eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Budowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 102019B Bobrowisko - Wiatrołuża km 0+000- km 2+402 do drogi powiatowej nr 1153B. - Etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Suwałki: Budowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 102019B Bobrowisko - Wiatrołuża km 0+000- km 2+402 do drogi powiatowej nr 1153B. - Etap I
Numer ogłoszenia: 127567 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki , ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 102019B Bobrowisko - Wiatrołuża km 0+000- km 2+402 do drogi powiatowej nr 1153B. - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - Budowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 102019B Bobrowisko - Wiatrołuża km 0+000- km 2+402 do drogi powiatowej nr 1153B - Etap I Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz projekt budowlany. Projekt podzielono na etapy. Przedmiotem zamówienia jest Etap I którego zakres opracowania obejmuje przebudowę i rozbudowę drogi gminnej kl. D, Nr 102019B Bobrowisko - Wiatrołuża km 0+000- km 2+402 do drogi powiatowej nr 1153B wraz z remontem i wymianą części przelotowych przepustów. Celem inwestycji jest poszerzenie korpusu drogi i ulepszenie nawierzchni w celu poprawy warunków życia mieszkańców. Droga gminna stanowi ciąg komunikacyjny od drogi powiatowej nr 1153B do drogi powiatowej nr 1153B, zapewnia dostęp i obsługę komunikacyjną mieszkańców. Z uzbrojenia technicznego występują kable eNN, linia napowietrzna Sn i Nn, wodociąg, sieć teletechniczna. W obrębie projektu obiekty inżynierskie występują. Na rzece występują przepusty, sklepiony i wielootworowy betonowy, oba przepusty podlegają remontowi. Wody opadowe z nawierzchni utwardzonych odprowadzane są powierzchniowo do rowów drogowych trawiastych, na ciekach wodnych pod drogą i zjazdami w linii rowów drogowych występują przepusty których części przelotowe przewidziano do wymiany. UWAGA. Załączony projekty zawiera cały zakres robót, który nie jest przewidziany w niniejszym postępowaniu. Cel opracowania wiąże się z przystosowaniem terenu pod funkcje drogi publicznej klasy technicznej D dojazdowa, poszerzenie korpusu drogi, wykonanie nowej konstrukcji, remont przepustów na rzece wymiana uszkodzonych elementów przepustów pod zjazdami, wykonanie rowów. Projektowany odcinek drogi stanowić będzie rozbudowę ciągu komunikacyjnego drogi gminnej. W pasie drogowym zaprojektowano koronę drogi szer. szerokości 6,0m - 8,50m. Wysokościowo zachowano istniejący układ z drobnymi korektami celem uzyskania normatywnych dopuszczalnych minimalnych spadków podłużnych oraz płynnego powiązania niwelety drogi z istniejącymi skrzyżowaniami, zjazdami indywidualnymi z drogi publicznej oraz istniejącym zagospodarowaniem terenu. Zakresem opracowania objęto wykonanie następujących asortymentów robot: -budowa układu komunikacyjnego tj. droga publiczna klasy D z dostosowaniem do natężenia ruchu kategorii KR 1 - ETAP I bez nawierzchni bitumicznej; -budowa miejsc dostępu -zjazdy; -przebudowa istniejących przepustów pod drogą i zjazdami polegająca na wymianie części przelotowych i obruków; -na istniejącym cieku wodnym - rz. Wiatrołuża remont istniejących przepustów polegający na oczyszczeniu elementów betonowych konstrukcji, uzupełnieniu ubytków betonu, uzupełnienie obrukowania stożków, montaż poręczy zabezpieczających. W celu zabezpieczenia wód płynących przed zanieczyszczeniem w trakcie prowadzenia robót Wykonawca będzie zobowiązany do zastosowania siatek i folii zabezpieczających w celu zebrania powstałych w trakcie robót drobnych odpadków betonowych i pyłów i zabezpieczenia przed dostaniem się do wody. -Przełożenie kabla miedzianego sieci orange poza jezdnię w miejscach kolidujących z projektowaną nawierzchnią. Dane techniczne i użytkowe dróg: -Droga kl. D, kategoria: gminna -Przekrój drogowy, korona drogi 6,0m z poszerzeniem do 8,50m w miejscu mijanek. -Podbudowy z kruszywa naturalnego, -Odwodnienie powierzchniowe z rozsączeniem do rowów drogowych. -Zjazdy na pola i do gospodarstw.. Charakterystyka konstrukcji nawierzchni ETAP I. Nawierzchnie jezdni zaprojektowano jako: - 10 cm podbudowa z kruszywa naturalnego doziarniona 50% łamanym stabilizowanym mechanicznie; - 20 cm grunt stabilizowany cementem Rm = 1,5 MPa oraz nawierzchnie zjazdów - 10 cm nawierzchnia z kruszywa naturalnego doziarniona 50% łamanym stabilizowanym mechanicznie; - 20 cm grunt stabilizowany cementem Rm = 1,5 Mpa na szerokości korpusu drogi Odwodnienie - Sposób odwodnienia pozostaje bez zmian , wody opadowe z jezdni zostaną odprowadzone powierzchniowo, grawitacyjnie przez