eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Budowa kanału sanitarnego o średnicy o 200 mm i 160 mm w Ostrowcu Świętokrzyskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-27

Ostrowiec Świętokrzyski: Budowa kanału sanitarnego o średnicy o 200 mm i 160 mm w Ostrowcu Świętokrzyskim
Numer ogłoszenia: 126610 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2661200, faks 041 2661010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100 udziałów Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanału sanitarnego o średnicy o 200 mm i 160 mm w Ostrowcu Świętokrzyskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia Zadanie 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Ogrodowej w Ostrowcu Św., składającej się z: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 420,10 mb, - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 46,80 mb - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowany z uszczelką antywibracyjną, klasa betonu kręgów i płyt C35 40 - w ilości 11 kpl., - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy C250 niewentylowanymi, klasa betonu kręgów i płyt C35 40 - w ilości 4 kpl - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 7 kpl., - przebudowy wodociągu z rur żeliwnych sferoidalnych o średnicy 100mm na długości 57,50mb Zadanie 2 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Browarnej w Ostrowcu Św., składającej się z: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 146,70 mb, - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 52,70 mb - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowany z wkładką tłumiącą, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 9 kpl., - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 1 kpl., - odtworzenia nawierzchni Zadanie 3 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Akacjowej w Ostrowcu Św., składającej się z: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 192,40 mb, - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 39,90 mb - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowany z wkładką tłumiącą, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 10 kpl., - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 1 kpl., Zadanie 4 Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w dwóch ulicach bocznych od ulicy Świętokrzyskiej dz. 40 (B) i dz. 35 (C) w Ostrowcu Św., składającej się z: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 178,73 mb - dla kanału w dz. nr 40 (B) oraz kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 142,40 mb - dla kanału w dz. nr 35 (C) - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 21,11 mb - dla kanału w dz. 40 (B) oraz kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 4,8 mb - dla kanału w dz. 35 (C) - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowanymi z wkładkami tłumiącymi, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 2 kpl. i studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1000mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowanymi z wkładkami tłumiącymi, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 7 kpl. - dla kanału w dz. 40 (B) oraz - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowanymi z wkładkami tłumiącymi, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 3 kpl. i studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1000mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowanmi z wkładkami tłumiącymi, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 2 kpl. - dla kanału w dz. 35 (C) - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 2 kpl., - dla kanału w dz. 40 (B) oraz - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 3 kpl., - dla kanału w dz. 35 (C) Projekty budowlane kanałów będących przedmiotem zamówienia są załącznikami do SIWZ oraz są do wglądu z siedzibie Zamawiającego Przedmiary robót będące załącznikami do SIWZ nie stanowią podstawy do wyceny robót są jedynie materiałami pomocniczymi do sporządzenia oferty. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Odcinki przyłączeniowe na granicy działek winny być zaślepione korkami PCV. Kaskady z rur PCV 200mm i 160mm winny być obetonowane z wyjątkiem kaskady - zadanie 4 na włączeniu kanału w dz. 35 (C) - kaskada wewnętrzna W wartości zamówienia ma zostać uwzględniony koszt ewentualnego pompowania wody z wykopów. Wykonawca ma obowiązek wyliczyć ten koszt na podstawie projektu, wizji w terenie, doświadczenia zawodowego oraz czasokresu przyjętego przez niego na realizację robót i należy go ująć w ofercie w formie kwoty ryczałtowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określają: 1. Wzór umowy wraz załącznikiem nr 1 do umowy - załącznik nr 8 do SIWZ 2. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 9a, 9b, 9c, 9d do SIWZ 3. Przedmiar robót - załącznik nr 10a, 10b, 10c, 10d do SIWZ 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 11a, 11b, 11c, 11d do SIWZ 5. Pozwolenie na budowę - załącznik nr 12a, 12b, 12c, 12d do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-8, 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium; Ofertę należy zabezpieczyć poprzez wniesienie wadium w wysokości: dla zadania nr 1 : 5 800 PLN (pięć tysięcy osiemset złotych), dla zadania nr 2 : 2 300 PLN (dwa tysiące trzysta złotych), dla zadania nr 3 : 2 300 PLN (dwa tysiące trzysta złotych), dla zadania nr 4 : 4 000 PLN (cztery tysiące złotych) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu (złotych), -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). -Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. -Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. -Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. -Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy. -Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wskazany przez Wykonawcę. -Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust .1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółów. Obowiązkiem Wykonawcy składającego ofertę jest złożenie oświadczenia o spełnieniu tego warunku - załącznik nr 2 do SIWZ,Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podpisane łącznie razem gdy wszyscy wykonawcy wspólnie spełniają