eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania polegającego na przebudowie domku pilota nr 52 oraz budowie budynku symulatora lotów na potrzeby systemu LINK-16 w Świdwinie.



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Szczecin: Usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania polegającego na przebudowie domku pilota nr 52 oraz budowie budynku symulatora lotów na potrzeby systemu LINK-16 w Świdwinie.
Numer ogłoszenia: 127316 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O ZAMÓWIENIU NA PODWYKONAWSTWO - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY/ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY DO ZAWARCIA UMOWY O PODWYKONAWSTWO

I.1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Narutowicza 17B, 70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4512000, 4512026, faks 91 4512024, 4512029, 4512434.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ: Inny: Jednostka Organizacyjna MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA / PRZEDMIOT UMOWY O PODWYKONAWSTWO

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo: Usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania polegającego na przebudowie domku pilota nr 52 oraz budowie budynku symulatora lotów na potrzeby systemu LINK-16 w Świdwinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia / określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu umowy o podwykonawstwo: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu programu inwestycji i programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania polegającego na przebudowie domku pilota nr 52 oraz budowie budynku symulatora lotów na potrzeby systemu LINK-16 w Świdwinie. 2. Zamówienie jest realizowane w oparciu o regulamin wewnętrzny Zamawiąjącego z uwagi na treść art. 131b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późń. zm.). 3. Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu m.in. o dane i wymagania zawarte w Minimalnych Wojskowych Wymagań Organizacyjno -Użytkowych oraz Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych. Minimalne Wojskowe Wymagania Organizacyjno-Użytkowe są do wglądu w siedzibie RZI Szczecin (bud. 24, pok. 9), ul. Narutowicza 17b, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z Panem Sylwestrem Talarskim - tel. (91) 451 20 42. Instrukcja o ochronie obiektów wojskowych - sygn. OIN 5/2011 o klauzuli ZASTRZEŻONE jest do wglądu w Kancelarii RZI Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu i godziny z Kierownikiem kancelarii - tel. (91) 451 20 66. Wglądu do Instrukcji mogą dokonać tylko osoby posiadajace poświadczenie bezpieczeństwa lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182 poz. 1226) uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej ZASTRZEŻONE oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. Szacunkowa wartość zamówienia: 36 328,96 zł..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.7) dopuszcza się złożenie oferty częściowej :nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 126.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty będzie wymagał wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU

  • przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia:
    1) Zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) wykonawca musi posiadać: a) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; b) pracowników, wymienionych w części III.3.5) niniejszego ogłoszenia, przewidzianych do realizacji zadania; c) osobę lub komórkę organizacyjną odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE; d) opracowaną zgodnie z art. 43 ust. 5 ww. ustawy instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony; e) własny system teleinformatyczny umożliwiający przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE - spełniający wymagania określone w rozdziale 8 Bezpieczeństwo teleinformatyczne ww. ustawy oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. Nr 159, poz. 948). Wszyscy pracownicy wymienieni powyżej w poz. a) ÷ c) oraz kierownik firmy muszą posiadać ważne dokumenty upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych. 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - w takim przypadku: a) Ustanawiają Lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. b) Liderem musi być Wykonawca, który spełnia warunki określone w pkt 1) lit. a), c), d) i e). c) Wszyscy pracownicy przewidziani do realizacji zamówienia musza spełniać warunki w zakresie dostępu do informacji niejawnych na poziomie co najmniej ZASTRZEŻONE; d) Lider jest odpowiedzialny za całokształt prac związanych z dostępem do informacji niejawnych. e) Wszystkie elementy zadania związanego z dostępem do informacji niejawnych wykonują uprawnieni pracownicy w przystosowanych pomieszczeniach Lidera. f) W składanym wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Lider wskazuje imiennie wszystkie osoby, które będą wykonywały poszczególne prace związane z dostępem do informacji niejawnych. g) W terminie określonym przez Zamawiającego Lider dostarczy umowę, w której dokonany będzie podział zadań ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych oraz określony sposób i warunki realizacji umowy. 3) Załącznikiem do umowy będą szczegółowe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE.

III.3.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.2) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności z zakresie pozwalającym na realizację zamówienia.

  • III.3.3) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie realizacja zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu dwuetapowym, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na samodzielnym wykonaniu min. 1 usługi polegającej na wykonaniu programu inwestycji, programu organizacyjno-użytkowego, programu funkcjonalno-użytkowego lub dokumentacji projektowej obejmującej budowę, przebudowę lub rozbudowę budynku administracyjno-biurowego, hotelu, internatu o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 900 m2.

