grzbietu 7,5 cm, z grubego kartonu, okleina z poliolefiny, z dwustronną etykietą, na grzbiecie wzmocniony otwór na palec, kolor żółty szt. 100 35. taśma papierowa, 50 mm x 50 m, jednostronna, brązowa pokryta klejem uniwersalnym typu hot-melt 99 g/m2 szt. 10 Dostawa zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, maksymalnie w 3 dostawach licząc od dnia podpisania umowy do 30.10.2015 r. transportem Wykonawcy do magazynu materiałów szkoleniowych, Warszawa ul. Kajakowa 8. W przypadku dostarczenia artykułów biurowych innych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia lub nienależytej jakości, Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej ich wymiany na odpowiednie na własny koszt.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.11.30 - Podkładki z klipsem 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.33 - Temperówki do ołówków 30.19.91.00 - Kalka; papier samokopiujący; zestawy powielające oraz papier bez kalki .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełnienia tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp - zawarte we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia dostępny jest na stronie Zamawiającego www.1bltr.wp.mil.pl 2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej (art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych) 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. 4. Do każdego artykułu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia należy złożyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w opisie przedmiot zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiana miejsca dostawy; 2) zmiana terminu dostawy wynikająca z działania siły wyższej; 3) zmiana przepisów prawnych, np. VAT; 4) zmiana określonego producenta, modelu i/lub typu przedmiotu umowy, w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji, z tym, że cena wskazana nie może ulec podwyższeniu, a parametry techniczne nie mogą być gorsze

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: https://licytacje.uzp.gov.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.1bltr.wp.mil.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek. 2. Z platformy w pełnym zakresie mogą korzystać wyłącznie Wykonawcy zarejestrowani w systemie pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w systemie dostępnym na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, a wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji, powinien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie. 3. Login powinien uniemożliwiać identyfikację wykonawcy. W przypadku niepodania loginu we wniosku, lub też błędnego podania loginu niezarejestrowanego na stronie https://licytacje.uzp.gov.pl, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu który umożliwi przypisanie wykonawcy do prowadzonej licytacji poprzez jego wpisanie na listę wykonawców (na platformie licytacji) biorących w niej udział. Brak uzupełnienia w wyznaczonym terminie loginu, który umożliwi przypisanie wykonawcy do prowadzonej licytacji, skutkować będzie brakiem możliwości wzięcia udziału Wykonawcy w licytacji. Uwaga: nie należy przesyłać swojego hasła Zamawiającemu, nie należy też udostępniać hasła osobom nieuprawnionym. 4. Od Wykonawców chcących wziąć udział w przedmiotowej licytacji nie jest wymagany podpis elektroniczny. 5.Wymagania techniczne: Komputer klasy PC (lub równoważnej) spełniający wymogi techniczne określone przez producentów przeglądarek internetowych Ms Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej, z zainstalowaną jedną z w/w przeglądarek lub przeglądarką równoważną, podłączony do sieci Internet.

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. Licytacja elektroniczna na dostawę materiałów i artykułów biurowych, będzie licytacją 1-etapową. 2. W toku licytacji elektronicznej wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 3. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 4. W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach; grosze należy oddzielić od złotych kropką. 5. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 6. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100,00 PLN brutto (słownie: sto złotych brutto). 7. W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 8. W celu zapewnienia aktualności listy postąpień niezbędne będzie samodzielne odświeżanie ekranu przy użyciu przycisku przeglądarki internetowej - system nie dokonuje odświeżania automatycznie. 9. Zamawiający przyjął za cenę wywoławczą brutto za Dostawę materiałów i artykułów biurowych kwotę 40.000,00 PLN brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto) . 10. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej najniższą cenę brutto za realizacje całego zamówienia. 11. Cena oferty winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. 12. Bezpośrednio po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający poda na swojej stronie internetowej nazwę oraz adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano. 13. Formalności niezbędne do zawarcia umowy jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty: Po wyborze najkorzystniejszej oferty w celu zawarcia umowy wykonawca winien: 1) Przedłożyć: a) pełnomocnictwo do zawarcia umowy, jeżeli nie wynika ono z treści wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, b) umowę regulującą współpracę - w przypadku złożenie oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2) Przekazać faxem lub drogą e-mail następujące informacje : a) dane do wpisania w umowie (m. in. adres zamieszkania osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), oraz inne niezbędne wynikające z treści wzoru umowy, b) wysokość kwoty netto wynikająca z oferty, 3) Złożyć wypełniony dokument zawierający: ceny jednostkowe netto, wartość, nazwę producenta, nazwę produktu nadaną przez producenta i nr katalogowy producenta sumę która musi być identyczna z wylicytowaną kwotą. 4.) Dla każdego artykułu z przedmiotu umowy wybrany Wykonawca musi złożyć dokumenty potwierdzające wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia np. karty produktu, opis przedmiotu itp. Niedopełnienie tych formalności stanowić będzie uchylenie się przez Wykonawcę od zawarcia Umowy.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 30 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 07.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4198 ul. Żwirki i Wigury 1C 00-909 Warszawa Kancelaria Jawna pok. 214 budynek nr 51.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 5 dni po terminie przekazania zaproszeń o godzinie 10:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Licytacja zakończy się w dniu otwarcia licytacji o godzinie 10:30. Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta (postąpienie)

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów: 1) postępowanie jest prowadzone w języku polskim; 2) wniosek wraz z załącznikami, Wykonawca/y składają w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie zabezpieczonej w sposób gwarantujący zachowanie w poufności treści wniosku, na adres: Jednostka Wojskowa 4198 ul. Żwirki i Wigury 1C, 00-909 Warszawa, Kancelaria Jawna, pokój 214, budynek 51. Konsekwencje żle oznaczonej koperty ponosi wykonawca. 3) pozostałe oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje ( np. wyjaśnienia tajemnicy przedsiębiorstwa, wyjaśnienia z art. 26 ust. 4 ustawy Pzp, wezwania do złożenia dokumentów zgodnie z art. 26 ust. 4 ustawy Pzp, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty/unieważnienie postępowania) Zamawiający i Wykonawca przekazują faksem z zastrzeżeniem, że: a) dokumenty i oświadczenia tj. informacja, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów i pełnomocnictwo, muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; b) pozostałe dokumenty i oświadczenia (inne niż wymienione w lit. a), o które wzywa Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych a art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 4) Od momentu otwarcia licytacji do momentu zamknięcia licytacji , zgodnie z art. 77 ustawy Pzp, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje droga elektroniczną za pośrednictwem platformy licytacyjnej. 5) Zaproszenie o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej przekazane zostanie Wykonawcom przez Zamawiającego faxem na numer podany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. 6) Wszelkie informacje dotyczące niniejszego postępowania do momentu upływu terminu otwarcia licytacji, będą zamieszczane na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.1bltr.wp.mil.pl (zakładka zamówienia publiczne). 7) Wszelka korespondencja winna być oznaczona numerem postępowania i nazwą postępowania oraz kierowana faksem na numer 261 821 316. IV.4.16.2. Załącznikami do niniejszego ogłoszenia udostępnionymi na stronie Zamawiającego są: a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1; b) wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji wraz ze wzorami oświadczeń - załącznik nr 2; c) istotne warunki umowy - załącznik nr 3; d) informacje dotyczące postępowania w trybie licytacji elektronicznej - załącznik nr 4.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.