Kraków: Dostawa odczynników oraz dzierżawa aparatów i zestawu komputerowego (DFZP-LS-271-121/2015)
Numer ogłoszenia: 126823 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników oraz dzierżawa aparatów i zestawu komputerowego (DFZP-LS-271-121/2015).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników oraz dzierżawa aparatów i zestawu komputerowego. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: W części 1 przedmiot zamówienia obejmuje dostawę odczynników i elementów zużywalnych do oznaczania narkotyków, leków i etanolu metodą EMIT, dzierżawę dwóch aparatów oraz zestawu komputerowego; W części 2 przedmiot zamówienia obejmuje dostawę zestawów odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów oraz materiałów zużywalnych potrzebnych do obsługi aparatu do wykonania oznaczeń immunohistochemicznych białka HER-2 oraz dzierżawę aparatu do półilościowego wykrywania antygenu HER2 w skrawkach parafinowych; W części 3 przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sond, zestawów i szkiełek kontrolnych do aparatu THERMOBRITE firmy Abbott molecular do wykonania hybrydyzacji in situ w kierunki białka HER-2 metodą FISH.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 30.21.61.30-6, 30.23.21.10-8, 30.21.10.00-1, 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1 - 10.000,00 zł; Część 2 - 1.000,00 zł; Część 3 - 900,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, czy oferowane produkty zawierają w swoim składzie substancje niebezpieczne, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. Karty charakterystyki zgodne z ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach, sporządzone nie wcześniej niż w 2012 r - jeżeli oferowane odczynniki zawierają substancje niebezpieczne. Prosimy również o dołączenie kart w wersji elektronicznej na płycie CD. 3. Oświadczenie wykonawcy o dopuszczeniu oferowanych odczynników oraz aparatów do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji. 4. Certyfikaty CE IVD dotyczące oferowanych odczynników. Prosimy również o dołączenie certyfikatów w wersji elektronicznej na płycie CD. 5. Metodyki lub ulotki (wykonanie testu, analiza i interpretacja wyniku itd.) do oferowanych odczynników. Prosimy również o dołączenie metodyk lub ulotek w wersji elektronicznej na płycie CD. 6. Dotyczy części 1 i 2: Instrukcja obsługi oferowanych aparatów. Instrukcja musi obejmować informacje niezbędne do codziennej obsługi aparatów i urządzeń oraz musi umożliwić zweryfikowanie, czy aparaty spełniają wymagania Zamawiającego. Prosimy również o dołączenie instrukcji w wersji elektronicznej na płycie CD
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji oraz cennik szczegółowy sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie załączników nr 4 i 4a (wypełnionych) w formie elektronicznej na płycie CD. 3. Dotyczy części 1 i 2: Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy dzierżawy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4b do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie załącznika nr 4b (wypełnionego) w formie elektronicznej na płycie CD. 4. Dotyczy części 1 i 2: Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy załącznik nr 3 do wzoru umowy - opis dzierżawionych aparatów i urządzeń. Prosimy również o dołączenie załącznika nr 3 do wzoru umowy (wypełnionego) w formie elektronicznej na płycie CD. 5. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz Wymagań granicznych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik 5a-5c do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie załączników 5a-5c (wypełnionych) w formie elektronicznej na płycie CD. 6. Kserokopia dowodu wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. 7. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
V | przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
