eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE W 2011 ROKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-12

Chełm: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE W 2011 ROKU
Numer ogłoszenia: 12697 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Chełmie , pl. Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5627588, faks 082 5627587.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.chelmski.iap.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTOWYCH W RAMACH BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH DLA ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE W 2011 ROKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych materiałów budowlanych 2 samochodami ciężarowymi samowyładowczymi wraz z kierowcami w ilości do 2 050 godzin. Usługi będą świadczone na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. Zamawiającemu służy prawo do korzystania ze środka transportowego Wykonawcy celem odbioru materiałów budowlanych od innych Wykonawców. Wymagane parametry i warunki techniczne dla środków transportowych: a)samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności od 8 t do 15 t- 2 sztuki, b)pojazdy przystosowane do wyładunku tylnego i bocznego (wywrót 3- stronny), c)pojazdy powinny posiadać skrzynię ładunkową o płaskiej podłodze, d)wysokość od podłoża do podłogi skrzyni ładunkowej nie może być większa niż 125,00 cm, e)pojazdy należy wyposażyć w żółte światło pulsujące, umieszczone nad kabiną pojazdu, włączone przy pracy na drogach, f)pojazdy winny być oznakowane w tarczę znaku drogowego A-14 roboty na drodze. Pojazdy powinny być przystosowane do przewozu materiałów budowlanych. Drogi, na których wykonywane będą usługi nie zostaną wyłączone na ten czas z ruchu. Postój lub zatrzymywanie pojazdu będzie się odbywać często w miejscach niedozwolonych dla pozostałych uczestników ruchu drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego. W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego. Pojazdy zostaną wyposażone w zintegrowane urządzenia z oprogramowaniem do monitorowania pojazdów, umożliwiające monitoring pracy pojazdów. Urządzenia zostaną zamontowane przez Zamawiającego, co potwierdzi protokół z przeprowadzonego montażu podpisany przez strony. Po zakończeniu trwania umowy Zamawiający zdemontuje przedmiotowe urządzenia, co potwierdzi protokół z przeprowadzonego demontażu podpisany przez strony. Wykonawca ponosi materialną odpowiedzialność za zamontowane urządzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, awarii podczas trwania umowy Wykonawca winien poinformować o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku braku zawiadomienia Wykonawca pokrywa w całości koszt naprawy bądź zakupu nowego urządzenia. Podana ilość godzin świadczenia usługi jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, tj.: świadczenie usług transportowych materiałów budowlanych 2 samochodami ciężarowymi samowyładowczymi wraz z kierowcami w ilości do 1 025 godzin. Usługi będą świadczone na drogach powiatowych na terenie powiatu chełmskiego. Zamawiającemu służy prawo do korzystania ze środka transportowego Wykonawcy celem odbioru materiałów budowlanych od innych Wykonawców. Wymagane parametry i warunki techniczne dla środków transportowych: a)samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności od 8 t do 15 t- 2 sztuki, b)pojazdy przystosowane do wyładunku tylnego i bocznego (wywrót 3- stronny), c)pojazdy powinny posiadać skrzynię ładunkową o płaskiej podłodze, d)wysokość od podłoża do podłogi skrzyni ładunkowej nie może być większa niż 125,00 cm, e)pojazdy należy wyposażyć w żółte światło pulsujące, umieszczone nad kabiną pojazdu, włączone przy pracy na drogach, f)pojazdy winny być oznakowane w tarczę znaku drogowego A-14 roboty na drodze. Pojazdy powinny być przystosowane do przewozu materiałów budowlanych. Drogi, na których wykonywane będą usługi nie zostaną wyłączone na ten czas z ruchu. Postój lub zatrzymywanie pojazdu będzie się odbywać często w miejscach niedozwolonych dla pozostałych uczestników ruchu drogowego. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi na każde telefoniczne zamówienie Zamawiającego. W ciągu 2 godzin od momentu zawiadomienia Wykonawca winien rozpocząć świadczenie usługi w miejscu każdorazowo wskazanym przez Zamawiającego. Pojazdy zostaną wyposażone w zintegrowane urządzenia z oprogramowaniem do monitorowania pojazdów, umożliwiające monitoring pracy pojazdów. Urządzenia zostaną zamontowane przez Zamawiającego, co potwierdzi protokół z przeprowadzonego montażu podpisany przez strony. Po zakończeniu trwania umowy Zamawiający zdemontuje przedmiotowe urządzenia, co potwierdzi protokół z przeprowadzonego demontażu podpisany przez strony. Wykonawca ponosi materialną odpowiedzialność za zamontowane urządzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, awarii podczas trwania umowy Wykonawca winien poinformować o tym fakcie Zamawiającego. W przypadku braku zawiadomienia Wykonawca pokrywa w całości koszt naprawy bądź zakupu nowego urządzenia. Podana ilość godzin świadczenia usługi jest wartością szacunkową, w przypadku nie zrealizowania przedmiotu zamówienia pod względem ilościowym w czasie trwania umowy, usługę uważa się za zakończoną z dniem 31 grudnia 2011 roku bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych. Minimalna realizacja ilościowa to 70 % przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca winien wykazać dysponowanie zasobami: 1. Samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności od 8 t do 15 t, przystosowany do wyładunku tylnego i bocznego (wywrót 3-stronny), posiadający skrzynię ładunkową o płaskiej podłodze i wysokości od podłoża do podłogi skrzyni ładunkowej nie większej niż 125,00 cm - min. 2 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: - 2 osobami do pełnienia funkcji kierowcy posiadającymi prawo jazdy kategorii C.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy polegające na: zmiana osób (kierowców) uczestniczących w wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca zwróci się pisemnie do Zamawiającego z prośbą o zmianę osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, załącza również wymagane w pkt 6 SIWZ oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2011 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W CHEŁMIE Plac Niepodległości 1 22-100 Chełm I piętro, pokój Nr 87.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.