  • III.3.4) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym tj. własnym systemem teleinformatycznym dopuszczonym do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE spełniającym wymagania określone w rozdz. 8 Bezpieczeństwo teleinformatyczne ustawy o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228) oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. nr 159, poz. 948).

  • III.3.5) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - odpowiedzialnymi za świadczenie usług: a) min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w dowolnej specjalności. Pracownik wymieniony powyżej oraz kierownik firmy i pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych muszą posiadać ważne dokumenty upoważniające do dostępu do materiałów niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa) oraz zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.

  • III.3.6) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU

    • III.6) INNE DOKUMENTY

      Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

      1) Wykaz usług określonych w pkt. III.3.3) niniejszego ogłoszenia, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, powierzchni użytkowej, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są: - poświadczenie; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 2) Wykaz osób, określonych w pkt. III.3.5) niniejszego ogłoszenia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 4) Oświadczenie o posiadaniu: a) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych; b) ważnych dokumentów upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE (upoważnienia lub poświadczenia bezpieczeństwa) oraz zaświadczeń stwierdzających odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych przez pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wymienionych w pkt. III.3.5), pracowników wymienionych w pkt. III.3) ppkt 1) lit. a) ÷ c) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu oraz kierownika firmy; c) osoby lub komórki organizacyjnej odpowiedzialnej za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE; d) opracowanej zgodnie z art. 43 ust. 5 ww. ustawy instrukcji dotyczącej sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającej zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony; e) własnego systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE spełniającego wymagania określone w rozdz. 8 Bezpieczeństwo teleinformatyczne ww. ustawy oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa teleinformatycznego (Dz. U. nr 159 poz. 948). 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 6) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

      SEKCJA IV: PROCEDURA

      IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

      IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

      IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

      Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

      Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wykonawców, którzy w odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu dwuetapowym wraz z dokumentami określonymi w pkt. III.6) potwierdzającymi spełnienie warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. III.3.2) ÷ III.3.6) niniejszego ogłoszenia, zgodnie ze wzorem formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu dwuetapowym, zamieszczonym na stronie internetowej: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl. W przypadku, gdy wpłynie większa od 5 liczba wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający dokonując ich oceny będzie kierował się następującą zasadą: - za wykazanie kolejnej usługi poza wymaganą, zgodnej z przedmiotem zamówienia i określonej w pkt. III.3.3 niniejszego ogłoszenia, żądanej do potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, zrealizowanej przez Wykonawcę w sposób należyty - Zamawiający przyzna 1 pkt za każde 100 m2 wykazanej powierzchni użytkowej budynku ponad powierzchnię żądaną (tj. ponad 900 m2). W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem tylko jednej usługi lub gdy otrzyma taką samą liczbę punktów, co inny Wykonawca, Zamawiający w pierwszej kolejności zaprosi Wykonawcę, który wykazał się realizacją przedmiotowej usługi z większą powierzchnią użytkową.

      IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

      IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

      IV.3) ZMIANA UMOWY

      przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy

      Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

      Zmiany do umowy zostaną przekazane Wykonawcom na etapie wysłania zaproszenia do składania ofert.

      IV.5) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

      IV.5.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zostanie przekazana Wykonawcom na etapie wysłania zaproszenia do składania ofert..

      IV.5.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba RZI Szczecin (budynek nr 22, biuro nr 4).