projektowane elementy odwodnienia: Rowy drogowe trawiaste otwarte, Rowy kryte - pod zjazdami przepusty, Przepusty pod drogą, dwa przepusty na istniejącym cieku wodnym - rz. Wiatrołuża przewidziane do remontu, przepust sklepiony i trzyotworowy przepust betonowy fi 150cm naprawa polegająca na oczyszczeniu elementów betonowych konstrukcji, uzupełnieniu ubytków betonu, uzupełnienie obrukowania stożków, montaż poręczy zabezpieczających. Kolizje z istniejącymi sieciami i instalacjami. Na terenie inwestycji znajdują się kable energetyczne, kable teletechniczne, sieć wodociągowa. Przed rozpoczęciem należy zlokalizować istniejące uzbrojenie terenu ze szczególnym uwzględnieniem sieci elektrycznych i teletechnicznych które należy zabezpieczyć rurami osłonowymi - przepusty dwudzielne. Przełożyć odcinki sieci TP kolidujące z projektowanym zagospodarowaniem. W rejonie istniejącego uzbrojenia podziemnego roboty ziemne należy wykonywać sposobem ręcznym. Jako zasadę przyjmuje się, że w ulicach wykopy wykonywane będą o ścianach pionowych z umocnieniem ścian. UWAGA. Załączony projekty zawiera cały zakres robót, który nie jest przewidziany w niniejszym postępowaniu. Zamówienie ETAP I nie obejmuje n/w elementów: nawierzchni z betonu asfaltowego - w-wa wiążąca i ścieralna, części robót wykończeniowych - ścieki betonowe, bariery energochłonne oraz części oznakowania pionowego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien, przed terminem składania ofert tj. do 22 lipca 2016 roku do godziny 13:00, wnieść wadium w wysokości 15 000,00zł słownie: piętnaście tysięcy złotych. Wadium może być wniesione w jednej z form określonej w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. O Suwałki 62 1240 5891 1111 0000 5748 9764. W tytule dowodu wpłaty należy wpisać: Budowa i rozbudowa drogi gminnej Nr 102019B Bobrowisko - Wiatrołuża km 0+000- km 2+402 do drogi powiatowej nr 1153B - Etap I. Za termin wniesienia wadium uważa się wpływ pieniędzy na rachunek zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach określone w art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. - oryginały - składa się z ofertą. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi o nawierzchni z kruszywa i wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda, w tym jednej roboty polegającej na budowie drogi, przy zastosowaniu ulepszenia i wzmocnienia podłoża spoiwem hydraulicznym, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących wyżej wymienionych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnił warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone w branżach objętych przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi o nawierzchni z kruszywa i wartości robót nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda, w tym jednej roboty polegającej na budowie drogi, przy zastosowaniu ulepszenia i wzmocnienia podłoża spoiwem hydraulicznym;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale z zachowaniem formy pisemnej. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów żąda aby dokument ten w swojej treści oprócz informacji kto jest podmiotem udostępniającym i przyjmującym zasoby powinien zawierać co najmniej: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, e) oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności podmiotu z wykonawcą za szkodę wyrządzoną zamawiającemu w wyniku nieudostępnienia zasobów do których się podmiot zobowiązał. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę nazw podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Zaproponowane skrócenie terminu wykonania zamówienia - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach: zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia warunków pogodowych które uniemożliwiają realizację zamówienia i spowodują zawieszenie wykonywania robót, w przypadkach klęski żywiołowej lub wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim; zmiany spowodowane nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, np. niewybuchy i niewypały, wykopaliska uniemożliwiające wykonanie robót; przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp., których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; zmiana będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: a) nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, b) wstrzymanie robót przez Zamawiającego. Zmiana rzutująca na wynagrodzenie, w przypadku: robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp., których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, pok. nr 138..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, w sekretariacie (Nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.