eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowa › Zakup ciągnika wraz z ładowarką, przystawką kopiącą, kosiarką bijakową, rębakiem do drewna oraz przyczepą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-02-05

Jerzmanowa: Zakup ciągnika wraz z ładowarką, przystawką kopiącą, kosiarką bijakową, rębakiem do drewna oraz przyczepą
Numer ogłoszenia: 12641 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jerzmanowej , Ul. Głogowska 5, 67-222 Jerzmanowa, woj. dolnośląskie, tel. 76 833 46 68, faks 76 833 48 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika wraz z ładowarką, przystawką kopiącą, kosiarką bijakową, rębakiem do drewna oraz przyczepą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na miejsce wskazane przez Zamawiającego) w ramach zadania pn.: Zakup ciągnika wraz z ładowarką, przystawką kopiącą, kosiarką bijakową, rębakiem do drewna oraz przyczepą. 2. Podstawowe parametry jakie musi spełnić zamawiany sprzęt: 2.1. CIAGNIK ROLNICZY 1) Kraj pochodzenia - kraje Unii Europejskiej. 2) Rok produkcji - ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2015 lub 2014. 3) Ciągnik musi spełniać polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.). 4) Silnik: a) wysokoprężny, b) moc min. 70 max. 95 KM, c) turbodoładowany, chłodzony cieczą. 5) WOM - obroty min. 540/1000 obr/min. 6) Układ kierowniczy: a) hydrostatyczny, b) regulowana kolumna kierownicy. 7) Układ napędowy a) napęd 4 x 4, b) sprzęgło dwutarczowe suche, sterowane hydraulicznie, c) skrzynia biegów : mechaniczna, w pełni zsynchronizowana, rewers mechaniczny. 8) Układ hamulcowy a) hamulec ciągnika/postojowy: tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie, b) hamulec przyczepy; 1 - 2 obwodowe pneumatyczne. 9) Układ hydrauliczny a) ilość szybkozłączek z tyłu min. 4, b) zaczep przesuwny. 10) Kabina: a) ogrzewana, b) klimatyzowana, wentylacja, c) otwierany dach, uchylne okna tylne i boczne, d) lusterka boczne, e) gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, f) spryskiwacz i wycieraczki szyby przedniej i tylnej, g) min. po 2 reflektory przednie i tylne na dachu kabiny, h) błyskowa lampa ostrzegawcza, i) wyprowadzone gniazdo elektryczne do zasilania np. pługa (obrysówki), j) siedzenie mechaniczne z pasami bezpieczeństwa, k) licznik motogodzin, zestaw wskaźników, l) fotel pasażera z pasami bezpieczeństwa, m) drzwi otwierane z prawej i lewej strony. 11) Pozostałe wyposażenie: a) obciążniki kół tylnych, b) balast do 600 kg., c) pełna dokumentacja techniczna w języku polskim, d) przednie błotniki, e) trzypunktowy układ zawieszenia (II kat.), f) zaczep przedni, g) ładowacz czołowy 3 sekcyjny o udźwigu pow. 1000 kg. 12) Wymogi dodatkowe a) ciągnik musi być gotowy do natychmiastowej pracy, b) wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 miesiące na ciągnik oraz 12 miesięczną gwarancję na akcesoria z pełnym pakietem serwisowym c) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, d) przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego, e) wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionego ciągnika, f) ciągnik musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po zakupie (książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim), g) reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie - podjęcie działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 8 dni od momentu zgłoszenia przeglądu serwisowego, h) pierwszy przegląd gwarancyjny bezpłatny. 2.2 KOSIARKA BIJAKOWA BOCZNA NA WYSIĘGNIKU 1) Rok produkcji - kosiarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2015 lub 2014. 2) Maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, zaczepiana na tylnym TUZ, możliwość nachylenia do - 65 stopni + 90 stopni. 3) Konstrukcja umożliwiająca pracę w ciężkich warunkach. 4) Kosiarka wyposażona w bezpiecznik hydrauliczny. 5) Liczba noży/młotów min. 20 szt. 6) Szerokość robocza 140 - 160 cm. 7) Regulacja wysokości koszenia za pomocą wału kopiującego. 8) Kosiarka musi być gotowa do natychmiastowej pracy. 9) Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m-cy na kosiarkę oraz 12 miesięczną gwarancję na akcesoria z pełnym pakietem serwisowym. 10) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 11) Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego. 12) Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionej kosiarki. 13) Kosiarka musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające ją do ruchu drogowego, jej eksploatację bezpośrednio po zakupie (książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim). 14) Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie - podjęcie działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 8 dni od momentu zgłoszenia przeglądu serwisowego. 