reguluje wzór umowy (załącznik nr 2 do specyfikacji)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (12,30 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia w ofercie dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i elementów zużywalnych do oznaczania narkotyków, leków i etanolu metodą EMIT: 1. 6-AM w moczu. Ilość oznaczeń: 60; 2. ACETAMINOFEN w surowicy. Ilość oznaczeń: 500; 3. ALKOHOL ETYLOWY w osoczu. Ilość oznaczeń: 5 400; 4. AMFETAMINA w moczu. Ilość oznaczeń: 1 000; 5. BARBITURANY w moczu. Ilość oznaczeń: 350; 6. BENZODIAZEPINY w moczu. Ilość oznaczeń: 1 000; 7. BENZODIAZEPINY w surowicy. Ilość oznaczeń: 700; 8. ECSTASY w moczu. Ilość oznaczeń: 800; 9. GABAPENTYNA w surowicy. Ilość oznaczeń: 60; 10. KARBAMAZEPINA w surowicy. Ilość oznaczeń: 300; 11. KOFEINA w surowicy. Ilość oznaczeń: 60; 12. KOKAINA w moczu. Ilość oznaczeń: 350; 13. KWAS MYKOFENOLOWY w osoczu. Ilość oznaczeń: 1 700; 14. KWAS WALPROINOWY w surowicy. Ilość oznaczeń: 60; 15. LAMOTRYGINA w surowicy. Ilość oznaczeń: 200; 16. LEVETIRACETAM w surowicy. Ilość oznaczeń: 200; 17. LSD w moczu. Ilość oznaczeń: 100; 18. METADON w moczu. Ilość oznaczeń: 60; 19. METOTREKSAT w surowicy. Ilość oznaczeń: 60; 20. OPIATY w moczu. Ilość oznaczeń: 1 000; 21. SALICYLANY w surowicy. Ilość oznaczeń: 60; 22. THC w moczu. Ilość oznaczeń: 1 000; 23. TOPIRAMAT w surowicy. Ilość oznaczeń: 60; 24. TRÓJCYKLICZNE LEKI PRZECIWDEPRESYJNE w surowicy. Ilość oznaczeń: 700; 25. WANKOMYCYNA w surowicy . Ilość oznaczeń: 60; Dzierżawa aparatu nr 1 z czytnikiem kodów paskowych i drukarką. Dzierżawa aparatu nr 2 z czytnikiem kodów paskowych i drukarką. Dzierżawa zestawu komputerowego z drukarką.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 30.21.61.30-6, 30.23.21.10-8, 30.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas dostawy sukcesywnej - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa zestawów odczynników, materiałów kontrolnych i kalibratorów oraz materiałów zużywalnych potrzebnych do obsługi aparatu i wykonania oznaczeń immunohistochemicznych białka HER-2. Ilość oznaczeń łącznie z kontrolami: 650. Dzierżawa aparatu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.00-1, 33.10.00.00-1, 30.21.61.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość zdjęcia preparatu - 15
- 3. Czas dostawy sukcesywnej - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy poniższych sond, zestawów i szkiełek kontrolnych do aparatu ThermoBrite StatSpin Firmy ABBOTT MOLECULAR do wykonania hybrydyzacji in situ w kierunku detekcji amplifikacji genu c-erbB2 metodą FISH: 1. Zestaw CE sond do badania amplifikacji genu HER2 (17q11.2-q12), w opakowaniu nie więcej niż 20 oznaczeń. Ilość oznaczeń: 100; 2. Paraffin Pretreatment Reagent Kit-zestaw odczynników do wstępnej obróbki i trawieni skrawków parafinowych do procedury FISH, w opakowaniu nie więcej niż 20 oznaczeń. Ilość oznaczeń: 100; 3. Szkiełka kontrolne pozytywne z amplifikacją genu HER-2 ze znakiem CE; 1 opakowanie = 5 sztuk. Ilość opakowań: 2; 4. Szkiełka kontrolne negatywne bez amplifikacji genu Her-2 ze znakiem CE; 1 opakowanie = 5 sztuk. Ilość opakowań: 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas dostawy sukcesywnej - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Remont balkonów w budynku wielorodzinnym przy ul. Ernesta Cieślewskiego 11 w Krakowie wraz z remontem obróbek blacharskich dachowych w budynkach przy ul. Cieślewskiego 1, 3 i 11 w Krakowie
- Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej dla trzech projektów aplikujących o dofinansowanie w zakresie Działania FENX.03.01 "Transport miejski" (...) z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa systemu łączności dla inspicjenta.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu do laparoskopii
- Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Psychiatrycznego
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów w 6 pakietach
- Zakup ambulansu medycznego typu C wraz z noszami dla SPZOZ w Tomaszowie Lubelskim.
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie"
więcej: Komputery wysokowydajne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.