eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Modernizacja węzłów sanitarnych na I piętrze w Pracowni Szkolenia Zawodowego w Mikołowie przy ulicy Pokoju 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Mikołów: Modernizacja węzłów sanitarnych na I piętrze w Pracowni Szkolenia Zawodowego w Mikołowie przy ulicy Pokoju 2.
Numer ogłoszenia: 127234 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja węzłów sanitarnych na I piętrze w Pracowni Szkolenia Zawodowego w Mikołowie przy ulicy Pokoju 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest:modernizacja węzłów sanitarnych na I piętrze w Pracowni Szkolenia Zawodowego w Mikołowie przy ulicy Pokoju 2. Stan istniejący Stan techniczny węzłów sanitarnych jest zły: częściowo zdewastowane, widoczne ubytki w glazurze ściennej, nierówna podłoga wykonana z lastriko, wyeksploatowana armatura sanitarna, brak kranów nad umywalkami, stare zniszczczone umywalki z lat 90 tych, brak spłuczek ustępowych, istniejąca instalacja elektryczna jest wykonana z aluminium. Na terenie całego budynku stare, pordzewiałe lampy niezgodne z aktualnymi przepisami i normami ( brak opraw oświetlenia jarzeniowego). Branża Architektoniczno-budowlana Zakres prac modernizacyjnych obejmuje likwidacje dwóch murowanych ścianek działowych (grubość około 15 cm, wys. 250 cm) oraz murowanych ścian wydzielających kabiny w pomieszczeniu przeznaczonym na prysznice. Pomieszczenie obecnej umywalni zostaje zaadaptowane na magazyn - zostają zdemontowane wszystkie sanitariaty a pomieszczenie zostaje zamknięte projektowaną z bloczków betonowych ścianą działową (wys. ok 4m) bez otworu drzwiowego gdyż istnieje możliwość wejścia od strony szatni. Podłogi oraz ściany w przedsionku, toaletach oraz umywalni, która projektowana jest w miejscu gdzie wcześniej mieściły się prysznice, zostają wykonane z okładzin (płytki ceramiczne) do wysokości 2,10m. Przewidywany jest zakup i montaż 12 nowych umywalek (50x35) wraz z bateriami (kpl). Ściany działowe w toaletach zostają zlikwidowane i zastąpione przez systemowe kabiny sanitarne. Ostatnia z 4 misek ustępowych zostaje usunięta, natomiast reszta zostanie wymieniona na nowe (3szt) typu kompakt. Zastosować umywalki i muszle ustępowe - ceramiczne. Istniejące pisuary (4szt) zostają zdemontowane i przeniesione na prostopadłą ścianę. Pozostałe istniejące ściany działowe zostają nadbudowane do wysokości stropu na którym przewiduje się montaż sufitu podwieszanego na wysokości 310cm. W projektowanym suficie podwieszanym zamontować 4 kratki wentylacyjne ( 2 kratki w pomieszczeniu umywalni, 2 kratki w pomieszczeniu sanitariatów) z podłączeniem do istniejących kratek umiejscowionych pod stropem. Piony kanalizacyjne należy obudować płytami G-K na ruszcie wykonanym z profili aluminiowych. Przewiduje się wymianę drzwi wejściowych do sanitariatów (1 szt. wym. 100X210) oraz do pomieszczenia WC ( 1 szt., wym. 90x210). Branża elektryczna Przewiduje się wymianę instalacji elektrycznej w zakresie modernizowanych węzłów sanitarnych wraz z oświetleniem (kpl.). Roboty demontażowe instalacji: demontaż opraw żarowych oraz demontaż puszek z tworzyw sztucznych. Montaż puszek, przewodów elektrycznych, opraw oświetleniowych 6szt. (2x36W). Zakup i dostawa opraw oświetleniowych (np.: INNOVO 2X36W EVG T8 lub równoważne) zamkniętych wraz z świetlówkami (kpl) - 200 sztuk. Branża instalacje sanitarne I.Instalacja wody zimnej i ciepłej Zapotrzebowanie wody w stosunku do stanu istniejącego nie ulegnie zmianie. Projektowane instalacje wody zimnej i ciepłej należy włączyć do istniejących wyprowadzonych pionów ponad poziom posadzki. (piony Wb1- woda zimna - ciepła, Wb2 - woda zimna, Wb3 - woda zimna) Instalację wody użytkowej w zakresie opracowania zaprojektowano w technologii rur z tworzyw sztucznych i należy ją wykonać np. z rur polipropylenowych w systemie Fusiotherm, firmy Aquatherm-Polska (lub równoważnych). Istotnym jest, aby do prowadzenia wody ciepłej, czyli ciepłej wody użytkowej, zastosować rury przeznaczone do tego celu, np. przewody z tworzyw sztucznych (rury polipropylenowe) należy łączyć ze sobą poprzez zgrzewanie (polifuzję termiczną). Zgrzewanie musi być prowadzone zgodnie z instrukcją producenta i dostawcy rurociągów. Połączenia pomiędzy rurociągami a zabudowaną armaturą należy wykonać za pomocą kształtek gwintowanych typu PP/metal. Wszystkie elementy z których wykonana zostanie instalacja, muszą pochodzić z tego samego systemu. Podejścia do poszczególnych przyborów sanitarnych prowadzone będą w bruzdach ściennych. Trasa przewodów wody ciepłej wg. rzutu kondygnacji, prowadzić je równolegle do przewodów wody zimnej. Ponadto wszystkie odcinki rur prowadzone w bruzdach ściennych i posadzce należy zabezpieczyć izolacją do stosowania pod tynkiem. Aby ochronić powierzchnię rur przed skutkami ocierania się o ostre elementy zaprawy tynkarskiej, należy rurę bez izolacji w bruździe ściennej owinąć warstwą tektury falistej, folii itp. lub nałożyć rury osłonowe typu peszel. Grubość warstwy tynku powinna wynosić min. 3 cm dla średnicy 20-25 mm i minimum 4 cm dla większych średnic. Dla wzmocnienia tynku zaleca się, zwłaszcza przy większych średnicach, stosowanie siatki tynkarskiej. Rury ciepłej wody oraz przewody należy zabezpieczyć termicznie. Do izolacji należy zastosować otuliny z tworzywa sztucznego. Grubość warstwy izolacyjnej należy dostosować do średnicy