eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa, adaptacja, modernizacja i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie, działka nr 1068 obr. 207, na cele pomieszczeń biurowych, konferencyjnych i magazynowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wraz z wykorzystaniem działki nr 1098/2 na miejsca parkingowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Rzeszów: Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa, adaptacja, modernizacja i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie, działka nr 1068 obr. 207, na cele pomieszczeń biurowych, konferencyjnych i magazynowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wraz z wykorzystaniem działki nr 1098/2 na miejsca parkingowe
Numer ogłoszenia: 126488 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91886 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, ul. Lisa Kuli 20, 35-025 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 850 92 00, faks 17 850 92 42, 17 852 44 57.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa, adaptacja, modernizacja i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie, działka nr 1068 obr. 207, na cele pomieszczeń biurowych, konferencyjnych i magazynowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wraz z wykorzystaniem działki nr 1098/2 na miejsca parkingowe.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Przebudowa, adaptacja, modernizacja i zmiany sposobu użytkowania budynku przy ul. Naruszewicza 11 w Rzeszowie, działka nr 1068 obr. 207, na cele pomieszczeń biurowych, konferencyjnych i magazynowych dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie wraz z wykorzystaniem działki nr 1098/2 na miejsca parkingowe, obejmująca w szczególności:1. realizację usługi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r., nr 75 poz.690 z późn.zm), decyzją o pozwoleniu na budowę, wytycznymi konserwatorskimi oraz umową pomiędzy Wykonawcą roboty budowlanej, a Zamawiającym, 2. zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem, istniejącą infrastrukturą i charakterystyką obiektu, 3.udział w weryfikacji harmonogramu rzeczowo - finansowego zadania i jego ewentualnych aktualizacji, 4.reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz współpraca z nadzorem autorskim, 5. przeprowadzenie kontroli jakości używanych materiałów zgodnie z normami dopuszczającymi materiały do stosowania w budownictwie i obiektach użyteczności publicznej, zadania dodatkowych badan jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacja budowlano - wykonawcza dla wszystkich asortymentów robót, zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 6.rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości i problemów natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, zasięgając w razie potrzeby opinii autora dokumentacji projektowej, 7.branie udziału w komisjach powołanych przez Zamawiającego do oceny lub rozstrzygnięcia problematycznych spraw budowy w toku jej trwania, 8.sprawdzenie i odbiór robót wynikających z harmonogramu robót budowlanych,9.sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, 10. kontrolę ilości i wartości wykonywanych robót z obowiązującym harmonogramem, wypełnionym przez Wykonawcę robót budowlanych przedmiarem oraz terminowość ich wykonania, 11. kontrolę prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót (ilość, jakość, wartość robót), w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektor nadzoru ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy oraz potwierdzenia bytności poprzez dokonanie stosownego zapisu, 12. potwierdzanie ilościowo - rzeczowe oraz wartościowe faktycznie wykonanych robót, 13.wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją inwestycji,14. organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad koordynacyjnych z udziałem wykonawcy robót budowlanych, a także w zależności od potrzeb projektanta i przedstawicieli Zamawiającego, 15.szacowanie i weryfikowanie oraz uzgadnianie z Zamawiającym ewentualnych robót dodatkowych, zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę w zakresie rzeczowym i finansowym, 16.sporządzenie protokołów konieczności w przypadku ewentualnej potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie konieczności wykonania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich akceptację, 17.organizacja oraz przeprowadzenie odbioru końcowego oraz przygotowanie protokołu odbioru w porozumieniu z Zamawiającym, 18. uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych z wykonawcą robót (min. raz do roku) po zakończeniu robót (okres gwarancji na roboty budowlane - max. 84 miesiące), 19.obecność na budowie, zgodnie ze złożoną ofertą (1 wizyta na tydzień jest obligatoryjna ) potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 14, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; dodatkowa wizyta na budowie stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu, 20.poprzez obecność na budowie, o której mowa w pkt 2.1.19 rozumie się obecność co najmniej jednego inspektora nadzoru inwestorskiego. Wizyta ta jest niezależna od narady koordynacyjnej o której mowa w pkt.14. Opis roboty budowlanej będącej przedmiotem usługi nadzoru inwestorskiego określa w szczególności: Załącznik Nr 1A do SIWZ - Projekt budowlany, Załącznik Nr 1B do SIWZ - Projekt wykonawczy, Załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane w ramach osi priorytetowej III Czysta Energia Działania 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Inwestor Sp. z o.o., ul. Graniczna 1B, 35-326 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 144539,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55104,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49992,01 / Oferta z najwyższą ceną: 127920,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.