eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › DOSTAWA SOCZEWEK, PREPARATU WISKOELASTYCZNEGO ORAZ INNEGO ASORTYMENTU DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW OKULISTYCZNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Tarnowskie Góry: DOSTAWA SOCZEWEK, PREPARATU WISKOELASTYCZNEGO ORAZ INNEGO ASORTYMENTU DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW OKULISTYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 126622 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SOCZEWEK, PREPARATU WISKOELASTYCZNEGO ORAZ INNEGO ASORTYMENTU DO WYKONYWANIA ZABIEGÓW OKULISTYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soczewek, preparatu wiskoelastycznego oraz innego asortymentu do wykonywania zabiegów okulistycznych. Zamówienie składa się z 20 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych jednoczęściowych, tylnokomorowych - 150szt.; Pakiet nr 2 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych, jednoczęściowych, akrylowych, hydrofilnych, asferycznych z zestawem do implantacji - 80szt.; oraz soczewek zwijalnych, jednoczęściowych, hydrofilnych zapakowanych fabrycznie do injektora - 20szt.; Pakiet nr 3 - Dostawa soczewek jednoczęściowych, zwijalnych, sferycznie akrylowych - 150szt.; Pakiet nr 4 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych jednoczęściowych, tylnokomorowych wraz z kartridżem do implatacji - 150szt.; Pakiet nr 5 - Dostawa soczewek jednoczęściowych, tylnokomorowych wykonanych z PMMA - 15szt.; Pakiet nr 6 - Dostawa soczewek jednoczęściowych wykonana z PMMA (polimetakrylanu metylu) - 20szt.; Pakiet nr 7 - Dostawa pierścieni dotorebkowych z PMMA zapakowanych fabrycznie do jednorazowego injektora - 20szt.; Pakiet nr 8 - Dostawa materiału wiskoelastycznego - 700szt.; Pakiet nr 9 - Dostawa roztworu do barwienia tkanek - 400 fiolek; Pakiet nr 10 - Dostawa retraktorów tęczówkowych - 30szt.; Pakiet nr 11 - Dostawa noży - 132szt.; Pakiet nr 12 - Dostawa noża do witrektomi przedniej (kompatybilnego do aparatu Infinity) - 18szt. Pakiet nr 13 - Dostawa barwnika do błony granicznej tylniej - 20 ampułkostrzykawek; Pakiet nr 14 - Dostawa gazu (strzykawka+filtr) - 15op.; Pakiet nr 15 - Dostawa oleju silikonowego - 40 ampułkostrzykawek.; Pakiet nr 16 - Dostawa endosondy prostej 25Ga do lasera firmy Zeiss - 20szt.; Pakiet nr 17 - Dostawa opasek silikonowych 3,0mm - 10szt.; Pakiet nr 18 - Dostawa patyczków spongostanowych - 500szt.; Pakiet nr 19 - Dostawa dekaliny - 50szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment i ilość- zawarte są w załączniku [D] SIWZ Formularz cenowy. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. 7. Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia depozytu na własny koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy zawierającego: Pakiet 1 - soczewki Zakres mocy od + 10,0 D od + 18,0 D od + 27,0 D do + 18,0 D do + 27,0 D do + 30,0 D Zmiana mocy co: 0,5 D 0,5 D 1D Ilość sztuk 1 3 1 Pakiet 2 - soczewki zwijalne Zakres mocy od + 5,0 D od + 18,5 D od + 25,0 D do + 18,0 D do + 24,5 D do + 28,0 D Zmiana mocy co: 1,0 D 0,5 D 1 Ilość sztuk 1 3 1 Pakiet 3 - soczewki Zakres mocy od + 5,0 D od + 18,5 D od + 25,0 D do + 18,0 D do + 24,5 D do + 28,0 D Zmiana mocy co: 1,0 D 0,5 D 1 Ilość sztuk 1 3 1 Pakiet 4 - soczewki o dioptrażu +6,0 D do +30,0 D (co 0,5 D): ilość sztuk - 3 oraz +31,0 D do +40,0 D ( co 1,0 D): ilość sztuk - 2; Pakiet 5 - soczewki - po 1 soczewce w zakresie mocy od +10,0 D do +30,0 D zmiana mocy co 0,5 D czy 1D. Pakiet 6 - soczewki przedniokomorowe z PMMA - po 1 soczewce w zakresie mocy od + 18,0 D do + 25,0 D zmiana mocy co 0,5 D. Pakiet 8 - materiał wiskoelastyczny - 32 op. 8. Wykonawca zobowiązuje się do uzupełniania depozytu minimum 1 raz w tygodniu na podstawie składanych zamówień po zużyciu zdeponowanego asortymentu. Termin dostawy do 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. W trybie CITO do 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia opisanego jako pilne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.73.11.10-7, 33.60.00.00-6, 33.14.14.10-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba, że inny punkt umowy stanowi inaczej. