eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Utrzymanie w czystości pętli autobusowych, tramwajowych i przystanków komunikacji miejskiej w Szczecinie wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Szczecin: Utrzymanie w czystości pętli autobusowych, tramwajowych i przystanków komunikacji miejskiej w Szczecinie wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych
Numer ogłoszenia: 12619 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości pętli autobusowych, tramwajowych i przystanków komunikacji miejskiej w Szczecinie wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ I - Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na prawobrzeżu Szczecina; Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na Prawobrzeżu: a) utrzymanie stałej czystości 8 pętli /przystanki końcowe/ autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych o łącznej powierzchni 36 179,12 m2, w tym tereny zielone (trawniki) o powierzchni 11 775,06 m2 oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 26 sztuk, b) utrzymanie stałej czystości 225 przystanków autobusowych i tramwajowych oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 215 sztuk zgodnie z podziałem z n/w STREFY: STREFA A - sprzątanie 30 przystanków o łącznej powierzchni 5170 m2, z częstotliwością 2 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 38 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 4:00 - 8:00 oraz 14:00 - 18:00; STREFA B - sprzątanie 59 przystanków o łącznej powierzchni 7 667 m2, z częstotliwością 1 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 59 sztuki, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 8:00; STREFA C - sprzątanie 52 przystanków o łącznej powierzchni 4163 m2, z częstotliwością 3 x w tygodniu oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 49 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. poniedziałki, środy i soboty w godz. 02:00 - 10:00; STREFA D - sprzątanie 84 przystanków o łącznej powierzchni 4 456 m2, z częstotliwością 1 x w tygodniu (piątek) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 69 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00; c) interwencyjne oczyszczanie przystanków i opróżnianie koszy (poza ustalonym harmonogramem oraz przystanki nie ujęte w załącznikach). Zlecenia będą przekazywane przez Zamawiającego i będą określały miejsce, zakres podany w m2 lub sztukach. Czas realizacji zlecenia nie może być dłuższy niż 3 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia; d) za interwencyjne opróżnienie kosza uważa się opróżnienie kosza z wszelkich nieczystości oraz oczyszczenie terenu w promieniu jednego metra wokół kosza. CZĘŚĆ II - Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na lewobrzeżu Szczecina; Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na Lewobrzeżu: a) utrzymanie stałej czystości 13 pętli (przystanki końcowe) autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych o łącznej powierzchni 48 298,62 m2, w tym tereny zielone (trawniki) o powierzchni 20 909,88 m2 oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 46 sztuk, b) utrzymanie stałej czystości 584 przystanków autobusowych i tramwajowych oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 593 sztuki zgodnie z podziałem z n/w STREFY: STREFA A - sprzątanie 94 przystanków o łącznej powierzchni 30 035 m2, z częstotliwością 2 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 132 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 4:00 - 8:00 oraz 14:00 - 18:00, STREFA B - sprzątanie 179 przystanków o łącznej powierzchni 32 225 m2, z częstotliwością 1 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 179 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 00:00 - 8:00 STREFA C - sprzątanie 21 przystanków o łącznej powierzchni 2523 m2, z częstotliwością 1 x dziennie (w dni robocze od poniedziałku do piątku) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 21 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00, STREFA D - sprzątanie 199 przystanków o łącznej powierzchni 24 245 m2, z częstotliwością 3 x w tygodniu oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 180 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. poniedziałki, środy i soboty w godz. 00:00 - 10:00 STREFA E - sprzątanie 92 przystanków o łącznej powierzchni 8 055 m2, z częstotliwością 1 x w tygodniu (piątek) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 83 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00 c) interwencyjne oczyszczanie przystanków i opróżnianie koszy (poza ustalonym harmonogramem oraz przystanki nie ujęte w załącznikach). Zlecenia będą przekazywane przez Zamawiającego i będą określały miejsce, zakres podany w m2 lub sztukach. Czas realizacji zlecenia nie może być dłuższy niż 3 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia. d) za interwencyjne opróżnienie kosza uważa się opróżnienie kosza z wszelkich nieczystości oraz oczyszczenie terenu w promieniu jednego metra wokół kosza..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w stosunku do każdej części przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego ( art. 67 ust.1pkt 6 ustawy Pzp). Zmówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.50.