Świecie: Wzmocnienie konstrukcji stropu nad aulą wraz z jego remontem i robotami dodatkowymi
w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Świeciu
Numer ogłoszenia: 126142 - 2015; data zamieszczenia: 27.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki , ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wzmocnienie konstrukcji stropu nad aulą wraz z jego remontem i robotami dodatkowymi w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Świeciu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych: 1) odciążenie i wzmocnienie stropu nad aulą wraz z jego remontem; 2) wzmocnienie drewnianych wiązarów dachowych podtrzymujących strop i konstrukcję dachu; 3) wykonanie nowych schodów betonowych przy głównym wejściu do budynku szkoły; 4) malowanie dwukrotne farbą emulsyjną ścian auli po zakończeniu remontu konstrukcji wiązarów i stropu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) strop nad aulą: demontaż istniejącej podłogi z desek, usunięcie glinianej polepy, impregnacja belek stropu preparatami solowymi, wymiana wsuwki i drewnianych łat na belkach stropu, ułożenie drewnianej podłogi, demontaż podsufitki z desek, mechaniczne ścierne czyszczenie belek stropowych i podciągów, wykonanie iniekcji drewnianych elementów konstrukcyjnych, wzmocnienie obustronne podciągów stalowymi ceownikami, impregnacja drewnianych elementów preparatami, oblicowanie wzmocnionych podciągów profilowanymi deskami malowanymi uprzednio na kolor biały matowy, wykonanie podsufitki stropu nad aulą z profilowych desek malowanych uprzednio w kolorze białym matowym, demontaż i montaż opraw oświetleniowych wraz z wykonaniem od nowa wpustów oświetleniowych; 2) wiązary dachowe: zwiększenie (poszerzenie) drewnianych elementów wiązarów dachowych poprzez obustronne przybicie desek z tarcicy iglastej gr. 35 mm, obustronne wzmocnienie stalowymi ceownikami, impregnowanie drewnianych elementów wiązarów preparatami solowymi; 3) zabezpieczenie posadzki auli (dębowe klepki parkietowe) przed uszkodzeniem i zarysowaniem; 4) podest przy wejściu do budynku: rozebranie podestu z kostki betonowej wraz z krawężnikami, zdemontowanie granitowych stopni, wykonanie nowych betonowych schodów na uprzednio przygotowanym podłożu, oblicowanie stopni granitowymi płytami płomieniowanymi antypoślizgowymi, zamontowanie dwóch oddzielnych wycieraczek; 5) wywiezienie śmieci i polepy glinianej, złożenie desek z rozbiórki podłogi strychu i podsufitki w wyznaczonym miejscu na terenie szkoły.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączenie do oferty Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w Oświadczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał: a) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej stropu drewnianego i robót ciesielskich - elementów więźby dachowej z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; b) co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej o wartości robót nie mniejszej niż 140 tys. zł brutto każda z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w Oświadczeniu i dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wystarczy dołączenie do oferty Oświadczenia z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w Oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego do pełnienia funkcji kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny w/w warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w Oświadczeniu i dokumentach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia co najmniej 160 tys. zł. Opłacona polisa - Wykonawca w celu spełniania niniejszego warunku zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód zapłaty ubezpieczenia w przypadku, gdy to nie wynika bezpośrednio z samej polisy. Zamawiający dokona oceny w/w warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w Oświadczeniu i dokumentach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej; 3) Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę o ile ofertę składa Pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Długość okresu gwarancji - 15
- 3 - Termin wykonania zamówienia - 25
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów prawa; 2) zaistnienia obiektywnych niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie; 3) zmiany ceny na korzyść Zamawiającego; 4) zmiany okresu gwarancji na okres powyżej 36 miesięcy; 5) zmiany kierownika robót przy czym kwalifikacje i doświadczenie jego muszą być takie same lub wyższe od deklarowanych w ofercie; 6) zmiany inspektora nadzoru; 7) przesunięcia terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej, powodujących konieczność wstrzymania robót, o okres tego wstrzymania, c) konieczności wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Pzp o czas potrzebny na opracowanie lub zmianę dokumentacji projektowej, jej uzgodnienie oraz o czas potrzebny na wykonanie robót dodatkowych, d) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót, 8) zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.swiecki.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 12:00, miejsce: Powiatowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Świeciu ul. Gen. J. Hallera 9, pok. nr 405, 86 - 100 Świecie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARSTWA DOMOWEGO
- Budowa internatu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Warlubiu
- Budowa drogi gminnej w Topolinku
więcej: przetargi w Świeciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Modernizacja obiektu -Wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium oraz wymiana przekładników w stacji transformatorowej w GCE- Etap I
- Modernizacja budynku przy ul. Kaliskiej 41 w Sycowie
- Malowanie klatek schodowych wraz z wymianą instalacji domofonowej i drzwi wejściowych w budynku przy ul. Żeromskiego 6 w Helu.
- Remont budynku dawnej Plebani ewangelickiej w Jutrosinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.