eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niemodlin › Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych i myjek jednorazowch niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Niemodlin: Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych i myjek jednorazowch niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie
Numer ogłoszenia: 127256 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zamkowa 4, 49-100 Niemodlin, woj. opolskie, tel. 77 403 34 15, faks 77 403 34 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych i myjek jednorazowch niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieluchomajtek, podkładów chłonnych celulozowych i myjek jednorazowch niepodfoliowanych dla pacjentów Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie: pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar XL (obwód 130 -170cm): - chłonność min. 2100ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek : 300 sztuk; pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar XL (obwód 130 -170cm): - chłonność min. 2700ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek : 300 sztuk; pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar L (obwód 100 -150cm): - chłonność min. 2100ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 11000 sztuk; pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar L (obwód 100 -150cm): - chłonność min. 2700 badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 8000 sztuk; pieluchomajtki dla dorosłych dzienne rozmiar M (obwód 75 -110cm): - chłonność min. 1700ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 8000 sztuk; pieluchomajtki dla dorosłych nocne rozmiar M (obwód 75 -110cm): - chłonność min. 2500ml badana metodą ISO 11948-/1, - bez elementów lateksowych, - wykonane z laminatu oddychającego na całej powierzchni pieluchomajtki, - ściągacze taliowe z przodu i z tyłu, - elastyczne przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie) min. po dwie pary, - ilość pieluchomajtek: 5400 sztuk; podkłady chłonne celulozowe 60cm x 90cm: - warstwa górna wykonana z miękkiej włókniny, - podkład od spodu zabezpieczony nieprzemakalną folią, która wykonana jest z materiału antypoślizgowego - ilość 9000 sztuk; myjki jednorazowe niepodfoliowane : - wykonane z włókniny igłowanej wodnie - ilość 45000 sztuk;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie - jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę, nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w pkt. VI. 2.2). 3) Wykonawca będący osobą fizyczną i prowadzący działalność gospodarczą dołącza do oferty aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakośc - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol.niemodlin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej 49-100 Niemodlin, ul. Zamkowa 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Samorządowy Zakład Opieki Zdrowotnej 49-100 Niemodlin, ul. Zamkowa 4 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.