eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Badanie ruchu turystycznego we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Wrocław: Badanie ruchu turystycznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 126827 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53197 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, pl. Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 7779230, 7779231, faks 71 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Badanie ruchu turystycznego we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie badania ruchu turystycznego we Wrocławiu. Głównym celem badania jest pomiar wielkości i jakości ruchu turystycznego we Wrocławiu, a w szczególności: a. ustalenie liczby zagranicznych i krajowych turystów i odwiedzających (jednodniowo) Wrocław w ujęciu miesięcznym (w sezonie od czerwca do października), b. charakterystyka turystów i odwiedzających (kraj/województwo pochodzenia, demografia), c. cel wizyty, d. długość wizyty, e. wydatki, f. odwiedzane miejsca, g. ocena Wrocławia ze względu na kryteria takie jak: atrakcyjność turystyczna, dostępność i jakość bazy noclegowej, dostępność i jakość bazy gastronomicznej, ceny itp. 2. Badania ruchu turystycznego we Wrocławiu powinny się składać przynajmniej z następujących elementów: a. desk-research - opracowanie danych z istniejących źródeł (przede wszystkim GUS) za lata 2015-2016, b. badania ilościowe metodą wywiadu kwestionariuszowego prowadzone w miejscach gromadzenia się turystów takich jak atrakcje turystyczne czy obiekty muzealne oraz w miejscach przyjazdu i wyjazdu - lotnisko, dworzec PKP, c. badania ilościowe metodą internetowego kwestionariusza do samodzielnego wypełnienia, d. badania ilościowe metodą ankiety do samodzielnego wypełniania dostępnej w miejscach noclegowych, e. badania jakościowe metodą indywidualnego wywiadu pogłębionego połączonego z obserwacją etnograficzną. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sporządził i dołączył do oferty: a. opis merytorycznego i metodologicznego sposobu wykonania przedmiotu zamówienia zawierający opis proponowanego sposobu realizacji badań oraz opracowania analizy i przedstawienia ich wyników, b. harmonogram prac wraz z zestawieniem kosztów - harmonogram rzeczowo-finansowy, które to dokumenty będą następnie stanowiły załączniki do zawieranej z wybranym Wykonawcą umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający wymaga, aby wszelkie usługi wykonywane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zostały wykonane zgodnie z ogólnie obowiązującymi zasadami praktyki zawodowej, opisanymi w dokumencie ICC/ESOMAR International Code of Marketing and Social Research Practice (Międzynarodowy kodeks praktyki badań rynkowych i społecznych) oraz w zgodzie z wszelkimi zaleceniami i regulacjami wydanymi przez krajową organizację firm badania rynku Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR). 5. Zamawiający wymaga, aby w badaniach brali udział wyłącznie doświadczeni ankieterzy, którzy już wcześniej realizowali badania metodami wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj. badania ilościowe metodą wywiadu kwestionariuszowego oraz badania jakościowe metodą indywidualnego wywiadu pogłębionego. 6. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zobowiązany jest zrealizować całość przedmiotu zamówienia z tym, że zakres prac ankieterskich może zostać powierzony podwykonawcom. Jednocześnie Wykonawca ponosi odpowiedzialność za realizację całości przedmiotu zamówienia, również w części, którą powierzy podwykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BEELINE Research, ul. Rydygiera 2A/17, 50-249 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216601,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190035,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140097,00 / Oferta z najwyższą ceną: 219309,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.