15) Pierwszy przegląd gwarancyjny bezpłatny. 2.3 RĘBAK DO GAŁĘZI 1) Rok produkcji - rębak fabrycznie nowy, rok produkcji 2015 lub 2014. 2) Maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, napędzana z WOM ciągnika. 3) Liczba noży tnących min. 4 szt. 4) Konstrukcja umożliwiająca pracę w ciężkich warunkach. 5) Rębak musi być wyposażony w bezpiecznik (wyłącznik bezpieczeństwa). 6) Grubość drewna i gałęzi, jaką maszyna jest w stanie rozdrobnić, min. do 150 mm. 7) Rura wyrzucająca zrębki regulowana w zakresie 360o 8) Rębak musi być gotowy do natychmiastowej pracy. 9) Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m-cy na rębak oraz 12 miesięczną gwarancję na akcesoria z pełnym pakietem serwisowym. 10) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 11) Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego. 12) Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionego rębaka. 13) Rębak musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego eksploatację bezpośrednio po zakupie (książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim), 14) Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie - podjęcie działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 8 dni od momentu zgłoszenia przeglądu serwisowego. 15) Pierwszy przegląd gwarancyjny bezpłatny. 2.4 RAMIĘ KOPIĄCE 1) Rok produkcji - ramię fabrycznie nowe, rok produkcji 2015 lub 2014. 2) Maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, napędzana z WOM ciągnika. 3) Szerokość łyżki: 50 - 60 cm. 4) Głębokość kopania: min. 250 cm. 5) Układ hydrauliczny zasilany z własnej pompy koparki z własnym zbiornikiem oleju hydraulicznego napędzany przez wał Kardana. 6) Ramię kopiące musi być gotowe do natychmiastowej pracy. 7) Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m-cy na ramię kopiące oraz 12 miesięczną gwarancję na akcesoria z pełnym pakietem serwisowym. 8) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 9) Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego. 10) Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionego ramienia kopiącego. 11) Ramię kopiące musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego eksploatację bezpośrednio po zakupie (książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim), 12) Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie - podjęcie działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 8 dni od momentu zgłoszenia przeglądu serwisowego. 13) Pierwszy przegląd gwarancyjny bezpłatny. 2.5 PRZYCZEPA CIĄGNIKOWA JEDNOOSIOWA 1) Rok produkcji - przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji 2015 lub 2014. 2) Maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, napędzana z WOM ciągnika. 3) Wywrót trójstronny, 4) Tonaż - do 3,5 t. 5) Niskie koła. 6) Przyczepa musi być gotowa do natychmiastowej pracy. 7) Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m-cy na przyczepę oraz 12 miesięczną gwarancję na akcesoria z pełnym pakietem serwisowym. 8) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. 9) Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego. 10) Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionej przyczepy. 11) Przyczepa musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające do ruchu drogowego, eksploatację bezpośrednio po zakupie (książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim). 12) Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie - podjęcie działań w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 8 dni od momentu zgłoszenia przeglądu serwisowego. 13) Pierwszy przegląd gwarancyjny bezpłatny. 3. Wymogi dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1 Wykonawca na swój koszt dostarcza kompletny sprzęt wymieniony w rozdziale III SIWZ pod wskazany przez Zamawiającego adres. 3.2 Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad i objęty gwarancją producenta. 3.3 Sprzęt musi posiadać certyfikaty CE i inne (certyfikaty, świadectwa, dokumenty) dopuszczające do obrotu i użytkowania na terenie Polski. 3.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego dostarczonego na miejsce wskazane przez Zamawiającego ciągnika oraz maszyn, a także kontroli urządzeń w nim zamontowanych, przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Zamówienie uważa się za zrealizowane, po podpisaniu przez każdą ze stron bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 3.5 Wykonawca udzieli min. 24 - miesięcznej gwarancji (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru) na zakupiony przez Zamawiającego sprzęt. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W przypadku naprawy gwarancyjnej dłuższej niż 14 dni, Wykonawca na wniosek Zamawiającego, zapewni sprzęt - maszyny zastępcze. 