eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Budowa budynku mieszkalnego z mieszkaniami socjalnymi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-27

Siemianowice Śląskie: Budowa budynku mieszkalnego z mieszkaniami socjalnymi
Numer ogłoszenia: 126817 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84843 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku mieszkalnego z mieszkaniami socjalnymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa budynku mieszkalnego z mieszkaniami socjalnymi w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zamówienie obejmuje: 2.1. wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: - budynku dwukondygnacyjnego z mieszkaniami socjalnymi, z możliwością nadbudowy trzeciej kondygnacji, realizowanego w systemie szkieletowym z cienkościennych zimnogiętych profili stalowych ocynkowanych, - zagospodarowania terenu, - przyłączy do sieci wod-kan i energetycznej, odprowadzenia wód opadowych. 2.2. Wykonanie robót budowlano-montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych w zaprojektowanym budynku. 2.3. Wykonanie zaprojektowanego zagospodarowania terenu. 2.4. Wykonanie zaprojektowanych przyłączy do sieci infrastruktury technicznej. 3. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Programie funkcjonalno-użytkowym załączonym do SIWZ jako Dodatek nr 9 i we wzorze umowy stanowiącym Dodatek nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy: 4.1. przedłożenia w terminie do 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy, Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotowej inwestycji; 4.2. wykonania wszystkich niezbędnych czynności oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia publicznego; 4.3. wykonania, w imieniu Zamawiającego, czynności związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i energetycznej a także wykonania wszystkich innych czynności, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, jak np. zgłoszenia wykonania robót do odpowiednich organów lub służb; 4.4. sporządzenia wymaganego świadectwa energetycznego; 4.5. wykonania dokumentacji powykonawczej; 4.6. uzyskania prawomocnej decyzji o użytkowaniu, poprzedzonej uzgodnieniami z Państwową Strażą Pożarną i Państwową Inspekcją Sanitarną; 5. Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi na okres 36 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca jest zobowiązany do bezzwłocznego usuwania wad na każde wezwanie Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J&G Sp. z o.o., ul. Bytomska 106, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
  • Autorska Pracownia Projektowania Architektury APPA - Jan Pudło, ul. Moniuszki 3/8, 41-605 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2323364,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1197300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1197300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1696556,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.