eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Gdańsk: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska
Numer ogłoszenia: 126891 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z projektem zagospodarowania terenu, a następnie na ich podstawie realizacja robót polegających na budowie altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska przy:
- ul. Chodkiewicza 11, działka nr 354/7, obręb 34,
- ul. Grodza Kamienna 2, działka nr 266/3, obręb 99,
- ul. Legnicka 1-3, działka nr 159/6, obręb 79,
- ul. Marynarki Polskiej 24, działka nr 187, obręb 60,
- ul. Na Zaspę 5, działka nr 146, obręb 61,
- ul. Na Zaspę 25, działka nr 93/5 obręb 60,
- ul. Pod Zrębem 16, działka nr 226/30, obręb 99,
- ul. Rogaczewskiego 44, działka nr 81 lub 79/2, obręb 80,
- ul. Rzeźnicka 65, działka nr 162, obręb 99,
- ul. Trakt Św. Wojciecha 22-28, działka nr 34 lub 33/6, obręb 98,
- ul. Trakt Św. Wojciecha 32-36, działka nr 37, obręb 98,
- ul. Żuławska 12, działka nr 33/35, obręb 110,
- ul. Kilińskiego 36, działka nr 29/2, obręb 42
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. ETAP I - Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy altan śmietnikowych i zagospodarowania terenu działek, na których się one znajdują,
w tym:
a) pozyskanie, zebranie i weryfikacja wszystkich materiałów i dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę:
- wykonanie badań geotechnicznych przed posadowieniem fundamentów, o ile wymogi takie będą konieczne i będą wynikały z zapisów w planach miejscowych zagospodarowania terenu,
- uzyskanie odpowiednich uzgodnień z właścicielem sieci.
b) uzyskanie decyzji o warunki zabudowy, jeżeli brak jest miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
c) pozyskanie wszystkich uzgodnień wymaganych Prawem Budowlanym,
d) kompletnej dokumentacji projektowej (projekty budowlane i wykonawcze) zgodnej ze wszystkimi założeniami określonymi w Miejscowym Planie Zagospodarowania Przestrzennego lub w decyzjach o warunkach zabudowy dla poszczególnych altan w zakresie wszelkich rozwiązań podstawowych i branżowych niezbędnych do prawidłowego wykonania altan śmietnikowych i która powinna zawierać m.in.:
- projekt zagospodarowania terenu,
- projekt wjazdu na działkę wraz z wymaganymi warunkami i uzgodnieniami,
- projekt budowlany branży architektury,
- projekt budowlany branży konstrukcji,
- projekt drogowy utwardzenia terenu,
- projekt odwodnienia placu,
e) planu BIOZ,
f) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
g) przedmiarów robót,
h) przygotowanie i złożenie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
2.2. ETAP II - Realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową i otrzymaną decyzją pozwolenia na budowę, w tym:
- organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego,
- zorganizowanie i wykonanie dostaw materiałów,
- wykonanie prac budowlano - montażowych,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej łączenie z inwentaryzacją geodezyjną,
2.3. Sprawowanie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót stanowiących przedmiot opracowanej dokumentacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi
3.1. Program Funkcjonalno-Użytkowy pn. Budowa nowych altan śmietnikowych dla wybranych punktów gromadzenia odpadów na terenie Gdańska - załącznik nr 1 do siwz:
a) altana śmietnikowa przy ul. Chodkiewicza 11 - załącznik nr 1.1 do siwz,
- rysunek Z-1 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.1.1 do siwz,
- rysunek A-1 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.1.2 do siwz,
b) altana śmietnikowa przy ul. Grodza Kamienna 2 - załącznik nr 1.2 do siwz,
- rysunek Z-2 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.2.1 do siwz,
- rysunek A-2 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.2.2 do siwz,
c) altana śmietnikowa przy ul. Legnickiej 1-3 - załącznik nr 1.3 do siwz,
- rysunek Z-3 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.3.1 do siwz,
- rysunek A-3 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.3.2 do siwz,
d) altana śmietnikowa przy ul. Marynarki Polskiej 24 - załącznik nr 1.4 do siwz,
- rysunek Z-4 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.4.1do siwz,
- rysunek A-4 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.4.2 do siwz,
e) altana śmietnikowa przy ul. Na Zaspę 5 - załącznik nr 1.5 do siwz,
- rysunek Z-5 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.5.1 do siwz,
- rysunek A-5 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.5.2 do siwz,
f) altana śmietnikowa przy ul. Na Zaspę 25 - załącznik nr 1.6 do siwz,
- rysunek Z-6 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.6.1 do siwz,
- rysunek A-6 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.6.2 do siwz,
g) altana śmietnikowa przy ul. Pod Zrębem 16- załącznik nr 1.7 do siwz ,
- rysunek Z-7 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.7.1 do siwz,
- rysunek A-7 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.7.2 do siwz,
h) altana śmietnikowa przy ul. Rogaczewskiego 44 - załącznik nr 1.8 do siwz,
- rysunek Z-8 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.8.1 do siwz,
- rysunek A-8 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.8.2 do siwz,
i) altana śmietnikowa przy ul. Rzeźnicka 65 - załącznik nr 1.9 do siwz,
- rysunek Z-9 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.9.1 do siwz,
- rysunek A-9 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.9.2 do siwz,
j) altana śmietnikowa przy ul. Trakt Św. Wojciecha 22-28 w Gdańsku - załącznik nr 1.10 do siwz,
- rysunek Z-10 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.10.1 do siwz,
- rysunek A-10 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.10.2 do siwz,
k) altana śmietnikowa przy ul. Trakt Św. Wojciecha 32-36 w Gdańsku- załącznik nr 1.11 do siwz,
- rysunek Z-11 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.11.1 do siwz,
- rysunek A-11 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.11.2 do siwz,
l) altana śmietnikowa przy ul. Żuławskiej 12 w Gdańsku - załącznik nr 1.12 do siwz,
- rysunek Z-12 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.12.1 do siwz,
- rysunek A-12 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.12.2 do siwz,
m) altana śmietnikowa przy ul. Kilińskiego 36 w Gdańsku - załącznik nr 1.13 do siwz,
- rysunek Z-13 projekt zagospodarowania terenu - załącznik nr 1.13.1 do siwz,
- rysunek A-13 rzut - projekt koncepcyjny - załącznik nr 1.13.2 do siwz,
4. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: OFERTA MUSI BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM W WYSOKOŚCI 8 000,00 ZŁ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać:
      - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenu w zakresie małej architektury o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto każda,
      - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektów budowlanych w zakresie małej architektury o wartości co najmniej 25 000,00 brutto każda.
      Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.
      Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie: 5 osobami tj.:
      - 1 osobę posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,
      - 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
      - 1 osobą, posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
      - 1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł.
      W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
      Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie:
    - usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenu w zakresie małej architektury o wartości co najmniej 5 000,00 zł brutto,
    - roboty budowlane polegające na wykonaniu obiektów budowlanych w zakresie małej architektury o wartości co najmniej 25 000,00 brutto.
    Zamawiający nie żąda informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
    Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    a) Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.
    b) Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
    c) Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług.
    d) Podać w złożonej ofercie okres gwarancji za wady.
    Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.
    Minimalny okres gwarancji winien wynosić 12 miesięcy.
    Określenie terminu gwarancji poniżej 12 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty.
    e) Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.
    f) Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.
    g) Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 0.80
    • 2 - okres udzielonej gwarancji za wady - 0.20

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
    1. Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia,
    2. Zmniejszenie ilości wykonanych projektów altan śmietnikowych i związanych z tym robót budowlanych.
    3. Zmniejszenie ilości wykonania robót budowlanych.
    4. Zmianie mogą ulec osoby projektantów oraz Kierownika budowy lub kierownika robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
    5. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
    6. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
    Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1. Przesunięcie terminu wykonania zamówienia może wystąpić w następujących przypadkach:
    1) następstw działania organów administracji, które powodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności:
    a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp,
    b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
    2) wystąpienie warunków atmosferycznych oraz innych warunków nieprzewidzianych w SIWZ, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w trakcie prowadzenia robót, a w szczególności:
    a) klęski żywiołowe,
    b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
    c) napotkane w trakcie prowadzenia robót niewypały i niewybuchy,
    d) konieczność prowadzenia badań archeologicznych.
    3) Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający.
    4) Inne czynniki spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez Wykonawcę.
    5) W przypadku wystąpienia z okoliczności wymienionych w pkt 1 ppkt 1, 2, 3 i 4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
    2. Zmniejszenie ilości wykonanych projektów altan śmietnikowych i związanych z tym robót budowlanych może wystąpić w następujących przypadkach:
    1) Rezygnacja z realizacji niektórych lokalizacji altan śmietnikowych w zakresie wykonania projektów na skutek powzięcia informacji, że w interesie publicznym jest zasadne odstąpienie od ich realizacji.
    2) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 2 ppkt 1, zmniejszeniu ulegnie wykonanie projektów altan śmietnikowych i związanych z tym robót budowlanych.
    Zakłada się, że minimum robót do realizacji będzie stanowiło 80% całości robót w zakresie wykonania projektów.
    3. Zmniejszenie ilości wykonania robót budowlanych może wystąpić w następujących przypadkach:
    1) Rezygnacja z budowy niektórych altan śmietnikowych w związku z brakiem uzyskania odstępstw od przepisów dla części lokalizacji lub nieuzyskania zgody Prezydenta Miasta Gdańska na przesunięcie finansowania robót na przyszły rok dla zadań, na które uzyskanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nastąpiło w terminie uniemożliwiającym ich wykonanie w 2015 r.
    2) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 3 ppkt 1, zmniejszeniu ulegnie wykonanie robót budowlanych.
    Zakłada się, że minimum robót budowlanych do realizacji będzie stanowiło 50% przy założeniu wykonania 100% projektów altan śmietnikowych.
    4. Zmianie mogą ulec osoby projektantów oraz Kierownika budowy lub kierownika robót przy zaistnieniu następujących okoliczności:
    1) Zmiana osób projektantów oraz Kierownika budowy lub kierownika robót, może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z projektantami oraz Kierownikiem budowy lub kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę w/w osób, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej osoby będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
    5. Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy może wystąpić w następującym przypadku:
    1) Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
    6. Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców może wystąpić w następującym przypadku:
    1) Realizacja umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej wykonywania w przypadku braku zadeklarowania przeprowadzenia zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego i jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk, ul Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00.
    Cena brutto - 36,90 PLN.
    Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.10.2015.

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT 10.09.2015 r. godzina 10:15 miejsce w siedzibie zamawiającego 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 6, świetlica
    OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
    Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista ds. zamówień publicznych, 80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel. 58 320 10 32
    Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl
    ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
    Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
    Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.