eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pnPrzebudowa 6 486,50 mb. sieci wodociągowej, 115 szt. przyłączy wodociągowych w miejscowości Hrubieszów - część 2 (Południe część I, osiedle HSM oraz ul. Zamojska) w ramach realizacji projektu pn.Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Hrubieszów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Przebudowa 6 486,50 mb. sieci wodociągowej, 115 szt. przyłączy wodociągowych w miejscowości Hrubieszów - część 2 (Południe część I, osiedle HSM oraz ul. Zamojska) w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II.
Numer ogłoszenia: 127496 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Hrubieszów , ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 084 6962380 w. 56, faks 084 6962380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.hrubieszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: Przebudowa 6 486,50 mb. sieci wodociągowej, 115 szt. przyłączy wodociągowych w miejscowości Hrubieszów - część 2 (Południe część I, osiedle HSM oraz ul. Zamojska) w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, zgodnie z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, nad realizacją zadania pn. Przebudowa 6 486,50 mb. sieci wodociągowej, 115 szt. przyłączy wodociągowych w miejscowości Hrubieszów - część 2 (Południe część I, osiedle HSM oraz ul. Zamojska) w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II. 1. Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane a zakres nadzorowanych robót określają : dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót a będzie obejmował w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli w zakresie zgodności realizowanych robót z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarem robót oraz aktualnie dostępną wiedzą techniczną, sztuką budowlaną obowiązującymi przepisami w szczególności prawem budowlanym, polskimi i europejskimi normami, zasadami i warunkami określonymi w decyzjach min. w decyzjach pozwolenia na budowę itp. b) kontrola prawidłowości prowadzenia dzienników budowy i dokonywanie wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; c) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę Robót, dostaw, zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, p.poż i ochrony środowiska; d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu; e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz zainstalowanych urządzeń, materiałów, a także zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; f) potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót i sprawowanie nadzoru nad usunięciem wad i usterek przez Wykonawcę robót budowlanych; wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania robót określonych w umowie; g) prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swoich obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy; h) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; i) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia należnego Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; j) udział w czynnościach odbioru dokumentacji powykonawczej, odbioru końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego. W ramach tych czynności Inspektor zobowiązany jest do potwierdzenia gotowości do odbioru oraz przekazania Zamawiającemu protokołów odbioru i dokumentacji powykonawczej; k) współpraca z Wykonawcą robót i Zamawiającym w zakresie wykonawstwa robót budowlanych: - kontrola dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z dokumentacją projektową, - sprawdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, jakie mają być wbudowane zgodnie z dokumentacją projektową, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, aprobat technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów, znaków zgodności itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych, wadliwych, - w uzgodnieniu z Zamawiającym. zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, - rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, - monitorowanie postępu robót, kontrola zakresu, ilości i wartości robót z przyjętym harmonogramem robót wykonawcy, - sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy, - organizowanie dodatkowych testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, - przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową oraz dobrą praktyką inżynierską, - organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba - na życzenie Zamawiającego) oraz przygotowywanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów ze spotkań, - egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami kontraktowymi, - potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także - na żądanie Zamawiającego - kontrolowanie rozliczenia budowy, - dbałość o sporządzanie dokumentacji fotograficznej w trakcie prowadzenia inwestycji oraz jej kontrola, - wydawanie Wykonawcy, kierownikowi budowy i-lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, - żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy i- lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową i-lub pozwoleniem na budowę, - sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, prowadzenie prób i odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania, - skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu pozwoleń na użytkowanie, - przegląd, ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym, - po zakończeniu robót, podczas okresu zgłaszania wad i w okresie rękojmi dla umów lecz nie dłużej niż przewiduje to końcowa data gwarancji i rękojmi z tytułu prac i usług świadczonych w ramach umowy, uczestniczenie w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, l) kontrolowanie szczegółowych rozliczeń budowy zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane zawartej przez Zamawiającego z ich Wykonawcą, m) sporządzenie dokumentacji archeologicznej z przeprowadzonego nadzoru, sporządzenie i złożenie sprawozdania do WUOZ w Lublinie Delegatura w Zamościu w terminie nie dłuższym niż 30 dni po zakończeniu prac terenowych, n) działanie w ramach zawartej umowy związane z nadzorem z ramienia Zamawiającego nad prowadzonymi robotami budowlanymi oraz rozliczenie umowy, wynikające z uwarunkowań realizowanego zadania inwestycyjnego, a w szczególności wymagań Instytucji Zarządzającej, o) wykonywanie obowiązków w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013, p) Inspektor nadzoru nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe. Dotyczy to w szczególności decyzji związanych ze sposobem realizacji zadania przez wykonawcę robót, q) w związku z gwarancja jaką Wykonawca robót gwarantuje Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia inspektor nadzoru będzie obowiązany do wykonania czynności w imieniu Zamawiającego w ramach nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancji, w szczególności w przypadku zgłoszenia usterek spowodowanych niewłaściwym wykonawstwem, r) wykonywanie w imieniu Zamawiającego innych czynności związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego wymaganych obowiązującymi przepisami prawa. 2.Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie pełniona w specjalnościach: - Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci wodociągowych i kanalizacyjnych ; - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej; - Inspektor nadzoru w specjalności archeologicznej. 3.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje niżej wymieniony zakres rzeczowy: Przebudowa 6 486,50 mb. sieci wodociągowej, 115 szt. przyłączy wodociągowych w miejscowości Hrubieszów - część 2 (Południe część I, osiedle HSM oraz ul. Zamojska) w ramach realizacji projektu pn.: Czysta Woda na Pobużu - Transgraniczny System Zaopatrzenia w wodę Hrubieszowa i Włodzimierza Wołyńskiego - ETAP II. Przebudowa i budowa sieci wodociągowej obejmuje poniższe ulice: ul. Pobereżańska, ul. Polna, ul. Mickiewicza, ul. Listopadowa, ul. Gródecka, ul. Krótka, ul. Krasickiego, ul. Zamojska, osiedle HSM- ul. Piłsudskiego. Trasy sieci przebiegają po terenie stanowiącym własność Gminy Miejskiej Hrubieszów, w pasie dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych. Sieć wodociągowa z przyłączami realizowana będzie w terenie zurbanizowanym w drogach: - miejskich o nawierzchni nieutwardzonej gruntowo-żużlowej oraz utwardzonej asfaltowej, - gminnych o nawierzchni nieutwardzonej gruntowej, gruntowo-żużlowej oraz utwardzonej-asfaltowej, - powiatowych o nawierzchni utwardzonej asfaltowej, - wojewódzkiej o nawierzchni utwardzonej asfaltowej, - oraz po terenach prywatnych zabudowanych budynkami mieszkalnymi i gospodarczymi, z infrastrukturą podziemną: - sieci energetycznych podziemnych i naziemnych, - sieci gazowej, - sieci telekomunikacyjnych - nadziemnych i podziemnych, - sieci telewizji kablowej, - sieci ciepłowniczej, - sieci kanalizacji deszczowej, - sieci kanalizacji sanitarnej - ciśnieniowej oraz grawitacyjnej; W zakres przebudowy sieci wodociągowej wchodzi: - likwidacja (demontaż) wodociągu w zakresie średnic DN32 - DN300, - wraz z armaturą (dotyczy odcinków wykonywanych wykopem otwarty), - likwidacja hydrantów, skrzynek ulicznych na nieczynnych sieciach), - demontaż uzbrojenia przepinanych przyłączy wodociągowych, - demontaż wymienianych zasuw, - likwidacja części komór zasuw, - budowa nowych przewodów wodociągu w zakresie średnic DN32-DN300 wraz z armaturą, - przełączenie istniejących odbiorców do wykonanej sieci wodociągowej, - naprawa pozostałych komór zasuw. Część przewodów sieci wodociągowej znajduje się w pasie dróg o różnych kategoriach. Wiąże się to dodatkowo z robotami demontażowymi i odtworzeniowymi ciągów jezdnych, pieszo-jezdnych, pieszych i poboczy. Istniejąca sieć wodociągowa wykonana jest z rur stalowych, azbesto-cementowych, żeliwnych, PCV. Rury ułożone są na głębokościach zmiennych z przykryciem 1,2 - 2,0 m. Zakres robót Południe 1 obejmuje : - DN300 (przewiert sterowany) 460,5 m - DN300 (wykop otwarty) 129,0 m - DN250 (przewiert sterowany) 134,5 m - DN250 (wykop otwarty) 110,5 m - DN250 (kraking) 776,5 m - DN200 (przewiert sterowany) 1047,5 m - DN200 (kraking) 455,5 m - DN200 (wykop otwarty) 161,5 m - DN150 (przewiert sterowany) 490,5 m - DN150 (wykop otwarty) 97,0 m - DN125 (przewiert sterowany) 153,0 m - DN125 (wykop otwarty) 31,0 m - DN100 (przewiert sterowany) 190,5 m - DN100 (wykop otwarty) 70,0 m - DN80 (wykop otwarty) 13,5 m - DN65 (wykop otwarty) 104,0 m Razem: 4 425,0 m Przyłącza wodociągowe: - DN50 (wykop otwarty) 34,5 m - DN40 (wykop otwarty) 65,0 m - DN32 (wykop otwarty) 7,5 m Razem: 107,0m podłączenia domowe (przepięcie istniejących+nowe) 104 szt. - DN65 (wykop otwarty) 45,0 m - DN50 (wykop otwarty) 153,0 m - DN25 (wykop otwarty) 9,0 m Razem: 207,0m Zakres robót na osiedlu HSM obejmuje: - DN150 (wykop otwarty) 53,5 m - DN150 (przewiert sterowany) 380,0 m - DN100 (wykop otwarty) 95,0 m - DN100 (przewiert sterowany) 367,0 m - DN65 (wykop otwarty) 209,5 m - DN65 (przewiert sterowany) 139,5 m - DN 50(wykop otwarty) 119,5 m - DN 50(przewiert sterowany) 146,0 m - DN40(wykop otwarty) 39,5 m Razem: 1549,50m Zakres robót ul. Zamojska obejmuje : - DN100 146,0 m - podłączenia domowe (przepięcie istniejących - nowe) 11 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi polegające na świadczeniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją co najmniej dwóch (2) robót budowlanych (budowie, przebudowie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych) o wartości robót min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych) każda oraz nadzorował przebudowę, budowę sieci wod-kan wykonanej przewiertem horyzontalnym sterowanym na odcinku długości co najmniej 500 m, co potwierdzi załączając dowody, że usługi zostały wykonane. Dowodem na powyższe będą poświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego, tj. - Inspektor nadzoru w branży sanitarnej-kordynator posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz nie mniej niż 3 - letnie doświadczenie zawodowe. - Inspektor nadzoru w branży drogowej - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz nie mniej niż 3 - letnie doświadczenie zawodowe. - Inspektor nadzoru archeologicznego - osoba posiadająca tytuł magistra archeologii oraz nie mniej niż 3 - letnie doświadczenie zawodowe. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000 zł. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń, z których jednoznacznie musi wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnił, stosując formułę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty, wzór stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W przypadku udziału podwykonawców - wzór załącznik nr 6. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umhrubieszow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Hrubieszowie -Wspólne Biuro Zarządzania Zaopatrzenia w wodę ul. 3-go Maja 15 tel. 84 6964262..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat - Gmina Miejska Hrubieszów ul. mjr H. Dobrzańskiego Hubala 1, 22-500 Hrubieszów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie zadania pochodzi ze środków Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013. Priorytet 1.Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego Działanie 1.3. Poprawa dostępności regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.