eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Odbiór odpadów komunalnych - zmieszanych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Stargard: Odbiór odpadów komunalnych - zmieszanych
Numer ogłoszenia: 12729 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stargardzki , ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4804802, faks 91 4804801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów komunalnych - zmieszanych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych - zmieszanych gromadzonych przez jednostki organizacyjne, transporcie oraz przekazywaniu ich do dalszego zagospodarowania. Kod dla odpadów - 20 03 01 2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi dla jednostek organizacyjnych (punktów odbioru) zlokalizowanych na terenie miasta Stargardu: 1) Starostwa Powiatowego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Skarbowej 1, 2) Zespołu Szkół Nr 1 z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Park 3-go Maja 2, 3) Zespołu Szkół Nr 2 z siedzibą w Stargardzie, Os. Zachód B15a, 4) Zespołu Szkół Nr 5 z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Śniadeckiego 4/6, 5) I Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Staszica 2, 6) II Liceum Ogólnokształcącego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Mieszka I 4, 7) Centrum Kształcenia Praktycznego z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy I Brygady 35, 8) Zespołu Szkół Budowlano - Technicznych z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Składowej 2a, 9) Zespołu Szkół Specjalnych z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Wita Stwosza 1a/1b, 10) Powiatowego Urzędu Pracy z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy I Brygady 35, 11) Bursy Szkolnej z siedzibą w Stargardzie, przy Placu Majdanek 7, 12) Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy I Brygady 35, 13) Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Rynek Staromiejski 5, 14) Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej Nr 6 z siedzibą w Stargardzie, przy ulicy Andersa 14, 15) Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie, przy ulicy Bogusława IV 21. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywny odbiór zmieszanych odpadów komunalnych i ich transport do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych wskazanych dla terenu miasta Stargardu, w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego oraz uchwale w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego 4. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia nieodpłatnie wyposaży nieruchomości w pojemniki/kontenery do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych, które muszą odpowiadać wymogom określonym odpowiednio w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasta Stargard Szczeciński. Udostępnienie pojemników nastąpi w terminie umożliwiającym realizację usługi odbioru odpadów komunalnych. Wykonawca zapewni utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. Ilość pojemników będzie odpowiadała zapotrzebowaniu poszczególnych jednostek organizacyjnych. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1pkt 6) ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wartość tych zamówień nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, przy czym będą one polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 600 zł (słownie: trzy tysiące sześćset zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie odbierania i transportu odpadów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi podobne do przedmiotu zamówienia. Za usługę podobną Zamawiający uzna wykonanie lub wykonywanie usługi polegającej na świadczeniu w sposób ciągły, przez okres co najmniej 12 miesięcy na rzecz jednego Zleceniodawcy usługi polegającej na odbiorze odpadów komunalnych, transporcie i przekazywaniu ich do dalszego zagospodarowania, w ilości co najmniej 250 m3 rocznie. Zamawiający wymaga załączenia dowodów, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę: a) wyposażeniem umożliwiającym odbieranie odpadów, w ilości co najmniej: - dwóch pojazdów przystosowanych do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - jednego pojazdu do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Wszystkie pojazdy będące w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane - nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu, winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za bezpośrednie świadczenie usługi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wykaz części zamówienia, jakie będą powierzone Podwykonawcom - jeżeli dotyczy, 2) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 3) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców, 4) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - czas reakcji na zgłoszenie w sprawie odbioru odpadów - 3
  • 3 - termin rozpatrzenia reklamacji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku: 1) zmiany formy organizacyjnej lub przekształcenia podmiotu (stron umowy), 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości odpadów wytworzonych przez poszczególne jednostki organizacyjne, określonej w załączniku nr 1 do umowy, z tym zastrzeżeniem, że zmiana ta nie wpłynie na zwiększenie łącznej ilości odpadów, o której mowa w §2 ust. 1 umowy generalnej. Zmiana będzie dokonywana poprzez zmianę załączników nr 1 do umów szczegółowych, bez konieczności renegocjowania warunków Umowy, 3) zaprzestania na wniosek Zamawiającego świadczenia usługi będącej przedmiotem umowy dla poszczególnych punktów odbioru ujętych w Załączniku nr 1, na warunkach określonych w umowie, co nie stanowi rozwiązania całej Umowy. Sytuacja taka może nastąpić, m.in. np. w przypadku zbycia lub oddania nieruchomości we władanie zależne, 4) w przypadku zmian w wykazie, o którym mowa w Załączniku nr 1, skutkujących koniecznością zwiększenia liczby pojemników ujętych w wykazie, bądź zamiany pojemników na większe, Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w dodatkowe pojemniki, bądź dostarczenia większych, wymaganych pojemników, 5) w przypadku zmian w wykazie, o którym mowa w Załączniku nr 1, skutkujących koniecznością zmniejszeniem liczby pojemników ujętych w wykazie, bądź zamiany pojemników na mniejsze, Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania pojemnika / pojemników z nieruchomości, bądź dostarczenia mniejszych pojemników, 6) wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6.1) Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie w sposób odpowiadający powyższym zmianom zwaloryzowane. Wykonawca wnioskując do Zamawiającego o dokonanie zmian wynagrodzenia na tej podstawie jest zobowiązany udowodnić, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność wniosku, w jaki sposób powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania przez niego niniejszego zamówienia. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.W sytuacji, gdy jest bezspornym, że powyższe zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, następuje zmiana postanowień umowy dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 6.2) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 6 lit. a), wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 6.3) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 6 lit. b), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych liczonych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6.4) W przypadku zmiany, o której mowa w ppkt 6 lit. c), wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wzrost wartości całkowitego kosztu, jaki Wykonawca będzie zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6.5) Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ppkt 6.Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej 10 dni przed dniem wejścia w życie przepisu dokonującego powyższej zmiany złożyć pisemny wniosek, o którym mowa w ppkt 6.1. W przypadku gdy Wykonawca przedłoży wniosek po dniu wejścia w życie uregulowań, o których mowa w ppkt 6 lit. b) i c), zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia wniosku. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zmiana danych teleadresowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstargardzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stargardzie, ul. Skarbowa 1, pok. 05, Opłata 20 PLN. Odbiór osobisty - opłatę uiszcza się w kasie Starostwa. Przesłanie SIWZ - opłata za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stargardzie, ul. Skarbowa 1, Kancelaria Ogólna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.