ten warunek lub przez jednego/kilku z nich - gdy spełniają te warunki samodzielnie lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia tj. w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej, każdej o wartości nie mniejszej niż: Zadanie nr 1: 250 000,00 zł (brutto), Zadanie nr 2: 100 000,00 zł (brutto), Zadanie nr 3: 100 000,00 zł (brutto), Zadanie nr 4: 170 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; 2) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie) - oświadczenie podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby wiedzy i doświadczenia, które zawarte jest w załączniku należy wypełnić tylko wtedy, gdy wykonawca wykazuje spełnianie warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu podmiotu trzeciego, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółów. Obowiązkiem Wykonawcy składającego ofertę jest złożenie oświadczenia o spełnieniu tego warunku - załącznik nr 2 do SIWZ,Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podpisane łącznie razem gdy wszyscy wykonawcy wspólnie spełniają ten warunek lub przez jednego/kilku z nich - gdy spełniają te warunki samodzielnie lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ma obowiązek dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonywania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, w tym: - kierownikiem budowy z uprawnieniami w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie);

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w szczególności Wykonawca posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej: dla zadania 1 co najmniej 250 000,00 zł, dla zadania 2 co najmniej 100 000,00 zł, dla zadania 3 co najmniej 100 000,00 zł, dla zadania 4 co najmniej 170 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających Ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego/tych Wykonawcę/Wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają ten warunek),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia tj. w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej, każdej o wartości nie mniejszej niż: Zadanie nr 1: 250 000,00 zł (brutto), Zadanie nr 2: 100 000,00 zł (brutto), Zadanie nr 3: 100 000,00 zł (brutto), Zadanie nr 4: 170 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany treści umowy mogą następować w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w drodze aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony. 2. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia określonego w § 2 terminu umownego wykonania przedmiotu zamówienia, na podstawie wniosku o przedłużenie terminu wraz z uzasadnieniem, z siedmiodniowym wyprzedzeniem, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: 1) siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nie posiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom, 2) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 3) zaistnienia konieczności wykonania badań specjalistycznych (np. archeologicznych i innych) w ściśle określonym terminie, 4) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużania terminu wykonywania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca w ciągu 7 dni od dnia zaistnienia okoliczności nie przedłoży Zamawiającemu wniosku o przedłużenie terminu wraz z uzasadnieniem. 4. Zamawiający w ciągu 7 dni od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę zadecyduje, czy i o ile przedłuży termin wykonania przedmiotu umowy. 5. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość wprowadzenia poniżej wymienionych zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zakresu przedmiotu umowy i ceny umowy, polegającego na: wyłączeniu określonej części przedmiotu zamówienia, w przypadku rezygnacji Zamawiającego z realizacji tej części zamówienia, zmian w dokumentacji projektowej spowodowanej wystąpieniem kolizji - wartość robót wyłączonych z przedmiotu zamówienia nie powinna stanowić więcej niż 10 % wartości ceny ofertowej Wykonawcy, wartość robót wyłączonych z zamówienia szacowana będzie z wykorzystaniem w pierwszej kolejności cen jednostkowych, zawartych w ofercie Wykonawcy, 2) przedmiotu umowy bez zmiany ceny umowy, poprzez zastosowanie rozwiązań zamiennych, które warunkują osiągnięcie podobnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych 3) terminu wykonania przedmiotu zamówienia, gdy wystąpiły okoliczności wymienione w ust. 2 pkt 1- 4

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 91 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Sienkiewicza 91 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. PRZYNALEŻNOŚĆ DO GRUPY KAPITAŁOWEJ. 1) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 u.p.z.p., albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, 2) Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.), zwaną dalej uokik podaje się następujące definicje: a) Grupa kapitałowa - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. b) Przedsiębiorca - rozumie się przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: - osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, - osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, - osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu art. 4 pkt 4 uokik, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 uokik, - związek przedsiębiorców w rozumieniu art. 4 pkt 2 uokik - na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów; c) Przejecie kontroli - rozumie się przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: - dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, - uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, - członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), - dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, - prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), - umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę; 2. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie przez Wykonawcę, Wybrany w zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu winno być wniesione w PLN. 3) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. O/Ostrowiec Św. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 4) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 5) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji i/lub poręczeniu, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz datę ogłoszenia przetargu, c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e) zobowiązania gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, f) zapewnienia wykonalności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, g) określenia miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego. 6) Jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą Ofertę spośród pozostałych Ofert stosownie do treści art. 94 ust. 3 ustawy. 7) Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 ustawy. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. 2) Zamawiający zwróci 30% zabezpieczenia nie później niż w 15 dniu po upływie terminu rękojmi za wady. 3.POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA Informacje ogólne. 1) Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów u.p.z.p., przysługują środki ochrony prawnej przewidziane art. 179 -198 g u.p.z.p. 2) Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 22 niniejszej SIWZ są: a) odwołanie, b) skarga do sądu. Ponadto zgodnie z art. 181 ust. 1 u.p.z.p., Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zoboawiązany na podstawie ustawy, na które nie przesługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 u.p.z.p. 3) Środki ochrony prawnej, przysługują: a) Wykonawcom, b) innym podmiotom i organizacjom, o których mowa w art. 179 u.p.z.p., c) Zamawiającemu w postaci skargi do sądu określonej w art. 198 a - 198 g u.p.z.p. Odwołanie. 1) Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie u.p.z.p. 2) Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 3) Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4) Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2. u.p.z.p. 5) Szczegółowo kwestie dotyczące odwołania, w tym terminy wnoszenia odwołania uregulowane zostały w art.180-198 u.p.z.p. Skarga do sądu. 1) Skarga do sądu przysługuje stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego na orzeczenie Izby. 2) Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego. 3) Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego właściwemu sądowi w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. 4) Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o uchylenie orzeczenia lub o zmianę orzeczenia w całości lub w części. 5) Szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w art.198a-198 g u.p.z.p..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa kanału sanitarnego o średnicy o 200 mm i 160 mm w ulicy Ogrodowej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Ogrodowej w Ostrowcu Św., składającej się z: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 420,10 mb, - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 46,80 mb - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowany z uszczelką antywibracyjną, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 11 kpl., - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy C250 niewentylowanymi, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 4 kpl - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 7 kpl., - przebudowy wodociągu z rur żeliwnych sferoidalnych o średnicy 100mm na długości 57,50mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa kanału sanitarnego o średnicy o 200 mm i 160 mm w ulicy Browarnej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Browarnej w Ostrowcu Św., składającej się z: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 146,70 mb, - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 52,70 mb - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowany z wkładką tłumiącą, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 9 kpl., - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 1 kpl., - odtworzenia nawierzchni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa kanału sanitarnego o średnicy o 200 mm i 160 mm w ulicy Akacjowej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Akacjowej w Ostrowcu Św., składającej się z: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 192,40 mb, - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 39,90 mb - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowany z wkładką tłumiącą, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 10 kpl., - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 1 kpl.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa kanału sanitarnego o średnicy o 200 mm i 160 mm w ulicach bocznych Świętokrzyskiej w Ostrowcu Świętokrzyskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej w dwóch ulicach bocznych od ulicy Świętokrzyskiej dz. 40 (B) i dz. 35 (C) w Ostrowcu Św., składającej się z: - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 178,73 mb - dla kanału w dz. nr 40 (B) oraz kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 200mm i długości 142,40 mb - dla kanału w dz. nr 35 (C) - kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 21,11 mb - dla kanału w dz. 40 (B) oraz kanalizacji grawitacyjnej z rur PCV SN8 o średnicy 160mm i długości 4,8 mb - dla kanału w dz. 35 (C) - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowanymi z wkładkami tłumiącymi, klasa betonu kręgów i płyt C35 40 - w ilości 2 kpl. i studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1000mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowanymi z wkładkami tłumiącymi, klasa betonu kręgów i płyt C35 40 - w ilości 7 kpl. - dla kanału w dz. 40 (B) oraz - studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1200mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowanymi z wkładkami tłumiącymi, klasa betonu kręgów i płyt C35 40 - w ilości 3 kpl. i studni rewizyjnych wykonanych z kręgów betonowych o średnicy 1000mm z włazami z żeliwa sferoidalnego klasy D400 niewentylowanmi z wkładkami tłumiącymi, klasa betonu kręgów i płyt C35/40 - w ilości 2 kpl. - dla kanału w dz. 35 (C) - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 2 kpl., - dla kanału w dz. 40 (B) oraz - kaskady z rur i kształtek PCV w ilości 3 kpl., - dla kanału w dz. 35 (C).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-8, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.