Warszawa: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla pracowników Laboratorium Inteligentnych Systemów Informatycznych (znak sprawy: szkolenia - 190 - 2015)
Numer ogłoszenia: 126829 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy , Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 570 14 64, faks 022 8253319.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opi.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla pracowników Laboratorium Inteligentnych Systemów Informatycznych (znak sprawy: szkolenia - 190 - 2015).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Laboratorium Inteligentnych Systemów Informatycznych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował do wykonania zamówienia: 1.Dla części A zamówienia - Cloudera Developer Training for Apache Hadoop: co najmniej 1 trenerem który: -posiada wykształcenie wyższe, informatyczne lub matematyczne -posiada uprawnienia nadane przez firmę Cloudera do przeprowadzenia szkolenia; -posiada certyfikat Cloudera Certified Developer for Apache Hadoop - CCDH, uzyskany w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert -przeprowadził co najmniej 2 szkolenia z zakresu Cloudera Developer Training for Apache Hadoop przeprowadzonych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert Za - Szkolenie - Zamawiający uznaje szkolenie o charakterze grupowym, czas trwania: min. 4 dni z rzędu, min. 32 godziny zegarowe, liczebność grupy: min. 5 osób - max. 20 osób -przeszkolił co najmniej 10 osób z zakresu Cloudera Developer Training for Apache Hadoop w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert Za - Osobę przeszkoloną - Zamawiający uznaje uczestnika szkolenia, które trwało min. 4 dni z rzędu, min. 32 godziny zegarowe osoba,osoby zostanie oddelegowana do wykonania zamówienia 2.Dla części B zamówienia - Certified Scrum Product Owner - Professional Scrum Product Owner: co najmniej 1 trenerem który: -posiada wykształcenie wyższe; -posiada certyfikat: Certyfikowany Trener Scrum - Certified Scrum Trainer - Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne, -posiada co najmniej jeden z poniżej wymienionych certyfikatów: o Certified Scrum Professional - CSP, Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne o Professional Scrum Product Owner PSPO II stopnia, Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne -przeprowadził co najmniej 4 szkolenia z zakresu Certified Scrum Product Owner lub/i Professional Scrum Product Owner przeprowadzonych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert Za - Szkolenie - Zamawiający uznaje szkolenie o charakterze grupowym, czas trwania: co najmniej 2 dni z rzędu, min. 16 godzin zegarowych, liczebność grupy: min. 6 osób - max. 25 osób -przeszkolił co najmniej 24 osoby z zakresu Certified Scrum Product Owner lub/ i Professional Scrum Product Owner w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert Za - Osobę przeszkoloną - Zamawiający uznaje uczestnika szkolenia, które trwało min. 2 dni z rzędu, min. 16 godzin zegarowych osoba,osoby zostanie oddelegowana do wykonania zamówienia 3.Dla części C zamówienia - Certified Scrum Master- Professional Scrum Master: co najmniej 1 trenerem który: -posiada wykształcenie wyższe; -posiada certyfikat : Certyfikowany Trener Scrum - Certified Scrum Trainer - Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne -posiada co najmniej jeden z poniżej wymienionych certyfikatów: o Certified Scrum Professional - CSP, Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne o Professional Scrum Master - PSM II, Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne o Certified Scrum Master - CSM, Zamawiający dopuszcza certyfikaty równoważne -przeprowadził co najmniej 4 szkolenia z zakresu Certified Scrum Master lub/i Professional Scrum Master przeprowadzonych w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert Za - Szkolenie - Zamawiający uznaje szkolenie o charakterze grupowym, czas trwania: co najmniej 2 dni z rzędu, min. 16 godzin zegarowych, liczebność grupy: min. 6 osób - max. 25 osób -przeszkolił co najmniej 24 osoby z zakresu Certified Scrum Master lub - i Professional Scrum Master w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert: Za -Osobę przeszkoloną - Zamawiający uznaje uczestnika szkolenia, które trwało min. 2 dni z rzędu, min. 16 godzin zegarowych osoba,osoby zostanie oddelegowana do wykonania zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązany jest załączyć w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów dotyczące: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na Załączniku nr 5 do SIWZ; wypełniony Formularz oferty na załączniku nr 2 do SIWZ; wypełniony formularz Doświadczenie trenera na załączniku nr 8 do SIWZ; w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - doświadczenie trenera - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści umowy w przypadkach: a) zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany terminu realizacji szkolenia , jednak termin realizacji zamówienia nie może być późniejszy niż terminy wskazane w § 2 ust. 2. c) zmiany trenerów wskazanych w ofercie w związku z przypadkami losowymi nie dającymi się wcześniej przewidzieć. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania nowych trenerów spełniających wymagania określone w SIWZ. Zmiana ta w każdym przypadku wymaga akceptacji Zamawiającego w postaci pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip2.opi.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy, Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, pok. nr 8 - zespół zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy, Al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, kancelaria - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Koszt Szkolenia jest finansowany ze środków projektu pn. Ogólnopolska platforma informacyjna o potencjale innowacyjnym - Inventorum - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2, Działanie 2.3, Poddziałanie 2.3.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie Cloudera Developer Training for Apache Hadoop.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie oparte na metodyce Apache Hadoop. Szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie trenera - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie Certified Scrum Product Owner - Professional Scrum Product Owner.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie oparte na Scrum, Agile, Lean. Szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie trenera - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie Certified Scrum Master /Professional Scrum Master.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie oparte na Scrum, Agile, Lean. Szczegółowy zakres przedmiotowy i ilościowy stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. doświadczenie trenera - 50
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z uruchamianiem i funkcjonowaniem centrów usług społecznych jako nowej jednostki organizacyjnej gminy
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.