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w terminie do dnia 06.02.2015 r. do godziny 08:30 w następujących wysokościach: 1) dla CZEŚĆI I - w wysokości 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące i 00/100), 2) dla CZEŚĆI II -w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy i 00/100), Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia, musi wnieść wadium w wysokości sumy wadiów wymagalnych dla każdej części zamówienia. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM w Szczecinie Nr 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 15:30.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I - Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na prawobrzeżu Szczecina; - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną główną usługę. Za usługę główną zamawiający uzna: jedną usługę, realizowaną w ramach jednej umowy trwającej nie mniej niż 6 m-cy o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto, której zakres obejmuje oczyszczanie terenów zewnętrznych tj.: placów lub parkingów lub chodników lub przystanków lub trawników. UWAGA: Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia to musi wykazać minimum 2 główne usługi, każda usługa realizowana w ramach jednej umowy trwającej nie mniej niż 6 m-cy: pierwsza umowa o wartości min. 70 000,00 zł brutto a druga umowa o wartości min. 150 000,00 zł brutto albo jedną usługę realizowaną w ramach jednej umowy trwającej nie mniej niż 6 m-cy o wartości nie mniejszej niż 220 000,00 zł brutto; CZĘŚĆ II - Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej z serwisem koszy przystankowych na lewobrzeżu Szczecina; warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną główną usługę. Za usługę główną zamawiający uzna: jedną główną usługę, realizowaną w ramach jednej umowy trwającej nie mniej niż 6 m-cy o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN brutto, której zakres obejmuje oczyszczanie terenów zewnętrznych tj.: placów lub parkingów lub chodników lub przystanków lub trawników. UWAGA: Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia to musi wykazać minimum 2 główne usługi, każda usługa realizowana w ramach jednej umowy trwającej nie mniej niż 6 m-cy: pierwsza umowa o wartości min. 70 000,00 zł brutto a druga umowa o wartości min. 150 000,00 zł brutto albo jedną usługę realizowaną w ramach jednej umowy trwającej nie mniej niż 6 m-cy o wartości nie mniejszej niż 220 000,00 zł brutto; NA ZASDZIE SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZĘŚĆ I - Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na prawobrzeżu Szczecina; warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) minimum 2 samochodami ciężarowymi do 3,5 tony dopuszczalnej masy całkowitej z możliwością przewozu brygad roboczych, pojazdy powinny posiadać zamknięte nadwozie uniemożliwiające wydostanie się zanieczyszczeń na zewnątrz; b) minimum 2 sztuki Smartfonów z systemem Android wersja minimum 4.0 z lampą błyskowa oraz wyposażonymi w GPS - potrzebne do skanowania kodów QR na koszach ulicznych przy opróżnianiu i serwisowaniu koszy (01.06.2015 r. - planowany termin rozpoczęcia skanowania kodów QR). UWAGA: wymienione ilości odnoszą się do sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę na jedną część zamówienia. Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia ma obowiązek wykazać sumę ilości dostępnych wykonawcy narzędzi i urządzeń w celu realizacji zamówienia dla każdej części wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami; CZĘŚĆ II - Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej z serwisem koszy przystankowych na lewobrzeżu Szczecina; - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować: a) minimum 3 samochodami ciężarowymi do 3,5 tony dopuszczalnej masy całkowitej z możliwością przewozu brygad roboczych, pojazdy powinny posiadać zamknięte nadwozie uniemożliwiające wydostanie się zanieczyszczeń na zewnątrz; b) minimum 3 sztuki Smartfonów z systemem Android wersja minimum 4.0 z lampą błyskowa oraz wyposażonymi w GPS - potrzebne do skanowania kodów QR na koszach ulicznych przy opróżnianiu i serwisowaniu koszy (01.06.2015 r. - planowany termin rozpoczęcia skanowania kodów QR). UWAGA: wymienione ilości odnoszą się do sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę na jedną część zamówienia. Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia ma obowiązek wykazać sumę ilości dostępnych wykonawcy narzędzi i urządzeń w celu realizacji zamówienia dla każdej części wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców) w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące, że wykonawca podczas realizacji zamówienia postępował będzie w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska, określonymi w: a) ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.), b) ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 39 ze zm.), a także w aktach wykonawczych do ww. ustaw. w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 5) Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące czas realizacji zlecenia interwencyjnego od chwili przyjęcia zgłoszenia. w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. (Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Czas realizacji zlecenia interwencyjnego - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy: 1) wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2) wystąpi konieczność udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy nieznane stronom w chwili zawarcia umowy skutkujące niemożliwością wykonania usługi, 4) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu, zdrowiu ludzi, lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin III piętro - pok.305.