      IV.5.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

      IV.5.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest realizowane w trybie przetargu dwuetapowego w oparciu o treści zapisów regulaminu wewnętrznego Zamawiającego z uwagi na zapis art. 131b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu dwuetapowym (zgodnie ze specyfikacją przedmiotu zamówienia i drukiem zamieszczonym na stronie internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl. 3. Wniosek oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami. 4. Wniosek musi być sporządzony w języku polskim i w formie pisemnej. 5. Strony wniosku powinny być ponumerowane i zabezpieczone przed zdekompletowaniem (trwale spięte). 6. Wniosek i wszystkie załączone dokumenty powinny/a odpowiednio podpisać lub poświadczyć za zgodność z oryginałem osoby/a uprawnione/a do reprezentowania Wykonawcy ujawnione/a w rejestrze lub ewidencji. Do wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo (oryginał) dla tej osoby/ tych osób, udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze lub ewidencji. Pełnomocnictwo powinno zawierać stwierdzenie, że ustanowieni pełnomocnicy są uprawnieni do dokonywania tych czynności w imieniu Wykonawcy. W każdym wypadku ustanawiania pełnomocnika, należy do wniosku załączyć dokument potwierdzający umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą spełniać wymagania określone w punkcie III.3) niniejszego ogłoszenia oraz złożą oświadczenie określone w pkt. III.6. ppkt. 6). 8. Wykonawcy przedłożą przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia - umowę określającą obowiązki stron, cel działania, okres ważności umowy, sposób współdziałania stron, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdą z nich, ze szczególnym uwzględnieniem dostępu do informacji niejawnych, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców). 9. Wniosek musi być podpisany przez kierownika Wykonawcy - Lidera lub przez osobę uprawnioną, której udzielił pełnomocnictwa. Dokument potwierdzający umocowanie należy załączyć do wniosku. Treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. 10. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z osobami określonymi w pkt. 9 tj. kierownikiem Wykonawcy lub osobą przez niego umocowaną. 11. Wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Lidera. 12. Wszelkie poprawki w treści wniosku muszą być parafowane przez osobę podpisującą wniosek. 13. Wniosek należy umieścić w zaklejonym, nieprzejrzystym, nienaruszonym opakowaniu (kopercie). 14. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Wykonawców, którzy realizując zamówienia na rzecz Zamawiającego - RZI Szczecin wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub z własnej winy opóźniając się z jego realizacją lub wykonując je nienależycie zostali zobowiązani do zapłaty kary umownej jeżeli szkoda ta lub obowiązek zapłaty kary umownej wynosiły nie mniej niż 10% wartości realizowanego zamówienia i zostały stwierdzone przez Zamawiającego w okresie 2 lat przed wszczęciem postępowania, b) Wykonawców w stosunku, do których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość, c) Wykonawców, którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) Wykonawców, których osoby reprezentujące prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, oraz e) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, f) Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, g) Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków w zakresie ochrony informacji niejawnych. 15. Z uwagi na realizację zamówienia, które wiąże się z korzystaniem z informacji niejawnych, wymaga ich wykorzystania lub je zawiera oraz służy celom bezpieczeństwa, Zamawiający nie przewiduje podwykonawstwa. 16. W przypadku, gdy liczba wniosków spełniających warunki dopuszczające do udziału w postępowaniu złożonych przez Wykonawców będzie mniejsza niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający może: a) zaprosić do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki; b) zawiesić postępowanie i ponownie zamieścić ogłoszenie o zamówieniu; c) zamknąć przetarg i powtórzyć przetarg dwuetapowy ponownie zamieszczając ogłoszenie o zamówieniu z możliwością zmiany stawianych warunków udziału w postępowaniu. W przypadku o którym mowa w lit. b) zamawiający zaprasza do udziału w postępowaniu wszystkich Wykonawców, którzy odpowiedzieli na pierwsze i drugie ogłoszenie o zamówieniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu. 17. Zamawiający zamknie postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku, gdy nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. 18. Zamawiający udzieli odpowiedzi dot. ogłoszenia nie później niż w terminie 3 dni przed upływem terminu składania wniosków, pod warunkiem że zapytania do treści ogłoszenia o zamówieniu wpłyną nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania wniosków. Pytania i odpowiedzi na etapie składania wniosków są zamieszczane na stronie internetowej RZI. 19. W przypadku złożenia wniosku po terminie zamawiający zwraca taki wniosek Wykonawcy bez jego rozpatrywania. 20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu złożenia wniosków, zmodyfikować warunki określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokonaną w ten sposób modyfikację umieszcza się na stronie internetowej zamawiającego. Modyfikacja treści warunków określonych w ogłoszeniu nie może dotyczyć kryteriów oceny ofert, a także warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny ich spełniania. 21. Zamawiający może przedłużyć termin składania wniosków z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia we wnioskach zmian, wynikających z modyfikacji treści warunków określonych w ogłoszeniu. O przedłużeniu terminu składania wniosków zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców na stronie internetowej, o której mowa w pkt 2. 22. Zamawiający może przedłużyć termin składania wniosków z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia we wnioskach zmian, wynikających z modyfikacji treści warunków określonych w ogłoszeniu. O przedłużeniu terminu składania wniosków zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców na stronie internetowej RZI. 23. Wykonawca może przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zmienić lub wycofać wniosek. 24. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie. Zamawiający wezwie także wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej. W przypadku nie uzupełnienia oświadczeń, dokumentów wymaganych przez zamawiającego lub nie złożenia przez wykonawcę wyjaśnień żądanych przez zamawiającego, zamawiający nie będzie rozpatrywał wniosku traktując tego wykonawcę jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 25. O wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu lub o zamknięciu postępowania zamawiający zawiadomi wszystkich uprawnionych wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 26. Wykonawcę niezaproszonego do składania ofert traktuje się jak wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia. 27. Wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający udostępni złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od dnia poinformowania o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu..

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.