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga podpisania aneksu do umowy), - nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów, - gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, - gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, - w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, - w razie konieczności zmiany miejsca dostawy, - w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, 3. Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiany te nie wymagają podpisania aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych jednoczęściowych, tylnokomorowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych jednoczęściowych, tylnokomorowych - 150szt.; Soczewka wewnątrzgałkowa, zwijalna jednoczęściowa, tylnokomorowa - akrylowa hydrofobowa o stopniu uwodnienia (poniżej 0,5%) - asferyczna powierzchnia optyki - z chromoforami filtrującymi promieniowanie UV i światło niebieskie - angulacja części haptycznej 0 stopni - współczynnik refrakcji 1,52-1,55 - średnica części optycznej 6,0 mm - długość całkowita 13mm - moc od + 10 D do + 27 D (co 0,5D); +27D do +30D (co 1,0D) - 3 komplety wielorazowych systemów implatacyjnych (injektor+pęseta) lub jednorazowy system do implantacji z zapakowaną fabrycznie soczewką, zgodnie z powyższą specyfikacją i wg potrzeb zamawiającego określonych na poszczególnych zamówieniach. Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia depozytu na własny koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy zawierającego: Pakiet 1 - soczewki Zakres mocy od + 10,0 D od + 18,0 D od + 27,0 D do + 18,0 D do + 27,0 D do + 30,0 D Zmiana mocy co: 0,5 D 0,5 D 1D Ilość sztuk 1 3 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych, jednoczęściowych, akrylowych, hydrofilnych, asferycznych z zestawem do implantacji oraz soczewek zwijalnych, jednoczęściowych, hydrofilnych zapakowanych fabrycznie do injektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Soczewka wewnątrzgałkowa - zwijalna jednoczęściowa, akrylowa, hydrofilna, asferyczna z zestawem do implatacji - średnica optyczna 6,0 mm; - długość całkowita 13 mm; - stopień uwodnienia 26proc.; - angulacja 9 stopni; - dioptraż od -10,0 D do +40,0 D; - implantacja przez cięcie 2,2 mm; - dwie części haptyczne, w których znajdują się po dwa otwory stabilizujące soczewkę w każdej z dwóch części haptycznych szt.80 2. Soczewka zwijalna jednoczęściowa hydrofilna, zapakowana fabrycznie do injektora; - średnica optyczna i całkowita zmienna w zależności od wielkości dioptrażu; - ostre brzegi wzdłuż części optycznej; - części haptyczne stabilizujące soczewkę w czterech punktach; - współczynnik uwodnienia - 26proc; - dioptraż od +10 D do +30 D narastające co ? D; - średnica optyczna: od 5,85mm dla +30 D do 6,15mm dla +10 D; - średnica całkowita: 10,3mm dla +30 D do 10,8 dla +10 D; - angulacja 6 stopni; - filtr UV; - kompatybilna z laserem YAG szt.20 Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia depozytu na własny koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy zawierającego: Pakiet 2 - soczewki zwijalne Zakres mocy od + 5,0 D od + 18,5 D od + 25,0 D do + 18,0 D do + 24,5 D do + 28,0 D Zmiana mocy co: 1,0 D 0,5 D 1 Ilość sztuk 1 3 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Dostawa soczewek jednoczęściowych, zwijalnych, sferycznie akrylowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka jednoczęściowa, zwijalna sferyczna akrylowa; - powierzchnia hydrofobowa; - we wnętrzu akryl hydrofilny nie więcej niż 25proc.; - o