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin III piętro - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na Prawobrzeżu Szczecina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na Prawobrzeżu przedstawionych załącznikach do siwz: a) utrzymanie stałej czystości 8 pętli (przystanki końcowe) autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych o łącznej powierzchni 36 179,12 m2, w tym tereny zielone (trawniki) o powierzchni 11775,06 m2 oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 26 sztuk, b) utrzymanie stałej czystości 225 przystanków autobusowych i tramwajowych oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 215 sztuk zgodnie z podziałem z n/w STREFY: STREFA A - sprzątanie 30 przystanków o łącznej powierzchni 5170 m2, z częstotliwością 2 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 38 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 4:00 - 8:00 oraz 14:00 - 18:00, STREFA B - sprzątanie 59 przystanków o łącznej powierzchni 7 667 m2, z częstotliwością 1 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 59 sztuki, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 8:00 STREFA C - sprzątanie 52 przystanków o łącznej powierzchni 4 163 m2, z częstotliwością 3 x w tygodniu oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 49 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. poniedziałki, środy i soboty w godz. 02:00 - 10:00 STREFA D - sprzątanie 84 przystanków o łącznej powierzchni 4 456 m2, z częstotliwością 1 x w tygodniu (piątek) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 69 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00 c) interwencyjne oczyszczanie przystanków i opróżnianie koszy (poza ustalonym harmonogramem oraz przystanki nie ujęte w załącznikach). Zlecenia będą przekazywane przez Zamawiającego i będą określały miejsce, zakres podany w m2 lub sztukach. Czas realizacji zlecenia nie może być dłuższy niż 3 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia. d) za interwencyjne opróżnienie kosza uważa się opróżnienie kosza z wszelkich nieczystości oraz oczyszczenie terenu w promieniu jednego metra wokół kosza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas realizacji zlecenia interwencyjnego - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na Lewobrzeżu Szczecina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na Lewobrzeżu przedstawionych załącznikach do siwz: a) utrzymanie stałej czystości 13 pętli (przystanki końcowe) autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych o łącznej powierzchni 48 298,62 m2, w tym tereny zielone (trawniki) o powierzchni 20 909,88 m2 oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 46 sztuk, b) utrzymanie stałej czystości 584 przystanków autobusowych i tramwajowych oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 593 sztuki zgodnie z podziałem z n/w STREFY: STREFA A - sprzątanie 94 przystanków o łącznej powierzchni 30 035 m2, z częstotliwością 2 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 132 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 4:00 - 8:00 oraz 14:00 - 18:00, STREFA B - sprzątanie 179 przystanków o łącznej powierzchni 32 225 m2, z częstotliwością 1 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 179 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 00:00 - 8:00 STREFA C - sprzątanie 21 przystanków o łącznej powierzchni 2 523 m2, z częstotliwością 1 x dziennie (w dni robocze od poniedziałku do piątku) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 21 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00, STREFA D - sprzątanie 199 przystanków o łącznej powierzchni 24 245 m2, z częstotliwością 3 x w tygodniu oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 180 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. poniedziałki, środy i soboty w godz. 00:00 - 10:00 STREFA E - sprzątanie 92 przystanków o łącznej powierzchni 8 055 m2, z częstotliwością 1 x w tygodniu (piątek) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 83 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00 c) interwencyjne oczyszczanie przystanków i opróżnianie koszy (poza ustalonym harmonogramem oraz przystanki nie ujęte w załącznikach). Zlecenia będą przekazywane przez Zamawiającego i będą określały miejsce, zakres podany w m2 lub sztukach. Czas realizacji zlecenia nie może być dłuższy niż 3 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia. d) za interwencyjne opróżnienie kosza uważa się opróżnienie kosza z wszelkich nieczystości oraz oczyszczenie terenu w promieniu jednego metra wokół kosza..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.50.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Czas realizacji zlecenia interwencyjnego - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.