przewodu izolowanego, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008r. (Dz. U. z 2008r., nr 201, poz. 1238), Montaż instalacji należy przeprowadzić w oparciu o Warunki techniczne wykonania i odbioru instalacji sanitarnych i Warunki techniczne wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych. Wszystkie instalacje wodne muszą być, poddane próbie ciśnieniowej przed zakryciem i zaizolowaniem, przy czym ciśnienie próbne musi wynosić 1,5-krotną wartość ciśnienia roboczego. Po wykonaniu instalacji wody zimnej i ciepłej instalacje wody zimnej i ciepłej poddać próbie ciśnieniowej oraz przepłukać wg wytycznych i norm obowiązujących. II. Instalacja kanalizacji Przed rozpoczęciem robót należy rozebrać i zdemontować istniejące orurowanie oraz wszystkie urządzenia i przybory sanitarne znajdujące się w pomieszczeniach objętych zakresem opracowania, a następnie zdeponować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ścieki sanitarne z remontowanych sanitariatów odprowadzone będą poprzez istniejące piony kanalizacyjne (piony oznaczone symbolami Ka2, Ka3 zostały wymienione na nowe). Przewiduje się wymianę starego żeliwnego pionu (pion oznaczony symbolem Ka1) na nowy PCV o średnicy r 110 wraz z podłączeniem do istniejącego poziomu kan. sanitarnej.Instalacja wyposażona zostanie w odpowietrzenia dachowe, zakończone rurami wywiewnymi (wywiewkami). Piony kanalizacyjne do przyborów wykonać z rur PVC r110, i r50 łączonych na kielichy z uszczelkami. Wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej rozprowadzona zostanie pod wszystkie projektowane przybory sanitarne. Przewody prowadzone będą pod posadzką oraz w bruzdach ściennych. Zakres projektu nie obejmuje przebudowy przyłączy zewnętrznych kanalizacji sanitarnej. Wewnętrzną instalację kanalizacyjną należy wykonać zgodnie z instrukcją wydaną przez producenta rur oraz Warunkami technicznymi wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: - minimum jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem remont węzłów sanitarnych w budynku, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, o wartości roboty budowlanej minimum 30 000,00 zł brutto ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje tego warunku. II. Inne warunki, które musi spełniać Wykonawca. 1.Brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Brak podstaw do wykluczenia wykonawców na podstawie art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj., którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania poszczególnych warunków przez Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ; 2) zestawienie materiałów równoważnych w stosunku do dokumentacji przedmiarowej (opracowanie własne Wykonawcy zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość ), w przypadku gdy Wykonawca zastosuje materiały,urządzenia równoważne opisywanym przez Zamawiającego; 3) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 5)w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu ,potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w szczególności pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.W celu oceny , czy Wykonawca będzie dysponował zaasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub dokument musi zawierać minimum: - dane pozwalające na identyfikację stron; - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu ; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; - charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - wydłużenie okresu gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swojej ważności zatwierdzenia przez Zamawiającego a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 w/w ustawy przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia: 2.1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: 2.1.1 Zmiany spowodowanej warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych. 2.1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 2.1.3. Zmiany związanej z udzieleniem w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, mających wpływ na uzgodniony termin realizacji niniejszej umowy. 2.1.4. Innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 2.1.1. - 2.1.4. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także w SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego w formie pisemnej. 2.3 Zmiany w zakresie podwykonawstwa : a) powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w § 7 ust.1 umowy; b) rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót; c) zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót. 2.3.1. W przypadku gdy zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu , na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych,w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie niniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 2.4. Pozostałe zmiany: a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych . a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b. zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów,wejście B,parter,Biuro Podawcze,osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, cena: 10 PLN plus koszt wysyłki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Mikołowie,ul.Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów,wejście B,parter,kancelaria - pokój nr 127..

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 14.07.2015.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.