średnicy, optycznej 6,0 mm plus minus 0,25 mm); - długości całkowitej 11,0 mm (plus minus 0,25 mm); - haptyka zamknięta 4 hapteny; - tworzące dwa centralnie położone otwory w części haptycznej; - dioptraż od -10,0 D do + 45,0 D (od +10,0 do +30,0 D co 0,5 D); - współczynnik refrakcji 1,45 do 1,46; - moduł Younga od 61 do 64; - kardriż i injector do każdej soczewki umożliwiający implatację przez cięcie 2,2 lub mniejsze Szt.150 Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia depozytu na własny koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy zawierającego: Pakiet 3 - soczewki Zakres mocy od + 5,0 D od + 18,5 D od + 25,0 D do + 18,0 D do + 24,5 D do + 28,0 D Zmiana mocy co: 1,0 D 0,5 D 1 Ilość sztuk 1 3 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Dostawa soczewek wewnątrzgałkowych, zwijalnych jednoczęściowych, tylnokomorowych wraz z kartridżem do implatacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Soczewka wewnątrzgałkowa, zwijalna jednoczęściowa, tylnokomorowa wraz z kartridżem do implatacji; - akrylowa hydrofobowa o stopniu uwodnienia poniżej 0,5%; - z chromoforami filtrującymi promieniowanie UV; - angulacja części haptycznych 0 stopni; - współczynnik refrakcji 1,55; - średnica części optycznej 6,0 mm - zakres dioptrażu +6,0 D do +30,0 D (co 0,5 D) oraz +31,0 D do +40,0 D ( co 1,0 D); - długość całkowita 13,0 mm szt. 150 Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia depozytu na własny koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy zawierającego: Pakiet 4 - soczewki o dioptrażu +6,0 D do +30,0 D (co 0,5 D): ilość sztuk - 3 oraz +31,0 D do +40,0 D ( co 1,0 D): ilość sztuk - 2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Dostawa soczewek jednoczęściowych, tylnokomorowych wykonanych z PMMA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soczewka jednoczęściowa, tylnokomorowa wykonana z PMMA; - do podszycia w zaćmach powikłanych; - część optyczna dwuwypukła; - z filtrem UV; - moc optyczna od +10,0 D do +30,0 D zmiana mocy co 1D; - średnica optyczna 7,0mm; - długość całkowita 12,5mm; - angulacja haptenów 5 stopni; - soczewka zaopatrzona jest w oczka na obu częściach haptycznych, umożliwiające twardówkowe podszycie soczewki w rowku (bruździe) Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia depozytu na własny koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy zawierającego: Pakiet 5 - soczewki - po 1 soczewce w zakresie mocy od +10,0 D do +30,0 D zmiana mocy co 0,5 D czy 1D. Szt.15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Dostawa soczewek jednoczęściowych wykonana z PMMA (polimetakrylanu metylu).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednoczęściowa soczewka wykonana z PMMA (polimetakrylanu metylu) - Średnica optyczna: 6 mm Długość całkowita: 13 mm - Miejsce wszczepienia: przednia komora oka -Dwuwypukła - Kompatybilna z laserem Nd-YAG -Stała A: 115,8 (SRKII/wg biometrii amerykańskiej) - Teoretyczna wartość ACD: 3,68 mm -Ukątowienie angulacja: 12,5 stopni - Dostępna w następujących dioptriach: od -10D do +14D (skok co 1D) ;od +15D do +25D (skok co 0,5D); od +26D do +30D (skok co 1D) Szt.20 Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia depozytu na własny koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy zawierającego: Pakiet 6 - soczewki przedniokomorowe z PMMA - po 1 soczewce w zakresie mocy od + 18,0 D do + 25,0 D zmiana mocy co 0,5 D..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - Dostawa pierścieni dotorebkowych z PMMA zapakowanych fabrycznie do jednorazowego injektora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierścienie dotorebkowe z PMMA zapakowane fabrycznie do jednorazowego injektora - średnica pierścienia 11 mm; - kształt pierścienia - elipsowaty, - na obu końcach otwory szt. 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.73.11.