3.6 Wykonawca zapewni dodatkowo 12 miesięczną gwarancję na akcesoria wszystkich urządzeń z pełnym pakietem serwisowym. 3.7 Drobne naprawy gwarancyjne Wykonawca zobowiązany będzie wykonać w miejscu eksploatacji zakupionego przez Zamawiającego sprzętu. W przypadku napraw wymagających transportu zakupionego sprzętu do miejsca naprawy koszt transportu pokrywa Zamawiający. Zamawiający nie pokrywa kosztów naprawy w okresie objętym gwarancją. 3.8 Wykonawca zapewni Zamawiającemu odpłatnie niezbędne części zamienne do dostarczonego przedmiotu zamówienia, zarówno w czasie gwarancji, (jeżeli gwarancja tej części nie obejmuje) oraz po jej zakończeniu. 3.9 Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi technicznej dostarczonego przedmiotu zamówienia dla 3 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego, na terenie Zamawiającego. 3.10 Oferty zawierające okres gwarancji na ciągnik i pozostałe maszyny krótszy niż 24 m-ce zostaną odrzucone. 3.11 Wykonawca wraz z dostarczeniem sprzętu przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty, certyfikaty, atesty, instrukcje użytkowania, karty gwarancyjne, dokumentacje techniczne oraz inne opracowania dotyczące zakupionego sprzętu. Wymienione dokumenty muszą być w języku polskim. 3.12 Adres dostawy sprzętu- siedziba Zamawiającego: 67- 222 Jerzmanowa, ul. Głogowska 5 3.13 Termin dostawy przedmiotu zamówienia do 31 marca 2016 r. 3.14 Płatność za przedmiot zamówienia: płatność jednorazowa po protokolarnym (bez uwag) odbiorze wszystkich maszyn. 3.15 Wykonawca zapewnia pierwszy przegląd gwarancyjny bezpłatny na wszystkie maszyny..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 34.39.00.00 - Akcesoria do ciągników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Jeśli wadium jest wnoszone w formie przelewu na rachunek bankowy, musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - bezwarunkowych i płatnych na pierwsze żądanie gwarancjach bankowych; - bezwarunkowych i płatnych na pierwsze żądanie gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r.poz. 1804 z późn. zm.). 3. Gwarancje i/lub poręczenia powinny być samoistne, nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywającego do zapłaty wadium, bez dołączania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów oraz bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje i/lub poręczenia muszą wskazywać jakiego postępowania dotyczą, muszą określać Wykonawcę, beneficjenta gwarancji oraz gwaranta, kwotę gwarancji i/lub poręczenia i termin jej ważności, a także przesłanki skorzystania z tych dokumentów przez Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca aby, w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji i/lub poręczenia wynikało, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić przelewem na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jerzmanowej: Bank Spółdzielczy w Głogowie oddział w Jerzmanowej nr konta: 06 8646 0008 0000 0605 6040 0011. W przypadku, gdy Wykonawca wybrał wadium, w formie innej niż pieniądz, do oferty należy dołączyć (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela) kopię dokumentu. 6. Oryginał dokumentu Wykonawca dostarcza w kopercie w wyznaczonym terminie tj. do dnia 18.02.2016 r. do godz. 08:30 do Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jerzmanowej, ul. Głogowska 5, 67-222 Jerzmanowa. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 8.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zwraca wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy Pzp. 10. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium, zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga! Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium gotówką w banku zapewniającym bankową obsługę budżetu gminy Jerzmanowa. Wpłata gotówkowa nie spełnia wymogu ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 45 ust.7.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 5. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom - Załącznik nr 5 do SIWZ. (jeżeli dotyczy) 6. Oświadczenie dotyczące odwrotnego obciążenia VAT - Załącznik nr 6 do SIWZ. (jeżeli dotyczy) 7. Kopia dowodu wniesienia wadium. 8. Charakterystyka oferowanego sprzętu - maszyn wraz z podaniem producenta poszczególnego sprzętu- maszyn i modeli.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgk.jerzmanowa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jerzmanowej, ul. Głogowska 5, 67-222 Jerzmanowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 08:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jerzmanowej, ul. Głogowska 5, 67-222 Jerzmanowa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.