eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Dostawa i montaż urządzeń oraz innych elementów małej architektury w celu wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce w 2016r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Kobierzyce: Dostawa i montaż urządzeń oraz innych elementów małej architektury w celu wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce w 2016r.
Numer ogłoszenia: 127198 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce , al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń oraz innych elementów małej architektury w celu wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce w 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz innych elementów małej architektury w celu wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kobierzyce w 2016r. zgodnie z wykazem szczegółowym stanowiącym Załącznik graficzny (zał. nr 6) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ze szczegółowym opisem zamówienia. Opis zamawianych urządzeń ma pierwszeństwo przed wizualizacją ( rysunkiem ) np. przy wymogach związanych z zastosowaniem siedzisk kubełkowych. Ze względu specyfikę zamówienia (urządzenia zabawowe i inne elementy małej architektury) - wymagane jest zgłoszenie wykonywania prac do organów Nadzoru Budowlanego zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r.( Dz. U. z 2013r. poz.1409 t.j. ze zm. ) w tym art. 29 i 30 oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2012r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2012r. nr 75 poz. 690). Wymaganego zgłoszenia dokona Zamawiający. Integralną częścią siwz jest specyfikacja techniczna urządzeń na place zabaw sporządzona przez jednostkę projektową ARCHILAND Robert Szumski ul. Powstańców Śląskich 140/3,4 53-315 Wrocław ( zał nr 7) 1. Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych na załączniku. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w SIWZ oraz załączniku graficznym. Wymiary poszczególnych elementów powinny być dostosowane do stanu istniejącego dla którego przyjęto wymiary opisane w załączniku i odpowiednie strefy bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych. Rozwiązania równoważne powinny być zgodne z zapotrzebowaniem Zamawiającego tzn. posiadać wymaganą funkcję, zbliżony wymiar, zbliżoną kolorystykę, nie niższą jakość. Pod względem estetyki nie mogą odbiegać od wzorów przedstawionych w załączniku graficznym z opisem. 2. Elementy wyposażenia placu zabaw mają być wykonane z materiałów o konstrukcji drewnianej, we wskazanych przypadkach metalowej, umożliwiających długoletnie użytkowanie oraz wysoką odporność na zniszczenia i warunki atmosferyczne, montowane na kotwach stalowych oraz stali najpierw ocynkowanej i pomalowanej proszkowo lub w otulinie z tworzywa poliuretanowego. Wypełnienia urządzeń muszą być wykonywane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne z płyt HDPE . Wszystkie materiały użyte przy wykonaniu urządzeń powinny spełniać normy odpowiednie dla użytego materiału. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczający urządzenia zabawowe przedstawił certyfikat ich zgodności z normą PN-EN 1176 wydany przez jednostkę certyfikującą uprawnioną do badań urządzeń i wydawania tego typu dokumentów. Zamawiający wymaga, aby certyfikaty urządzeń zostały złożone najpóźniej na etapie odbioru urządzeń. Certyfikaty powinny się odwoływać do nazw i kart katalogowych urządzeń , które Wykonawca zamierza zamontować w ramach niniejszego zamówienia . Certyfikaty powinny być wydane w jęz. polskim i terminowo ważne. Każde urządzenie musi mieć swoją kartę katalogową (techniczną), oraz wymaganą po zamontowaniu na miejscu tabliczkę znamionową. Oryginały kart katalogowych ( technicznych ) urządzeń muszą być dostarczone dla wszystkich urządzeń wyposażenia placu zabaw najpóźniej z dostawą danego urządzenia. Dla produktów nie będących urządzeniami zabawowymi tj. ławek i stołów (inne elementy małej architektury) wymagane jest dostarczenie najpóźniej na etapie odbioru certyfikatu, atestu lub deklaracji zgodności producenta z wymaganą normą. 3. Pozostałe istotne wymagania w zakresie materiałów: Kotwy - Urządzenia i zestawy mają być osadzane przy pomocy kotew stalowych zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). Montaż urządzeń zabawowych - fundamenty betonowe z betonu min.B-20 lub stopy prefabrykowane. Po zamontowaniu urządzenia należy doprowadzić teren do stanu pierwotnego. Elementy konstrukcyjne - mają być zakończone od góry kapturkami ze sztucznego tworzywa. Elementy stalowe - uchwyty, poręcze i inne wykonane ze stali muszą być malowane proszkowo po uprzednim ocynkowaniu. Elementy drewniane - dopuszcza się zastosowanie zarówno drewna klejonego jak i konstrukcyjnego litego w korelacji z załącznikiem graficzno-opisowym. Zabezpieczenia - drewno zabezpieczone przed wilgocią przez osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Do połączeń stosowane śruby ocynkowane. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Nakrętki wpuszczane w otwory w drewnie ewentualnie śruby wystające poza lico belek zaślepiane kołnierzami plastikowymi. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące czynności: -zabezpieczenie terenu -zakup, dostawa i montaż urządzeń wraz z wytyczeniem urządzeń , wykonaniem wykopów, fundamentowaniem, zasypaniem wykopów i zagęszczeniem zasypki. Montaż urządzeń - zgodny z zaleceniami producenta. - udział Wykonawcy w odbiorach poszczególnych elementów zamówienia i wykonanie ewentualnych poprawek . -zapewnienie serwisu gwarancyjnego tj. corocznych przeglądów i konserwacji urządzeń ( przynajmniej trzy przeglądy w okresie 36 miesięcy lub cztery przeglądy w okresie 48 miesięcy w zależności od deklaracji Wykonawcy na etapie składania ofert) - demontaż ok. 30 urządzeń lub innych elementów malej architektury i przetransportowanie ich na teren PSZOK-u zlokalizowanego w Pełczycach ( składowanie jest nieodpłatne, ale koszty rozbiórki i transportu Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie przedmiotu zamówienia ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z ustawą Pzp art67ust1 pkt 7

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 43.32.50.00 - Wyposażenie parków i placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania takiego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga , aby Wykonawca przedstawił wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności przez wykonawcę jest krótszy -w tym okresie , wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami , których mowa są poświadczenia , z tym że do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie Wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia . Wymagane jest udokumentowanie zrealizowania minimum trzech porównywalnych dostaw oraz montażu urządzeń zabawowych i ewentualnie innych elementów małej architektury na placach zabaw, o wartości co najmniej 100.000,00zł ( sto tysięcy. zł) każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez udokumentowanie posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty przetargowej opis parametrów dla oferowanych urządzeń i innych elementów małej architektury oraz zaprezentowanie ich w formie graficznej ( mogą być to kserokopie kart katalogowych - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem , które będą zawierały co najmniej nazwę producenta, parametry techniczne i użytkowe, ilustrację oferowanego urządzenia- zdjęcie lub rysunek ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wydłużenie okresu gwarancji do 48 miesięcy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kobierzyce 55-040 Kobierzyce al. Pałacowa 1 pok.50.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kobierzyce 55-040 Kobierzyce al. Pałacowa 1 pok.25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.