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - Dostawa materiału wiskoelastycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiał wiskoelastyczny o składzie: nie mniej niż 1,00% hialuronian sodu i nie mniej niż 4% siarczan chondroityny o właściwościach dyspersyjno-kohezyjnych pakowany w strzykawce z kaniulą o pojemności 1 ml. Nie dopuszcza się domieszki metylocelulozy do składu wiskoelastyku. Wymagane chłodne, tj. od 2 do 8 stopni C, warunki transportu i magazynowania. szt. 700 Wykonawca zobowiązuje się do utworzenia depozytu na własny koszt i ryzyko w siedzibie Zamawiającego w terminie do 7 dni od daty podpisania umowy zawierającego: Pakiet 8 - materiał wiskoelastyczny - 32 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - Dostawa roztworu do barwienia tkanek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roztwór stosowany do barwienia tkanek - Sterylny - Skład- błękit trypanu o stężeniu 0,06% (tkanki) - Fiolka 1ml, op.5szt - Nie daje efektu tzw. czerwonego odblasku 400 fiolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - Dostawa retraktorów tęczówkowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Refraktory tęczówkowe ze stabilizatorem silikonowym pozwalające skutecznie rozciągnąć tęczówkę, fabrycznie zapakowane sterylnie, jednorazowe szt. 30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - Dostawa noży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nóż typu MVR 20G prosty Szt.12 2. Nóż do paracentezy o kalibracji 1,2mm Szt.30 3. Nóż typu Slit o kalibracji 2,2mm Szt.30 4. Nóż 45stopni - Szt.60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - Dostawa noża do witrektomi przedniej (kompatybilnego do aparatu Infinity).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż do witrektomii przedniej dopuszczony do stosowania przez producenta aparatu będącego w posiadaniu Zamawiającego, tj. aparatu Infinity Vision System. (6szt.w opakowaniu) 18 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1, 33.14.14.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - Dostawa barwnika do błony granicznej tylniej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwnik do błony granicznej tylnej ,błękit tryptanu o stężeniu minimum 0,25mg/ml w ampułkostrzykawce 20 ampułkostrzykawek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - Dostawa gazu (strzykawka+filtr).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gaz (+5 strzykawek z filtrami- 30ml) SF6 Op.5 2. Gaz (+5 strzykawek+filtry- 30ml) C3F8 Op.5 3. Gaz (+5 strzykawek+filtry- 30ml) C2F6 Op.5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - Dostawa oleju silikonowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Olej silikonowy: 1000 (amp.strzykawka) 20 ampułkostrzykawek 2. Olej silikonowy: 5000 (amp.strzykawka) 20 ampułkostrzykawek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - Dostawa endosondy prostej 25Ga do lasera firmy Zeiss.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Endosonda prosta 25Ga dopuszczona do stosowania przez producenta lasera będącego w posiadaniu Zamawiającego, jt. do lasera firmy Zeiss nr serii 828552 Visulas 532nm Szt.10 2. Endosonda prosta 23 Ga dopuszczona do stosowania przez producenta lasera będącego w posiadaniu Zamawiającego, jt. do lasera firmy Zeiss nr serii 828552 Visulas 532 nm Szt.10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - Dostawa opasek silikonowych 3,0mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski silikonowe 3,0mm typ Round sponge szt.10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - Dostawa patyczków spongostanowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patyczki spongostanowe szt. 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - Dostawa dekaliny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dekalina szt. 50.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.